Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is al een tijdje geleden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem nu moeten de-installeren en opnieuw erop moeten zetten, omdat die patch de hele zaak verneukt had. Ik kon zelfs de de-installer van Severance niet gebruiken, omdat die steeds vastliep. Heb de Windows-deinstaller direct op moeten starten. Crack was trouwens niet eens te vinden voor de Europese 1.001 versie, alleen voor de Duitse... |
![]() |
|
hmmm mja... ik zal ff kijken...
bij mij patchte die namelijk wel goed... had de patch nog op me comp. staan: http://paperz.endoria.net/sevpatch.exe 't is de Europatch 1.001, als je 't niet vertrouwd... mja je hebt me woord, en in de version gedoe kan je zien dat ie van Codemasters komt...
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 19:10. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft gisteren een hele tijd geduurd voordat ik Severance weer op kon starten...klotegedoe om de zaak weer te fixen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb games-developers ergere support zien geven... ![]() maar goed... draait ie zonder patch met uitzondering van de patch zo slecht dan?
|
Verwijderd
|
Het spel draait uitstekend, alleen de intro-scene kan ik niet zien, en het probleem van Esc+F1, dat ie dan vastloopt, dat is best vervelend...je kan dan niet meer saven of wat dan ook. Ik moet dus alleen oppassen met het sluiten van vensters, dan gaat het goed.
Een erg goed spel trouwens ![]() |
![]() |
|
![]() |
De Severance die bij de Intertoys ligt voor 6 euro zoveel moet je niet patchen!!!
Het is trouwens best wel een cool spel, omdat je ledematen er af kan hakken enzo, maar ik heb het niet uitgespeeld omdat de latere levels erg saai werden.
|
Verwijderd
|
Het viel me ook meteen al op dat de naam van de cd "Severance Image" is....gewoon een soort goedkope herdruk zonder boekje, maar dat zijn al die "Games Collection" spellen.
Wel jammer, maar het is goed te spelen. Alleen ligt nu ook NWN: Hordes of the Underdark in de winkels, die ga ik vanmiddag kopen, dus moet Severance maar even wachten, toch al bijna uitgespeeld met de Barbarian ![]() |
![]() |
|
|