Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Topics over snijden zijn niet toegestaan, zou je daar ajb rekening mee willen houden en het dus niet in elke post willen noemen ed? Ik kijk even aan hoe het loopt, de kans dat hij gesloten wordt zit er wel in.
Het enige wat ik kan 'verzinnen' is toch dat je het er met je psych over moet hebben. Als je hem negen van de tien dingen niet verteld, dan is de kans dat het helpt ook wel erg klein. Je moet zelf ook geholpen willen worden, anders lukt het niet. |
![]() |
|
als me ouders ook egt kwaad zijn op me (en dat zijn ze egt heeel veel vaak) dan beginnen ze opeens keihard te rijden in de auto, in de hoop dat we ergens tegen opbotse... ik word dan egt zo bang!!! maar me ouders vinden dat normaal, en ik weet ut soms ook niej, ik ben er mee opgegroeid (vroeger sloten ze me uren in ut donker in de garage/kelder op)... vinden jullie dit normaal??
|
Verwijderd
|
Als ze hard rijden en ergens tegen aan rijden, zouden ze ook zichzelf te pletter rijden, ik vermoed dat ze dat niet zo snel zullen doen.
Een kind opsluiten is niet normaal. Praat er over met je psych, misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen, in je eentje is dat er moeilijk. |
![]() |
|
je hoeft jezelf niet te bewijzen tegen ons, om ons te overtuigen dat jij het 'goed' hebt en je ouders 'slecht' zijn. iig niet op de manier zoals je nu post. Als het allemaal waar is wat je zegt, is het verschrikkelijk en moet er iets ondernomen worden. Je zegt dat een psych niet helpt. Ben je al eens geweest? en hoevaak dan. Want na één keertje helpt dat natuurlijk niet gelijk.
ik ken jou niet, je ouders niet dus ik weet niet wat er allemaal aan vooraf gaat, wat er gezegd wordt en op de manier waarop. Jij zegt dat je vader het echt meende, maar misschien intepreteerde je het wel verkeerd. Misschien is je vader wel heel verdrietig om wat jij jezelf aan doet, en reageert hij daarom zo *boos* misschien om zijn verdriet niet te laten blijken. je bent zijn dochter, en hoe hij ook doet, hij geeft wel om je, dat weet ik zeker!! alleen hoe hij doet, dat is niet normaal (althans, zoals jij het beschrijft) dat kan niet en dat MAG ook zeker niet. je zou idd, zoals eerder gezegd de kindertelefoon oid kunnen bellen. meid, ik ken de hele situatie niet. maar heel veel sterkte ermee!! en probeer toch nog eens naar een psych te gaan, ze kan niet alleen jou met je gevoelens helpen, maar ook méér voor je doen, als de situatie bij jou thuis echt zo ernstig is als je beschrijft. kus! wendy p.s. je wilt niet dood, ik weet het zeker... en je moet ook niet dood willen. je hebt nog een heel leven voor je, en die kan, later, net zo mooi worden als je het zelf maakt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
En nu gaan we ontopic reageren zonder flames.
Citaat:
Ik werd toen ik klein was als straf weleens op mijn kamer gezet. Dat is anders dan een garage of kelder, maar misschien wilden jouw ouders je afschermen van speelgoed en dingen om te doen. Dat is een time out; een kind even geen aanleiding of zelfs mogelijkheid geven om vervelend te doen. Of denk je dat het andere redenen had? En zo ja: welke? Het klinkt alsof er tussen jou en je ouders enorm veel misverstanden ontstaan omdat jullie niet naar elkaar luisteren en in een opwelling allemaal dingen roepen die jullie niet menen. Denk je dat daar waarheid in zit? Probeer in ieder geval goed te luisteren naar wat je ouders zeggen en geen reacties te geven puur uit emotie. En leer een beetje ABN typen, want dit is lastig te lezen.
|
Verwijderd
|
Als je verandering wilt dan zul je toch zelf iets moeten ondernemen, hulp komt niet naar je toe... De situatie thuis die jij beschrijft vind ik niet normaal maar dat blijft zo als jij er niets aan doet. Ik vraag me dan ook af waarom jij professionele hulp bij voorbaat al afkeurt.
Ook wil ik graag van je weten wat jij verwacht wat wij voor je kunnen doen. Jij zegt dat je leven kut is, dat het thuis niet ok is, maar dat je geen hulp wilt. Vertel mij dan eens hoe wij je kunnen helpen. |
![]() |
|
Als 'je pa' je had willen vermoorden was je nu waarschijnlijk niet zo rustig met de computer bezig en littekens kunnen altijd 2 keer gemaakt worden. De manier waarop jij schreef dat jij vroeger wel eens in de kelder of de garage werd opgesloten laat zien dat jij al heel goed weet dat dat niet normaal hoeft te zijn (al kennen wij de omstandigheden natuurlijk niet). Ik vraag me af hoe waar dit verhaal van jou is, maar als we er even vanuit gaan dat alles 100% waar is, dat alles klopt, dan zul je toch echt hulp moeten zoeken. Niet alleen voor jezelf, maar dan dus ook voor je ouders. Misschien ook om een uithuisplaatsing vragen?
Begin bij de vertrouwenspersoon op school, die zal je een stuk verder kunnen helpen! Veel sterkte en succes!
|
Verwijderd
|
mja ik kan niet heel veel meer zeggen als wat de rest zegt, je moet echt met iemand gaan praten die je vertrouwt enzow, en dan miss samen met die persoon naar de psych, dan kun je daar met iemand praten. in t begin is da allemaal kut en eng, ik weet t, maar je moet gwoon doorzetten, want dit hou je niet eeuwig vol...
sterkte *knuff* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Nouja wat moet je anders, zoals jij twijfel ik sterk aan de waarheid van topic + topicstarter... maar goed, ik ga hier mijn tijd niet langer aan verdoen! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat een leven Mizz-Scatjuh | 1 | 18-05-2004 15:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Lifestyle |
"witte negers" ? a new noise | 164 | 12-07-2002 17:24 |