geen id, ik heb er nooit last van. moet je natuurlijk niet van die stomme progjes gaan draaien voor je systeem prestaties, want die maken het zeker langzamer
********** schreef op 03-12-2003 @ 21:25: Ja, in princiepe wel..
Maar met een modern systeem zal je dit niet merken..
WinXP themews uitzetten zul je veel meer van merken
ja ik heb net een nieuwe laptop maar ik heb het idee met alles wat ik doe dat dit ding 10 x slomer word elke keer misschien zit het tussen mn oren maar bedankt voor de reacties!
Put@ schreef op 03-12-2003 @ 21:37: ja ik heb net een nieuwe laptop maar ik heb het idee met alles wat ik doe dat dit ding 10 x slomer word elke keer misschien zit het tussen mn oren maar bedankt voor de reacties!
Laptops hebben vaak tragere harde schijven (alhoewel, tegenwoordig ook nog) en niet zo'n geweldige videokaart..
********** schreef op 03-12-2003 @ 21:57: Laptops hebben vaak tragere harde schijven (alhoewel, tegenwoordig ook nog) en niet zo'n geweldige videokaart..
waar zie je hoe snel je schijf is? en wat is een goede snelheid ff nakijken dan
Valt best mee, op mn stageplek heb ik een Active Desktop gemaakt voor de PC's in het ICT-lokaal. Dat zijn Pentium II 350's met 256mb ram en 4gb harddisk en Windows XP, ik vind 't niet sloom ofzo.