Eens even denken. Mijn ex, toen ik 16 was, bleek op school naast me te zitten. Afgesproken, was spannend maar ging goed.
Internetrelatie die nooit echt verder is geraakt gehad.
Ehm. Jongen waar ik straal verliefd op ben geweest terwijl ik nog een vriend had ^^. Ook gemeet, viel heel erg goed mee, ik kwam onverwacht bij hem langs terwijl hij stiekem nog sliep dus hij kwam heel duf naar beneden. De hele dag was het bijna zoals online, alleen dan echte gesprekken. Maar met hem had ik al eens gebeld.
Een jongen leren kennen via de chat, mee naar de film geweest, ook spannend om het te ontmoeten zonder van te voren gebeld te hebben, leverde geen problemen.
Een vriend, kende ik alleen via msn, maar gewoon uitgenodigd op mijn verjaardag. Omdat hij dat een beetje vreemd vond, eerst een keer samen uitgeweest. Hij is zelfs meteen blijven slapen ^^ Geen problemen weer. Wel al eens gebeld.
Mijn vorige ex, ook via inet. Hem kende ik 10 dagen toen ik toegaf dat ik hem leuk vond (via inet he), na 17 dagen hadden we al afgesproken. Zonder gebeld te hebben

.
Verschillende meetings van verschillende fora gehad, met mensen afgesproken om dingen te ruilen, over te kopen of gewoon te ontmoeten uit nieuwsgierigheid. Zonder bellen

.
Over het algemeen heeft geen problemen opgeleverd. Het is even spannend omdat je irl niet kunt nadenken over je zinnen wanneer je ze verzendt, maar als het klikt, gaat dat geen probleem leveren. Gewoon doen en veel succes

.