![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal
ik ben van plan een digitale camera te gaan kopen, met de volgende eisen: - Hoe kleiner hoe beter - Niet duurder dan 250 euro - Genoeg functies - Goeie resolutie/kwaliteit - Niet te veel nadelen Het is gewoon voor simpel gebruik, op school, thuis, met de band, etc. Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het zit met focusafstand. Bij de A60 staat 76 cm.. Dit betekent dat als ik iemand op 50 cm afstand fotografeer de foto onscherp is? Dat valt me nogal tegen ![]() Ik heb zelf al wat rondgezocht en de volgende camera's leken me wel wat; mensen met verstand van digitale camera's zijn meer dan welkom om hun mening te geven ![]() http://www.spypen.info/products.htm#luxo --> Spypen heeft een aantal goedkope, kleine camera's. Lijkt me wel leuk om zo;n kleine te hebben, maar kan je daar nou echt wat mee? Wat is precies het verschil tussen bijvoorbeeld de Luxo/Xion en de Canon Powershot A60 (zie verderop)? Eentje voor de lol - Deze is zeer goedkoop en lijkt me gewoon leuk om te hebben naast een echte. Denken jullie dat dit enige kwaliteit heeft of gewoon een nutteloos frutsel is? En deze - Deze ziet er ook goed uit; de hoge resolutie en lage prijs spreken me wel aan, maar ik neem aan dat hier wel wat nadelen aan zitten (ik heb er ook te weinig verstand van) En de Canon A60 - Hier heb ik over gelezen in een andere topic, en dit lijkt me kwalitatief toch wel de beste voor 200 euro. Vinden jullie dat ik deze moet kopen of zijn er betere op de markt die niet veel duurder zijn? Ik las op een andere reviewsite dat er wat nadelen aan zijn verbonden: - geen Brightness aanpassing op het LCD scherm - lastig als het zonnig buiten is - heel laat aangeven dat de batterij op is - Canon downloadsoftware zou niet zo goed zijn..?? Niet erg vervelende nadelen maar toch wil ik zeker weten of dit doe goeie keus is. Dit zijn er maar een paar, misschien dat jullie me wat andere toestellen kunnen aanraden Alvast bedankt ![]() EDIT: en deze? Lijkt me ook heel goed. Nauwelijks verschil met de A60, behalve: - Focusafstand van de Fujidinges is 10 cm ipv 76 bij de Canon A60. Dat is toch VEEL beter? - veel meer geheugen.. EDIT2: Ok en als laatste deze. Ziet er ook goed uit. Van die 3 (Fuji, Canon, Nikon), welke denken jullie dat over het algemeen het beste is? wat zijn de praktische verschillen? Nogmaals alvast bedankt ![]() Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 19:15. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|