Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier ben ik mee oneens. Ten eerste worden de scholieren dan wel erg lui. Ga je studeren dan heb je een groot probleem als je niet gewend bent huiswerk te maken. Stof voor tentamens is vaak nog meer dan op je examen middelbare school.
En ten tweede krijg je je examenstof niet eens af als je alles binnen de lessen zou moeten behandelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ze hoeven daarna geen huiswerk meer te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk zijn de prestaties beter als je netjes je huiswerk maakt, maar als ze dan van een verplichte omgeving in een losse omgeving komen( hbo/wo) dan heb je kans dat ze het gewoon niet meer maken omdat ze al 5/6 jaar verplicht huiswerk gemaakt hebben.
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 14:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik zie er op zich nog niet zo heel erg tegenop, aangezien ik er thuis vaak achterkom dat ik sommigde dingen van m'n huiswerk absoluut niet snap. En nadat ik me een half uur op een vraag kappot heb zitten ergeren, stop ik dan ook vaak met het huiswerk voor dat vak. Zou het verplicht zijn om je huiswerk op school te maken, dan zou ik het gelijk aan een vakleerkracht kunnen vragen. En qua schooluren zou het voor mij alleen maar prettiger kunnen worden, aangezien de meeste leraren om 4 uur toch naar huis gaan bij ons. Dus niet meer om 8 uur 's avonds naar school, maar gewoon overdag, zou een hele verbetering bij mij op school zijn dus.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, d'r zullen ook nadelen aan zitten. Zoals dat je ineens om ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
neej dat hoeft niet. maar waar ik me wel aan erger is het feit dat bijvoorbeel voor wiskunde 6 uur huiswerk staat buiten school om. en de leraren dan met van die kutsmoezen aan komen van 'ja jullie moeten nog 6 uur buiten school aan wiskunde werken' en dan bergen met huiswerk geven. zeg, als we die uren aanhouden zou het betekenen dat ik iedere dag iets van 4 uur buiten school aan mn huiswerk zit
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plasterk gaat scholieren niet verder tegemoet komen ditishetnieuws | 57 | 16-12-2007 22:32 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die Mavo doen zijn dom en lui DG | 288 | 25-06-2005 23:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Virtueel onderwijs J3s | 43 | 11-02-2005 17:49 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 |