Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niemand is perfect maar sommigen laten het wel erg merken
||
Citaat:
||
Citaat:
ow ? leg eens uit
||
Citaat:
En jezus, het is zelf getekend met sarcasme. Hij mag toch schrijven over dat iedereen zichzelf gek liet maken door art-shock ![]()
||
Citaat:
Dat hier een wisselwerking is kan ik niks aan doen ? En dat ik niks meer plaats van mezelf staat hier los van en het waarom daar kan een ander niet over oordelen.
Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 22:27. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar doel ik toch op.
||
Citaat:
Ik wil dit topic niet sluiten, juist omdat je toch wel een punt hebt met die kritiek, maar zoals je misschien wel begrijpt is het moeilijk om aan alle wensen te voldoen. Gedichten als die van Floortje en annelieke (die ik dus sloot) worden door de één gewaardeerd en door de ander als totale onzin bestempeld. Als fb vind ik het zelf ook erg moeilijk om een grens te trekken tussen wel of niet onzin, maar stel dat ik die grens helemaal niet zou trekken en alles gewoon open zou laten, dan wordt het wel een enorme puinhoop op DoP, vrees ik. Dus als jij een idee hebt, een suggestie... altijd welkom! En op die andere vraag heb ik al (min of meer) antwoord gegeven.
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 09:54. |
![]() |
||
Citaat:
mijn naam word genoemd voor iets wat niet waar is.
||
Citaat:
|
![]() |
Hee, dit is een DoP-onderonsje, feedback-hoertjes, ehm, Melding en Mederdelingen-hoertjes
![]() ![]() Ik geloof niet dat ik het hier met ratsja aan de stok heb, ook met o.a. Genesis en nog wat andere aartsconservatievelingen. En dan de vraag, waarom is een discussie tussen twee personen slecht? Als iedere halve gare met een mening van tien centen mee ging doen, werd het helemaal een teringzooi. Maar, ik ga eens even lezen waarom mijn distichon weer open is, rb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat je zou kúnnen doen: alles wat je niet zint, alles wat onder of boven het maaiveld uitsteekt met wortel en tak proberen uit te roeien. 't is niet aan te raden, want uitersten vormen samen je gemiddelden, je zou dus m.a.w., alles kunnen sluiten als je dat deed. Laat lekker alle dertien in een dozijn cutypoems van de scholiertjes broeder- en zusterlijk naast de dronken en verdwaasde uitingen van de meest obscure gedachten die in woorden te vatten zijn van de studentjes staan en heb plezier. Nog een kleine noot: Mocht iemand het gevoel hebben ondergesneeuwd te raken in 'onzin' (zie reactie elite op art-choq), bedenk dan hoe mensen die niet van puberale gedachtencirkels verwoord in AABB en een dooiehondenmetrum zich voelen hier ![]() ps: Mom and dad, this is chasey... -onee, niet die- ps2: Leef op het scherp van de snede. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maak je nu wel een onderscheid tussen onzin als gevolg van een gedicht en een onzingedicht? Wat dat laatste betreft kun je daarmee mensen pijnlijk voor het hoofd stoten door hun creaties te bestempelen als onzin en er een slot op te gooien. Terwijl de desbetreffende mensen hun gedicht wellicht bloedserieus hadden bedoeld. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk. Voor niemand.
||
Citaat:
Dit topic heb ik laatst gesloten. Waardoor tacidvs dit gedicht dus schreef. Het zou natuurlijk heel serieus kunnen zijn, maar aan de andere kant vond ik het wel een beetje teveel gedichtjes voor 1 topic. Hier heb je dus zoiets: waar trek je de grens? Bij dit topic heb ik vooral nagedacht over hoe de gemiddelde forumbezoeker hierop zou reageren, en óf ze uberhaupt wel zouden reageren. En aangezien het meer een chatsessie dan echte gedichten waren, plus de mogelijke reacties van anderen, heb ik dit gesloten. Mijn macht... tja... ik ga me er verder niet voor verantwoorden. Ander voorbeeld. Onzin of niet? Koen dacht van wel, als ik op dat moment online geweest was, had ik hem ook gesloten. Maar ik ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken. Voorbeeld van een gedicht dat geen onzin was, maar werd gesloten door de onzin-reacties hier. Onterecht gesloten, reacties verwijderd en weer geopend. Zo zijn we dan ook wel weer. ![]() Overigens wordt er niet zo heel veel gesloten op DoP, als ik zo terugblader, kom ik maar een stuk of 3, 4 slotjes tegen op 3 pagina's. Vergelijk dat eens met andere fora.
|
![]() |
Anneee:
Het is inderdaad moeilijk het verschil tussen deviant en 'bedoeld om te spammen' te duiden, forumbazen hier op Dansen op papier hebben het in vergelijking met andere fora vrij lastig. Naar mijn mening echter, moet je als FB een onpartijdig oordeel hebben. In geval van twijfel zou het dus open moeten blijven, met als enige mits een spamactie van een paar mensen of een mens met meerdere accounts. Toegeven aan de poëtisch streng gereformeerde mening van Genesis&Co lijkt me niet wenselijk. Ten eerste omdat het een mening is en ten tweede omdat het een bijzonder slecht onderbouwde mening is. Vrijheid blijheid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|