Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Werlt met alle providers, want maakt gebruim van universeel platform !!!
Ik heb zelf chello en werkt supa! En het mooie is, je hoeft IE niet te uninstallen, je kan hem er zelfs gewoon naaste blijven draaien! (doe ik vaak met msn en hotmail e.d) Dus, ik zie niet in waarom meer mensen dit niet gebruiken. Ik weet het, ik was zlef ook niet kapot van andere dingend an microsoft in het begin (jaaaaaaaaaren terug, maar toenw as ik onwetend) Heb nu alles gehad van IE tot netscape en nu dan weer Opera en daar blijf ik wel eff hangen!!! Mazzls |
![]() |
||
Citaat:
Maar 't idd een leuk browsertje... alleen jammer van de banner
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verdere voordelen: - De 'mouse gestures' - Compleet bestuurbaar met het toestenbord (mits de website goed is ![]() - Klein (maar 3 MB zonder Java) Nadelen: - Je moet Java 1.3 apart installeren - Sommige Javascripts werken niet, evenals sommige 'featuers' die niet werken. (omdat die gemaakt zijn voor IE) - Heeft nog een kleine memory leak * heeft ook Opera 6.01, en zonder banners ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat van die vensters is onzin. Bij mij vraagt hij steeds bij het opstarten 1 venster of meerdere.
En de snelheid vind ik heel erg tegen vallen. ik heb zelf ook @home en gebruik liever IE, als ik de java applets wil bekijken, gebruik ik wel altijd opera omdat IE die niet wil slikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ALT+P -> Windows -> 'Open windows inside Opera workspace' aan- of uitvinken |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |