Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zal geen commentaar geven op het onderwerp, de pony of de tekst...
ik weet niet hoe ver je bent met photoshop, maar voor een 14jarig meisje ben je best goed volgens mij ![]() en volgens mij vind je m echt heel lief.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik vind het zeker wat hebben alleen is het echt heel erh jammer van het lelijke lettertype in het vak. Dat maakt het echt zoveel minder mooi.
Verder vind ik hem opzich best mooi. Beetje jammer dat je je pony zo vol in tuig erop hebt staan. Ik denk dat het zonder tuig nog mooier is.
|
Verwijderd
|
haha, wtf, dat de 1ste en de 3de zin met elkaar 'moeten' rijmen betekend niet dat zinnen 1, 3, 5 enz alleen met elkaar te maken moeten hebben en zinnen 2, 4, 6 enz alleen met elkaar te maken moeten hebben. Je hebt gewoon 2 gedichten in elkaar gewoven
![]() God in heaven god above Please protect the one I love SenT with a smile, sealed with a kiss I love the one who's reading this Words however special Could never even start To tell you all the love I have for you within my heart |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het nieuwe fototopic! Little Phoebe | 500 | 18-03-2012 11:09 | |
ARTistiek |
Jeroen's Fotowinkel Wedstrijd! Jeroen | 104 | 26-04-2004 11:15 |