![]() |
|
De brug
Dit vind ik het lekkerste eigenlijk. Het is heel relaxed, je kan elkaar aankijken en hij (of jijzelf) kan vingeren.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien is het schildpadje wat voor jullie. Eventueel met jouw benen wijd ipv tegen elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() doggy is ook extra g-spot stimulerend, en dan met de vingertjes de clit, dat laatste wat er in het sexwoordenboek over staat hoefd niet met nadruk gezegt te worden, het is ook geschikt voor niet dikke en niet zwangere vrouwen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naast haar? In de schildpadjes houding? Naar achteren? He, wat? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De brug, die term snapte ik ook niet hoor. Ik heb het ook wel eens scharen horen noemen, omdat je benen in elkaar scharen.( kan maar hoeft niet.) Wij noemen het gewoon "dwars". Voor de mate van dwarsheid zijn zoveel varianten, dat we daar geen naam voor hebben.
En veel varianten hebben helemaal geen naam, die doen we gewoon, dat ontwikkelt zich vanzelf. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind 't wel leuk om de namen van standjes te kennen, maar ik gebruik ze nooit tijdens de sex, dat zou niet echt geil zijn... 'hee, zullen we de Hangende Tuin doen?' Nah...
![]() Chimera, bedoel je dat de jongen dan zeg maar boven het meisje knielt, zoals een meisje meestal doet als ze bovenop zit? Zo zie ik het voor me, maar volgens mij gaat 't dan juist moeilijker... |
![]() |
|
Mijn ex en ik 'gebruiken' ook heel vaak het schildpadje (ik wist alleen nog niet dat dat zo heette, toch leerzaam zo'n forum
![]() Op die manier is alleen wel al 2 keer het condoom bij ons geknapt, weet niet of anderen hier ook last van hebben bij het schildpadje? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geen erectie kunnen houden tijdens seks Mangler | 11 | 14-02-2016 15:45 | |
Seksualiteit |
problemen/vragen met klaarkomen S.S16 | 0 | 02-07-2013 13:50 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens de seks met mijn vriendje lukt niet lopertje18 | 5 | 24-08-2012 04:15 | |
Seksualiteit |
Moeilijk klaarkomen (voor de mannen) Breg | 12 | 04-02-2010 15:01 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen lukt niet! kipje_18 | 34 | 10-10-2006 20:44 | |
Seksualiteit |
Draait seks voor jullie om het klaarkomen? Optima | 27 | 24-08-2006 19:33 |