Advertentie | |
|
![]() |
|
je koopt het bij de smartshop, het laat je hallucineren, het kost iets van 15 pleuro voor 5x extract
meer info over salvia: www.google.com www.erowid.iets
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nootmuskaat (link)
|
Verwijderd
|
rologen zijn minachtend, geven aan van wat lul je dom en het komt erg wijsneuserig over, en tis echt afkrakend, zovan VETTUH NOT...en ut word ook vaak op verkeerde momenten gebruikt vind ik.
noh dat zijn rologen mijns inziens eheheh, maar ik waardeer iedereen hoor, met of zonder rologen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
voor 20 €cent van de wereld gaan,
1. 100 gram (fijne) suiker. 2. 1 rietje (met knik!!). 3. een neus. 4. beetje lef. Stappenplan: 1. breng het rietje in de neusholte aan. 2. adem diep in. 3. adem weer uit, want je vergat het rietje in de suiker te dopen. 4. breng het rietje aan in een bergje suiker. 5. adem diep in, en adem weer uit. 6. snuif nu de suiker op. 7. voel de tinteling binnen 1 seconde optreden. 8. wens jezelf dood na 4 seconden. 9. geniet van de wazige dingen om je heen. 10. garneer eventueel het resterende suiker met wat maaginhoud ter decoratie. zware kut avond gegarandeerd ![]()
|
Het beste is natuurlijk een kwestie van smaak, maar hier wat legaal te verkrijgen middeltjes:
DXM (zie dxm- Dextromethorphan topic, is verkrijgbaar in de vorm van hoestdranke/pillen. Doornappel (zie Datura topic), kun je in de natuur vinden in de vorm van sierplanten enzo. DMT, kun je ook in de natuur vinden oa in bepaalde soorten riet (als t mij goed bij staat). Blauwe Maanzaad (?) (zie blauw maanzaad = drugs? topic) Ephedra (zie Ephedra topic) LSA, de natuurlijke variatie op LSD en is in de smartshop verkrijgbaar als zaden ofzo geloof ik.. En naja, roof maar ns een smartshop leeg, alles wat ze daar verkopen is legaal (hoewel bijvoorbeeld er bij paddos nog wel over te twisten valt, maar het verkoop van paddos in verse onbewerkte vorm is iig wel legaal, en je kan ze ook gewoon plukken in de natuur en daar is ook nix tegen (hoewel niet aan te raden)).
Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 02:41. |
![]() |
|
Morfine(sulfaat) & Codeïne(fosfaat) = chill
![]() (Slaap/ kalmeringsmedicatie like diazempam/ temazepam/ oxazepam/ lormazepam et cetera zijn ook relaxed ![]() Dit is legaal en grapsig ![]() Verder heeft de smart in zwollie ook de nodige leuke stuff ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() anders clopixolspuitje? daar ben je enkele dagen lam van. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Morfine is daarentegen ietwat lastiger... ....Like i said before -> kom maar bij mij stage lopen ![]() In de medicijnkasten ligt de voorraad van de halve apotheek ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wanneer je teveel benzodiazepinen neemt, wordt je ontzettend vaag/ relaxed enz.. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 20:16. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Wietpas Hulk | 262 | 12-06-2011 21:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Drugs & Alcohol |