Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2001, 19:54
An
An is offline
Voor degene die de eerste delen van het verhaal nog niet kennen...
die staan hier >>>> http://forum.scholieren.com/Forum8/HTML/000292.html

( Hoofdstuk 5)

De rest van de dag verliep goed. Hij werd er bij niemand uitgestuurd, dat zou ook niet redelijk geweest zijn want hij was doodstil. Hij dacht aan Zaterdag, als hij met Samantha uit zou gaan. Hij dacht eens een keer niet aan al dat gezeur thuis wat hem zo ontzettend opfokte.
Die middag toen hij thuis kwam ging hij meteen aan zijn huiswerk, en toen dat af was ging hij haar bellen. Hij had geen zin om te wachten tot vanavond hij zou haar nu wel bellen.
Zou ze thuis zijn? Hij zou er snel genoeg achterkomen.
John zocht naar het papiertje waar Samantha haar nummer had opgeschreven. Hij vond het na tien minuten zoeken tussen de rommel in zijn tas. Toen hij het nummer had ingetoetst wachtte hij af.
Ze nam zelf op, “hallo met Samantha van Groeningen” “Hoi Samantha met John, ik zou je nog bellen over Zaterdag. Zijn hart ging als een gek tekeer, wat hij niet wist is dat dat bij Samantha ook wel het geval was. “Ja goed dat je belt”zei ze. “Wat wil je gaan doen?” Vroeg John.
Al zou ze nu gaan antwoorden dat ze naar McDonalds wilde had hij het nog goed gevonden.
“Ik dacht gewoon naar de bios en nog wat drinken of zo” Zei ze. “Ja dat lijkt me goed, welke film zullen we gaan?” Zei John. “Och dat zien we anders daar wel” Zei ze. Hij vond het goed.
“Nou dan zie ik je morgen wel… oh zal ik je langs komen halen met de fiets morgenochtend??” Zei John. “Maar dan moet je een heel stuk om” zei Samantha. “Dat vind ik niet erg joh!” Zei John, “nou als je het echt niet erg vind…dan lijkt me dat wel leuk” antwoordde ze. “nou dan ben ik morgen om kwart over acht bij je Samantha” “dat is goed dan zie ik je morgen John doeg”
John hing de telefoon op met een kriebel in zijn buik. Hij besefte nu pas, nu hij wat andere dingen van zich af kon zetten, dat hij best wel erg verliefd was. En misschien wel al die tijd geweest ook.
Hij voelde zich een beetje vreemd nu, maar hij vond het wel heel leuk.
Toen liep hij fluitend naar beneden om te gaan eten. Maar de tafel was maar gedekt voor 3 personen, hij keek de kamer door en zag dat iedereen gewoon thuis was. Hij vroeg aan Kim of ze wist wat er aan de hand was maar zei haalde haar schouders op. Zijn moeder keek hem vanuit haar ooghoeken aan.
John had de boel door, wilde ze nu gaan doen alsof hij niet bestond? Nou als ze het spelletje zo wilde spelen vond hij het best.
“Denk nou maar niet dat jullie me hiermee pakken hoor” schreeuwde hij.
Hij stormde naar boven, zette een cd van Metallica op, het volume op tien.
Na een tijdje op zijn bed hebben gezeten begon hij toch wel honger te kijken, hij besloot naar de snackbar te gaan. Hij zocht zijn portemonnee en zijn sleutels en vertrok door de voordeur naar buiten.
Hij slofte door de straten tot hij bij de snackbar in de wijk aankwam. Hij bestelde een patatje met een hamburger en ging zitten. Daar zat hij dan om halftien op een woensdag avond helemaal alleen in een stinkende snackbar. Zijn verliefdheid was hij op slag vergeten

Zo en nu wil ik weer ff goede kritiek horen van iemand die er verstand van heeft alstublieft

[Dit bericht is aangepast door An (02-09-2001).]
Oud 02-09-2001, 20:03
stroopwafel
stroopwafel is offline
heb er niet veel verstand van, maar de minder profesionele mensen onder ons vinden het goed
Oud 02-09-2001, 20:47
An
An is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
heb er niet veel verstand van, maar de minder profesionele mensen onder ons vinden het goed

Ja dat heb ik gemerkt en ben ik ook heel blij om hoor
Oud 03-09-2001, 08:55
autodropje
autodropje is offline
ik vind het wel leuke verhaaltjes om te lezen, eigenlijk is het ook wel fijn dat het elke keer maar een stukje is
Oud 03-09-2001, 09:33
An
An is offline
Citaat:
autodropje schreef:
ik vind het wel leuke verhaaltjes om te lezen, eigenlijk is het ook wel fijn dat het elke keer maar een stukje is

das mooi
Oud 03-09-2001, 12:45
Ilsch
Ilsch is offline
K vinnem net als de andere delen erg relax lezen alleen vind ik dat er even wat moet gebeuren... t wordt een beetje langdradig denk als je nog erg lang zo doorschrijft, snap je wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2001, 18:49
An
An is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
K vinnem net als de andere delen erg relax lezen alleen vind ik dat er even wat moet gebeuren... t wordt een beetje langdradig denk als je nog erg lang zo doorschrijft, snap je wat ik bedoel?

Ja ik denk dat ik het wel snap...Word aan gewrekt
Oud 04-09-2001, 14:09
An
An is offline
Upperdeupperdeup!
Oud 04-09-2001, 19:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hij wordt echt beter!! je ontwikkelt je eigen schrijftstijl goed, het is duidelijk en goed omschreven.

maar ik ben het er wel mee eens dat er wat meer moet gebeuren, iets spannends of iets verdrietigs (iets dramatisch gewoon), snap je? maar je leest het wel zo door, dus dat is goed!!

je werkt er duidelijk aan, ga zo door!!

(btw, leuk dat je kritiek wil )
Met citaat reageren
Oud 05-09-2001, 10:26
ekki
ekki is offline
'k heb nou steeds weer een deeltje gelezen. het begin vond ik niet zo heel goed, nummer 3 het beste denk ik.
maar john begint langzamerhand een karakter te krijgen en dat is erg leuk!
Oud 05-09-2001, 15:06
An
An is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
hij wordt echt beter!! je ontwikkelt je eigen schrijftstijl goed, het is duidelijk en goed omschreven.

maar ik ben het er wel mee eens dat er wat meer moet gebeuren, iets spannends of iets verdrietigs (iets dramatisch gewoon), snap je? maar je leest het wel zo door, dus dat is goed!!

je werkt er duidelijk aan, ga zo door!!

(btw, leuk dat je kritiek wil )

Cool dankjewel
Oud 05-09-2001, 15:08
An
An is offline
Citaat:
ekki schreef:
'k heb nou steeds weer een deeltje gelezen. het begin vond ik niet zo heel goed, nummer 3 het beste denk ik.
maar john begint langzamerhand een karakter te krijgen en dat is erg leuk!

Ja ik vind het ook zo leuk om dit te schrijven ik verwerk ene gedeelte van mijn karakter in hem, en een gedeeklte van hoe ik zou willen zijn en nog wat dingen, ik doe me best!!! dankjewel btw
Oud 05-09-2001, 21:07
ekki
ekki is offline
ik ben benieuwd naar de rest.
ik merk het wel

succes nog met schrijven en leef je lekker uit, is altijd gezond!
Reageren

Regels voor berichten