Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 14:27
WarDevil
WarDevil is offline
Ik zit met 2 printerprobleempjes die ik zelf ni opgelost krijg.

1: Mijn Deskjet HP 690C pakt vaak meer dan 1 vel per afdruk, ik heb hem al proberen schoon te maken maar dat wil niet baten, iemand suggesties?

2: Mijn Deskjet HP 840C geeft constand aan dat hij een inkt cartridge mist (dat lampje knippert iig) ik heb al geprobeert om deze te vervangen, maar ook dat geeft geen verschil. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Greetz,
||-WarDevil-||
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 14:35
Verwijderd
1: De HP Deskjet 690, 694 en 695 zijn gewoon vreselijke kutprinters. De mechanica is gewoon inferieur, wegdoen die troep.

2: Als je de catridge vervangt maar het lampje blijft branden, zit er misschien een contact niet goed. Kijk eens naar de aansluiting van de cartridge. Zit alles goed vast? Geen stof of andere meuk op de contactpunten? Probeer ook even te kloten met de printersoftware, dus even aangeven dat er een nieuwe cartridge inzit. Dit kan vaak door de boel even te calibreren.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:03
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
WarDevil schreef op 01-12-2003 @ 15:27:
Ik zit met 2 printerprobleempjes die ik zelf ni opgelost krijg.

1: Mijn Deskjet HP 690C pakt vaak meer dan 1 vel per afdruk, ik heb hem al proberen schoon te maken maar dat wil niet baten, iemand suggesties?

Die is dan 6/7 jaar oud de weg gooien. Zo'n printer leeft ook geen 10 jaar
Reageren

Regels voor berichten