Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tot die tijd.... rennen en in geval van nood die gasten omspringen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Das nadat je de trap 8er de rode deur op bent gerend he? |
![]() |
|
het verhaal in max payne is juist prachtig omdat het niet zo afgelikt triest makkelijk ding is, het word een beetje mooi gebracht.
![]() tsja verder, je doet het om de bullettime he.. ik w8 met smart op de kungfu mod ![]() spoiler van het verhaal / / / / / / / / / / / / / / / toen ik het verhaal speelde kreeg ik de indruk dat het puur allemaal eropneerkomt dat hij zich aan een andere vrouw bindt, en op het einde, van zijn overleden vrouw toestemming krijgt en eindelijk accepteerd dat ze dood is. |
![]() |
|
spoiler
/ / / / / / / / / / / / / / / / je zit dus in die kamer, je rusht naar buiten, killt 1 kerel met je desert eagle, pakt zun mp5 en killt daar degene mee die om de hoek komt, dan valt er een soort van lift naar beneden en die gele tonnen gaan piepen, ga in de lift zitten (meer n metalen kar ofzo) en doe de deur dicht. de explosie doet je nu niets.. dr liggen ook painkillers in de lift. edit. dus gewoon in de panic room gaan zitte en wel de deuren dicht ![]() ![]() / / / / / / / / / / / / / / / / |
![]() |
|
euh ff een vraagje:
Ik lees o.a. in de PU dat je een gekke reload move kan maken (à la John Travolta volgens Jan ![]() En kun je nog meer gekke moves doen? zoals gebukt 2 kanten op schieten zoals ik op enkele screens gezien heb (dat kan natuurlijk nep zijn maarja).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|