Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 09:28
lso
lso is offline
Hey,

ik heb een tweetal maanden terug iemand leren kennen op de pc.. Ondertussen babbelen we dagelijks zo'n anderhalf uur tot twee uur op msn.. We weten al erg veel en de gesprekken vlotten ook telkens goed. Er vallen geen stiltes wat meestal wel bij mij gebeurt.. De jongen die ik nu al een beetje leerde kennen heeft ook zowat dezelfde interesses, waarden, ideeën, studie..

Volgende week gaan we afspreken.. En ergens ben ik bang om hem te ontgoochelen omdat ik weet dat hij zich ondertussen waarschijnlijk al een beeld vormde van de persoon die ik ben..

Hebben jullie wel eens afgesproken met iemand die je leerde kennen via de pc..? Hoelang babbelde je al voor je echt afsprak. Wat deed je op t eerste afspraakje. Hoe verliep die..?

Thx
x

Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 10:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2004, 09:32
fractuur
fractuur is offline
Ik heb er geen ervaring mee, maar is het niet slimer eerst wat met elkaar te bellen ofzo? Succes en veel plezier iig.
Oud 23-09-2004, 09:36
Maarten
Maarten is offline
Hmm.... gaat meestal mis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:43
Verwijderd
Zo heb ik m'n vriendje ontmoet.. (al 1,5 jaar m'n vriendje )
Na een tijdje msnen en mailen gingen we afspreken. Ik weet niet meer hoe lang we daadwerkelijk contact hadden daarvoor, maar ik denk dat het een paar maanden was.
En wat we deden was gewoon wat rondlopen door de stad en wat drinken en praten over vanalles. Ik vond het iig erg leuk.

Er zijn tegenwoordig iig ontzettend veel mensen die elkaar via internet hebben leren kennen.. je kunt het best eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:54
*RooSs*
*RooSs* is offline
Ik hoor er toch vaak veel positieve dingen over. Stuur veel foto's aan elkaar, bel een keer...etcetera..zodat je zoveel mogelijk al van elkaar weet.

Heb zelf ook 1x wat met iemand gehad die ik leerde kennen via inet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:56
lso
lso is offline
... Ik heb geen foto's op internet.. Ik heb ook geen foto's van de laatste jaren.. Ik hou er niet van.. Nu, hij vraagt er ook niet echt naar en zegt dat ie me liever op zo'n manier leert kennen omdat ie dan spontaan mn karakter iets leert kennen..

Ik heb hem bijvoorbeeld wel enkele dingen gezegd waarvan ik vond dat hij t moest weten..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:59
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Je moet vooral geen te hoge verwahtingen hebben en proberen te scheppen.
Zie het als een gezellige dag waarop je elkaar in het echt leert kennen en gaat zien of het irl ook klikt. Probeer vooral niet jezelf anders voor te doen dan je anders bent.

Ik had met haar al een ruim jaar contact voordat we elkaar voor het eerst zagen, veel op msn gepraat en de laatste maanden voordat we elkaar zagen ook regelmatig bellen.
Ook hadden we al foto's van elkaar gezien en stond mijn cam zeer regelmatig aan als we op msn praatten.
We gingen elkaar zien om elkaar in het echt te leren kennen, om vrienden te worden als het klikte en niet meer. Dat is volgens mij ook het belangrijkste, dat je niet met de instelling moet gaan dat je verliefd op elkaar gaat worden. Dat is iets wat kán gebeuren, maar lang niet altijd zo is.

Toen we elkaar voor het eerst zagen gingen we wat in de stad rondlopen, bij een caféetje wat drinken, met elkaar praten (wel minder dan anders, maar dat komt omdat we allebei toch wat zenuwachtig waren).
De tweede keer gingen we o.a. samen naar de bioscoop, was ook heel gezellig en leuk.

Bij ons was het dat het echt goed klikte en toen we elkaar voor de tweede keer zagen was het pas 'echt' raak.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 10:15
fractuur
fractuur is offline
Zou je niet wat foto's uitwisselen? Wat dat betreft zou ik namelijk wel iets van zekerheid willen over hem, zijn karakter/opvattingen heb je nu wel leren kennen. Bovendoen moet je hem volgende week ook herkennen.
Oud 23-09-2004, 10:19
Verwijderd
Ik zou nooit met iemand afspreken zonder eerst een aantal foto's van die persoon te hebben gezien. Verder is het wel aan te raden om eerst ook te bellen, maar als je zelf nogal telefoonschuw bent dan kun je dat misschien achterwege laten.

Verder is het zaak om gewoon af te spreken op een plek die redelijk centraal ligt en waarvan jullie allebei snel weg kunnen. Mocht het dan enorm tegenvallen dan zit je niet in the middle of nowhere en kun je gewoon weggaan, lekker de stad in ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:10
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Ach, meerdere malen gebeurt, Heb er leuke vrienden aan over gehouden.. Eerst MSN, foto's te zien krijgen en sturen.. naja, das wel handig . Dan word het een keer bellen, en dan een keer meeten.. of als er toevallig iemand van internet ergens heengaat waar ik ook heenga, dan spreek ik ook wel gewoon met ze af
Alleen relaties.. via internet begin ik niet aan, dan wil ik diegene wel vaker IRL gezien hebben. afstand stinkt ook.. neh, niets meer voor mij
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:12
Verwijderd
Tot nu toe alleen nog maar op die manier gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:12
Briseïs
Briseïs is offline
Dat heb ik wel eens gedaan. Met iemand waar ik een paar weken op msn mee praatte. Ik ben naar hem toegegaan, omdat hij in de stad woonde en dat dus makkelijker was. Het viel zeker niet tegen.

Maargoed, zoals al gezegd is: sowieso eerst even bellen. En idd afspreken op een centrale plek, station ofzo is wel handig. En zorg dat er iemand is die weet waar je bent.
Oud 23-09-2004, 12:14
Grim Heerschap
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-09-2004 @ 13:12 :
Tot nu toe alleen nog maar op die manier gedaan.
Ja, het gaat wel stukken makkelijker dan constant drank kopen voor meisjes.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:38
Luna
Luna is offline
hmmja, t hangt er maar net vanaf met wat voor instelling je gaat afspreken. Als je er al vanuit gaat dat het iets moet worden tussen jullie dan gaat het misschien wel tegenvallen. Anders kan het heel leuk zijn. Tja, en wat zeggen ervaringen van anderen nou over jou date?
Oud 23-09-2004, 12:49
lso
lso is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-09-2004 @ 13:38 :
hmmja, t hangt er maar net vanaf met wat voor instelling je gaat afspreken. Als je er al vanuit gaat dat het iets moet worden tussen jullie dan gaat het misschien wel tegenvallen. Anders kan het heel leuk zijn. Tja, en wat zeggen ervaringen van anderen nou over jou date?
Ik ga zonder verwachtingen.. maar ik hoop natuurlijk dat t leuk wordt.. en dat betekent dat we even vlot kunnen babbelen..

ervaringen van anderen maken me zekerder..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:49
Verwijderd
Ik heb veel mensen via inet leren kennen en er daarna mee afgesproken, meestal verliep dat goed, maar anders dan op inet is het eigenlijk altijd (wat dus niet altijd negatief hoeft te zijn).

Spreek idd af op een plaats waar veel mensen komen en niet bij je thuis oid. En zorg er idd voor dat iemand weet waar en bij/met wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 12:57
lso
lso is offline
Ik denk dat ik op een plaats wil afspreken die voor mij wel bekend is, waar ik mij op mijn gemak kan voelen..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Grim Heerschap schreef op 23-09-2004 @ 13:14 :
Ja, het gaat wel stukken makkelijker dan constant drank kopen voor meisjes.
En daar komt bij dat ik een contactgestoorde droplul ben. Via MSN is dat vrij eenvoudig te verhullen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn huidige vriend via dit forum leren kennen. Daarna gingen we msnen en nadat we dat acht maanden gedaan hebben hebben we een keer afgesproken. Omdat zijn moeder het alleen goed vond als we daar afgesproken ben ik naar hem toegegaan (we spraken wel af op het station, daar zag ik hem het eerste). De eerste keer zijn we een stukje wezen lopen door Haarlem om elkaar alvast wat te leren kennen voor zijn moeder er ook bij was, toen zijn we naar zijn huis gegaan, hebben we gepraat en zijn we naar het strand geweest en daar een heel eind wezen lopen. Het was een hele leuke dag en nu zeven maanden later is het nog steeds aan.
Oud 23-09-2004, 13:15
Verwijderd
Zo heb ik mijn vriend zo'n 5 jaar geleden leren kennen.
Veel mailen en chatten, toen na een jaar maar eens wat afspreken, en dat beviel. We waren allebei niet anders dan we ons voordeden, maar toch is de sfeer wel heel anders irl.
Maar goed, mijn ervaring is dus gewoon goed.
Het kan misgaan, maar dat kan het altijd natuurlijk. Of je iemand nu op internet leert kennen, in de kroeg, in de supermarkt, of op een begrafenis...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:26
annia
annia is offline
Zo heb ik mijn inmiddels ex vriend ontmoet. We hadden elkaar op een redelijk forum leren kennen (niet tmf chat ofzo) en vanaf daar elkaar op msn. Toen werd dat bellen en steeds meer bellen. Toen afgesproken, beetje hier op t winkelcentrum rondgestruint. En ja, toen hebben we anderhalf jaar een relatie gehad. Het is net twee weken uit. Ik vind dus zeker wel dat het kan via het internet, maar het kan ook heel erg tegenvallen.
Oud 23-09-2004, 15:05
leucomelas
leucomelas is offline
kende iemnand van gezicht, leek me leuke jongen... msn toegevoegd via via... en nu hebben we al 2 jaar en 7 maanden... we hebben denk ik 2 weken gechat ofsow
Oud 23-09-2004, 15:26
Verwijderd
kheb het 3 keer gedaan.. en tot drie keer toe werden ze mn vriendjes ging dus wel goed altijd
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb al erg veel meetings gehad... ergens rond de 17 schat ik zo, veel? ja eigelijk wel.. maar het heeft me tot nu toe alleen nog maar leuke dingen opgeleverd

Mijn huidige vriend heb ik leren kennen via msn, had hem al maanden in mn lijst staan, kon elkaar niet uitstaan, gesprekken liepen niet, waren bot en kortaf etc. Pas toen ik in december een webcam kreeg met kerstmis en hij bij toeval de 1e was bij wie ik hem aanzetten.. tsja hij ook z'n cam aan en zo ging het balletje rollen.. Een maand lang elke dag een uur of 5/6 elkaar gesproken.. en 4januari dit jaar voor het 1st bij mij thuis afgesproken.. klikte meteen goed, en dat nu alweer zo'n 7.5 maand..

Verder heb ik een goede vriend van mij leren kennen via dit forum, vervolgens een maand gemsnt, en vervolgens ontmoet.. zien elkaar nog steeds, spreken elkaar veel.. en zou hem voor geen goud nog kwijt willen (terwijl we elkaar pas 3maanden kennen in totaal)

^ en zo heb ik aan nog zo'n 12 mensen een leuke vriendschap overgehouden

Veel suc6 overigens!!!
Oud 23-09-2004, 16:23
Grim Heerschap
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-09-2004 @ 14:10 :
En daar komt bij dat ik een contactgestoorde droplul ben. Via MSN is dat vrij eenvoudig te verhullen.
Haha, handig is dat he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2004, 16:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb mijn huidge vriend via internet leren kennen (om precies te zijn via het forum ). We kenden elkaar pas een week toen we al afspraken, maar hadden daarvoor wel al een aantal keer gebeld.

Wat we hebben gedaan? Vooral heel veel gekletst en geknuffeld . We hadden in eindhoven afgesproken, dus zijn daar ergens wat gaan drinken, beetje door de stad gelopen, daarna in een parkje heerlijk liggen knuffelen en zoenen en heel veel gepraat, uiteindelijk wat gaan eten in eindhoven en daarna weer terug naar het parkje . Was een heerlijke en zeer geslaagde dag waar er inmiddels nog heel veel meer van gevolgd zijn .
Oud 23-09-2004, 16:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, geen ervaring mee. En ik wil het ook niet zo doen, omdat anderhalf jaar terug ik via zoiets voor de gek ben gehouden door een stelletje gasten, dus... liever niet.
Oud 23-09-2004, 16:59
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik zou in ieder geval eerst bellen en foto's uitwisselen. Verder moet je er niet met te hoge verwachtingen instappen maar het gewoon op je af laten komen. Als je van tevoren de spanning teveel opbouwt zal het waarschijnlijk op een domper uitlopen.
Oud 23-09-2004, 18:09
Dith
Dith is offline
Via het forum een aantal mensen die ik al kende heb ik beter leren kennen, wat erg goed is uitgepakt en via fotoboek kwam ik in contact met een jongen uit mijn woonplaats, elkaar op msn toegevoegd, een week ofzo met elkaar gesproken en toen meteen afgesproken. Verliep erg fijn, zien elkaar nu nog erg vaak en eh... ja, dat gaat erg goed .
Ook een aantal keer afgesproken met mensen waarbij het achteraf echt niks was, op zich hele aardige mensen maar ik had niks aan ze, vond het niet echt de moeite waard om ze nog vaker te zien.
Oud 23-09-2004, 18:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
lso schreef op 23-09-2004 @ 10:28 :

Hebben jullie wel eens afgesproken met iemand die je leerde kennen via de pc..? Hoelang babbelde je al voor je echt afsprak. Wat deed je op t eerste afspraakje. Hoe verliep die..?

Thx
x
Hm.. nou, ik heb sowieso vaak mensen ontmoet die ik op internet heb leren kennen. Veel gingen via via, dat wel. (dus geen 'stel nou dat hij niet is wie hij zegt dat-ie is') Ik heb maar heel weinig teleurstellingen gehad. Ik heb m'n ex (die toendertijd in noorwegen woonde) via internet ontmoet. Nou ja.. het is nu wel m'n ex, maar het was geen teleurstelling. M'n huidige vriend heb ik ook via internet ontmoet. En een heel stel van m'n 'gewone' vrienden heb ik via internet ontmoet. (jaja ) Eerste afspraak.. met m'n huidige vriend heb ik in Amsterdam afgesproken en we hebben gewoon een beetje rondgelopen. Ik kende A'dam niet zo goed, dus ik kreeg een soort rondleiding. Met m'n ex was er niet veel spraken van een eerste afspraak. En gewoon met vrienden spreek ik gewoon af waar het beste uitkomt. Soms is het iets van: Ik ben woensdag toch in *plaats*, ben je thuis en zal ik langskomen? en soms gaan we iets doen of zo.

Het is verschillend hoelang ik al met ze sprak. Meestal een paar maanden maar soms korter (1 keer maar een week of 3.. maar toen ging het ook niet om echt daten.. meer gewoon een vrienden afspraakje) of langer.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ervaring mee ja, en zeer positief! Via het forum...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 21:42
TiM
TiM is offline

Ik heb een hele tijd terug een meisje (nicky ) op internet leren kennen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gemsnt saampjes, gebeld, foto's uitgewisseld, gecammed, gesmst, etc en nu bennik vorige week zaterdag bij haar langsgeweest, en het klikt súper! a.s. zondag ga ik weer bij haar langs, en ik weet zéker dat wij nog heeeeeeeeeeeeeel erg lang wat zullen hebben
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 22:18
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maarten schreef op 23-09-2004 @ 10:36 :
Hmm.... gaat meestal mis.
Bij mij gaat het meestal goed. Bij wijze dan... ligt eraan wat m'n doelstelling is. Als ik m'n doel stel op gewoon een keertje afspreken voor de gezelligheid dan gaat het altijd goed. Maarja ik doe het dan ook meestal niet gelijk om een relatie te krijgen ofzo. Maar ik ken wel een aantal mensen die elkaar via internet hebben leren kennen en het heel leuk hebben samen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 06:34
Gothic
Gothic is offline
alleen maar goede ervaringen...
Oud 24-09-2004, 08:26
Verwijderd
Ik sta er zelf scepties tegen over, maar een vriend van me heeft het gedaan en hij heeft nu al 10 maanden een relatie. Dus blijkbaar kan het wel.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:03
Verwijderd
Eens even denken. Mijn ex, toen ik 16 was, bleek op school naast me te zitten. Afgesproken, was spannend maar ging goed.
Internetrelatie die nooit echt verder is geraakt gehad.
Ehm. Jongen waar ik straal verliefd op ben geweest terwijl ik nog een vriend had ^^. Ook gemeet, viel heel erg goed mee, ik kwam onverwacht bij hem langs terwijl hij stiekem nog sliep dus hij kwam heel duf naar beneden. De hele dag was het bijna zoals online, alleen dan echte gesprekken. Maar met hem had ik al eens gebeld.
Een jongen leren kennen via de chat, mee naar de film geweest, ook spannend om het te ontmoeten zonder van te voren gebeld te hebben, leverde geen problemen.
Een vriend, kende ik alleen via msn, maar gewoon uitgenodigd op mijn verjaardag. Omdat hij dat een beetje vreemd vond, eerst een keer samen uitgeweest. Hij is zelfs meteen blijven slapen ^^ Geen problemen weer. Wel al eens gebeld.
Mijn vorige ex, ook via inet. Hem kende ik 10 dagen toen ik toegaf dat ik hem leuk vond (via inet he), na 17 dagen hadden we al afgesproken. Zonder gebeld te hebben .
Verschillende meetings van verschillende fora gehad, met mensen afgesproken om dingen te ruilen, over te kopen of gewoon te ontmoeten uit nieuwsgierigheid. Zonder bellen .

Over het algemeen heeft geen problemen opgeleverd. Het is even spannend omdat je irl niet kunt nadenken over je zinnen wanneer je ze verzendt, maar als het klikt, gaat dat geen probleem leveren. Gewoon doen en veel succes .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb mijn vriend ook via I-net leren kennen.
We hebben eerst een paar maanden gechat, toen een paar maanden, buiten het chatten, elke dag een poosje met elkaar gebelt en uiteindelijk na een half jaar elkaar ontmoet.
We hadden al foto's van elkaar gezien maar toch was het ontzettend spannend.
Er zat op dat moment trouwens niet meer dan vriendschap achter maar het heeft niet lang geduurt voordat we smoorverliefd waren.
Inmiddels zijn we alweer 2,5 jaar samen!
Oud 24-09-2004, 09:22
purplerose
purplerose is offline
Ik heb het zelf nooit zo gedaan maar ik heb er wel verhalen van gehoord.
Een vriendin van mij chatte al heel lang met een jongen en heeft toen een keer bij hem thuis afgesproken.. Dat was dus absoluut geen succes, ten eerste had ze hem nog nooit gezien en het bleek dat hkij er heel erg eng uitzag, en ten tweede klikte het voor geen meter. Zij wilde eigenlijk niet echt iets met hem te maken hebben,. maar hij was er helemaal kapot van , en begon haar de hele tijd 'te stalken' (niet echt erg maar het was toch behoorlijk vervelend). Maar ik ken ook een vehaal van een jongen, die al een tijdje met een meisje praatte, en dat dat meisje toen ineens spontaan op een verzoek inging wat hij eigenlijk als grapje bedoelde, hij zoziets als : "het zou leuk zijn als je ook mee kon naar de verjaardag van mijn neef.." en toen kwam ze met de trein uit Leiden (hij woont in Rotterdam) en ze hebben nu een maand een relatie. dusja... het kan goed komen, maar het kan ook helemaal mislopen als je elkaar voor het eerst echt ontmoet...
Oud 24-09-2004, 09:29
Samaris
Samaris is offline
Zelf geen ervaring mee, maar een vriend van me..well, dat chatten,msnen,etc is zn halve sociale leven...en zoals ik dat eens mooi geformuleerd heb: 'Verliefd worden op een msn scherm'.

Het is tot nu toe alleen maar misgegaan.
('I hate to say I told you so, but I told you so.')

Advies: Gewoon ontmoeten is prima, maar heb geen hoge verwachtingen.
Oud 24-09-2004, 11:59
bracelance
bracelance is offline
mijn ex voegde me toe op msn...blablabla lang verhaal waarom maar iig. we hebben 2 dagen ofzo gekletst en toen afgesproken. Dit alles resulteerde in een relatie van 3 jaar. Dus alles is mogelijk!!!
Oud 24-09-2004, 12:03
Verwijderd
Ik heb 2 keer afgesproken met iemand van internet. De eerste keer was het echt drie keer niks, de tweede keer heb ik een hele leuke middag gehad. De tweede meneer heb ik na ongeveer 2 maanden gebeld en ontmoet en ondertussen hebben we bijna 16 maanden (?) wat.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 12:11
Cookie
Cookie is offline
ik heb het ook gedaan, tviel mij een beetje tegen eerlijk gezegd. veel minder spontaan dan op msn enzow..maarja dat risico loop je. we hebben ook een beetje door de stad gelopen, gekletst enzow..

kheb nu nauwelijks nog contact met m, en ik zal zeker niet zo snel nog een keer iets afspreken met ieman. (dit was na een week of 6)
Oud 24-09-2004, 14:45
DvoorA
DvoorA is offline
ja, heb ik een paar keer gedaan.
Jaren geleden een jongen leren kennen via een chatbox en die is nu een van mijn trouwste vrienden.

Verder, een ex van mij via internet leren kennen (mailen via openbaar msnprofiel ) maar we zagen elkaar binnen een dag en sindsdien vergaten we helemaal waarvan we elkaar ookalweer kennen.

En ik ken mijn vriend van internet. Toen msnden we al wel een paar weken..omg, een maand ofzo veel te lang in elk geval. Wat we hebben gedaan op die date is onze zaak, maar het was heel leuk en ik was meteen toen ik hem zag al helemaal gek op hem. En als meisje krijg je meestal waar je je zinnen op zet (*sprookjesverloop*)

ik denk dat de sleutel tot een goede internetdate is, doen alsof je elkaar al jaren kent...en niet telkens zeggen: weet je nog wat je toen op msn zei? Gewoon doen alsof je goed bevriend bent. In elk geval wens ik je veel plezier
Oud 24-09-2004, 14:52
Qimm
Qimm is offline
1x gedaan en dta is toen wat geworden en bijna 2 maand 'goed' gegaan
Oud 24-09-2004, 15:14
Silvie
Silvie is offline
Ja ik heb wel eens iemand leren kennen via internet. Drie maanden lang zitten chatten en toen spraken we af. Viel enorm tegen. Heel veel stiltes etc.

Dus verwacht er gewoon niet te veel van. Dan valt het nooit tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:24
Verwijderd
Je moet ook nooit afspreken met iemand die nooit zegt 'nu moet ik studeren' of 'nu ga ik, want mijn vrienden willen naar de kroeg'.

Als-ie elke avond tot zes uur 'snachts 'beschikbaar' is voor MSN, dan moet je vraagtekens zetten bij zijn populariteit.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:24 :
Je moet ook nooit afspreken met iemand die nooit zegt 'nu moet ik studeren' of 'nu ga ik, want mijn vrienden willen naar de kroeg'.

Als-ie elke avond tot zes uur 'snachts 'beschikbaar' is voor MSN, dan moet je vraagtekens zetten bij zijn populariteit.
Moet je dat niet sowieso als iemand op MSN met vreemden zit te lullen?

En is populariteit wel een factor die van enige waarde is?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:16
Megadeth
Megadeth is offline
2x gedaan, goed bevallen

Verder niks verder.. gewoon gezellig ff meeten
Oud 24-09-2004, 23:51
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wel eens een paar keer gedaan, maar het heeft me nooit echt warm of koud kunnen maken.
Ik ben het trouwens sowieso niet eens met mensen die zeggen dat je iemand via MSN kan leren kennen. Kan volgens mij helemaal niet. Soit, MSN kan me überhaubt niet boeien.

Goh, en als je dan iemand ontmoet... soms is dat leuk, soms is dat minder leuk. Soms is dat leuk op het eerste moment, maar begint het je achteraf 'plots' te ambeteren.

Ik zou als tip meegeven: zie dat je er onderuit kan muizen, als het een hele saaie date is. Niets zo vervelend als het gedacht nog uren opgescheept te zitten met 'de saaiste kerel van West-Europa'.

Een paar keer heb ik gewoon onmiddellijk, na een uur of zo al afgesproken, omdat ik geen zin had om nog aan de pc te zitten. Een andere keer was het na een maand of 2, toen het mooi weer was en ik plots heb gezegd "hey, doe je nog iets vanmiddag?" en toen ben ik naar 250km verder vertrokken. Ach, als het leuk is, is het leuk. En anders is het misschien maar niks. Zou ik ook niet wakker van liggen.

Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 23:54.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 11:35
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:24 :

ja sluit inderdaad een beetje bij jou aan want jij zit hier ook altijd bijna 24 per dag
Reageren

Regels voor berichten