Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=656039
daar staan ook een aantal reacties over xp, en 2k en xp zijn sowieso redelijk goed te vergelijken qua cpu req e.d. bottom line, je kunt het proberen, maar al te snel zal het ws niet zijn. |
![]() |
|
Jahoor, draait perfect. K heb tijden W2K gedraaid op een dual 366 met 384mb ram, dus werken doet eht echt wel. Echt langzaam zal eht ook neit zijn,. maarja, photosoepen, renderen of spelletjes is het gewoon te traag voor, maar dta begrijpt iedereen wel denkik. (hoewel counterstrike er perfect op kan hoor).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De snelheid van je processor maakt niet bijzonder veel uit - als je maar wel een P6-familie-chip of sneller hebt. Een 400 MHz Celeron moet in principe WinXP best kunnen draaien. Ik heb een tijdje Windows XP gedraaid op een ouwe Celeron 366 @ 458 en dat liep prima, ook met redelijk wat applicaties open. Als je maar voldoende geheugen hebt en een vlotte harde schijf (256+ Mb).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een PII 266 staan met 128 MB RAM, en daar draait WindowsXP ook best aardig op, ja wel langzaam, maar niet zó langzaam dat het irritant wordt.
Met 256 MB gaat het alleen maar beter draaien. Maar ik zou op een langzame PC toch eerder Windows 2000 zetten denk ik, werkt toch nét iets lekkerder. Windows 98 is gewoon echt uit de tijd. Zo'n installatie duurt lang en nadat het geinstalleerd is kun je als je pech hebt ook nog eens allemaal drivers gaan zoeken.
|
|