Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2003, 14:08
Punkygirl
Punkygirl is offline
Misschien stom dat ik het hier post alleen ik ben ontzettend radeloos en weet niet meer wat ik moet doen..

Mijn verhaal begint ermee dat ik vanaf het begin van mijn relatie (die nu al ruim 1 jaar duurt) al moeite heb gehad met zijn ex..
Ik poste hier ook al regelmatig over omdat hun veel contact hadden en ik dara gewoon moeite mee heb/had.. En dan vooral omdat ik dacht dat ze nog steeds achter hem aanzat
* k*t moet huilen*
Nu had ik Zondag het ( blijtk achteraf) niet leuke idee om te gaan doen alsof het uit was tegenover zijn ex en mijn ex ( Met hem had hij ook moeite)
Dus op msn hebben we beide gebroken hartjes in onze namen gezet en al.. Gisteren stuurde hij me een chatlog omdat zijn ex al reageerde dus dan kon ik ff lezen hoe en wat..
Alleen stuurde hij wel de verkeerde chatlog.. deze was van oktober dit jaar.. Dit wist ik niet en ik heb hem echt helemaal gelezen. Wat ik daarin las vond ik niet echt cool.. Hij zei van te voren altijd dat hij heel kortaf was tegen haar en eigelijk nooit met haar praatte..
Een aantal voorbeelden van wat ik erin las zijn:
Hij zegt ( omdat ze het moeilijk heeft op school) dat ze zn nummer mag om altijd even te praten met hem als het niet ok gaat..
Hij helpt haar uitgebreid met haar huiswerk voor engels en ze hebben gewoon uitgebreidde gesprekken. Ik vind dit dus totaal niet leuk en heb er vandaag wat van gezegt.. Nou ja gezget allereerst heb ik dus de goeie chatlog gelezen en die vond ik ook niet ehct leuk maar ja het was allemala fake dus dat ging nog wel.. Op zijn kamer moest ik toen ontzettend huilen om die chatlog van gisteren.. Dus hij troost me en vraagt wat er is.. Ik vertel het en hij zegt zo "TERING maak je je dara druk om "
Dus ik zei ja.. want ik dacht dat ik ej kon vertrouwen.. en uiteindelijk is hij dus boos weggelopen uit zijn huis en zit ik nu thuis met een heel dubbel gevoel..
Van de ene kant vind ik dat hij me had gewoon ahd moeten vertellen, dan ahd ik een stuk minder boos gereageerd en een relatie berust nu eenmaal op eerlijkheid..
Van de andere kant.. tja ik ben egwoon verdrietig.. Hij heeft gezegt dat hij me voorlopig niet mer hoeft te zien en ..
Kutzooi ook allemaal

Mensen mijn vraag naar aanleiding van dit ( lange) verhaal is.. wat moet ik doen.. en heb ik gelijk..?
Oud 02-12-2003, 14:17
Last Resort
Last Resort is offline
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Ok, hij was niet helemaal eerlijk, maar hij doet verder niks met zn ex, alleen maar vrienden.
Oud 02-12-2003, 14:27
Verwijderd
Ik vind het zo raar dat hij dan kwaad wegloopt..
Ik hoop dat er iemand is die me kan vertellen waarom sommige mensen dat soort acties hebben, als ze eigenlijk zelf iets verkeerds hebben gedaan.. kunnen ze dan de confrontatie niet aan..? Schamen ze zich?
Ik weet het niet, maar ik vind het iig vaag.

Punt 2, ik vind, voor wat het waard is, dat jij gelijk hebt. Wat er precies achter dat "doen alsof het uit is" zat weet ik natuurlijk niet en ik vind het ook wel raar. Ik kan me ook niet echt meer andere topics herinneren, dus om te weten waar ik het over heb zou ik die eerst moeten opzoeken.

Ik vind dat jij gelijk hebt, omdat hij heeft gelogen. Al kan het zijn dat hij dat niet zo ziet. Ik zou het ook zo zien, ik vind eerlijkheid hartstikke belangrijk in een relatie (logisch).
Ik weet ook hoe het is om ineens een chatlog te lezen waar dingen in staan die je totaal niet verwacht en die ook niet kloppen met wat hij je vertelde.
Het is ook moeilijk om iemand daarna weer te vertrouwen, want hoe weet je nou dat hij dan niet over dingen liegt?

Wat hij in ieder geval moet doen is er met je over praten. Dingen uitleggen. Hij moet op z'n minst vertellen waarom hij zei dat hij nooit echt met haar praatte, terwijl het wel zo was.
Ik zou het ook niet vertrouwen.
Misschien had hij geen zin in "gezeur" over z'n ex.. en dat hij dat probeerde te voorkomen door te zeggen dat hij toch nooit echt meer met haar praatte.
Dat lijkt mij 1 van de meest logische verklaringen..
Alleen hij zal het waarschijnlijk nooit toegeven.

Waarom zei hij dat hij je voorlopig niet meer wou zien? Wat heb jij dan tegen hem gezegd? Er moet dan vast een ontzettende ruzie zijn ontstaan, want zoiets zegt iemand niet zomaar.
En als hij dat zei, alleen maar omdat hij hem aansprak over die chatlog, dan vind ik dat wel heel raar.

Ik zou hem ff met rust laten. Niet teveel achter hem aanlopen. Hopelijk komt hij er redelijk snel achter dat hij je mist en dat hij wil dat het weer goedkomt en dat hij oneerlijk is geweest.
Het is trouwens wel raar... jullie zeiden dat het uit was.. en nu lijkt het ook echt zo. Vreemd..

Nou ja, sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 14:44
Punkygirl
Punkygirl is offline
Bedankt voor je sterkte..
mja dat van dat grapje en nu ieens serieus had ik ook al..

En ik weet dat hij boos gaat worden omdat ik dit op scholieren post.. alleen ik vind het allemala echt ontzettend kut..

Hij sprak net ook via een vriend tegen me op msn..
Letterlijk gekopieërd: je kan de tering krijgen
ik hoef je verlopig niet te zien
doei

Ik zit er echt mee.. Dit is onze eerste echte ruzie en tja..
Dat weglopen vind ik ook raar.. weet wle dat hij dat ook vaak bij zn ouders doet als hun boos zijn op hem alleen had het niet verwacht dat hij dat bij mij zou doen..

Ik snap ook niet echt dat hij boos is.. Hij weet dat het een ongelooflijk gevoelig onderwerp is bij mij en dat ik gewoon echt bang ben hem kwijt te raken aan haar.. En als ik dan ineens chatlogs lees die heel anders zijn als hij verteld.. dan weet ik het ook allemaal niet meer..
Oud 02-12-2003, 14:49
Verwijderd
Ik vind het heel kinderachtig hoor..
"je kan de tering krijgen
doei "

Wat is dat nou voor raar gedrag.. zoiets doe je toch niet bij je vriendin? Hoe lang hebben jullie eigenlijk iets?

Probeer echt niet achter hem aan te lopen, dus ook niet msn-en met vrienden/vriendinnen van hem en dan naar hem vragen.. dat gaat uiteindelijk toch nooit zoals je wil en er wordt dan alleen maar meer geroddeld. Dan zegt hij bijv. ook lullige dingen tegen die vrienden over jou en dat wil je vast niet

Laat hem maar ff.. als hij zo raar blijft doen, is het toch een eikel.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 14:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
We hebben nu ruim 1 jaar.. 26-11 hadden we 1 jaar..

Van de ene kant wil ik ontzettend graag dat het were goedkomt en dus hem proberen te bereiken maar ik weet dat het geen nut heeft..
Dus ik laat hem maar ff afkoelen en heb tegen een vreind gezegt dat hij maar ff moest zeggen dat "aangezien ik de tering kon krijgen.. hij maar contact met mij moet opzoeken"

Het gaat ontzettend moeilijk worden voor me maar ja..

* haat ruzie's *
Oud 02-12-2003, 15:06
Verwijderd
die constante omdraaiing van letters leest heel vervelend. Probeer eens iets minder impulsief te typen

Wat een klerejoch is die 'vriend' van je zeg! Hoe kan hij nou tegen je zeggen dat je 'de tering kan krijgen'? Blijkbaar voelt hij helemaal niks meer voor je als ik het zo hoor, want als hij ook nog maar een greintje liefde voor je voelde dan zou hij dat nooit zeggen, lijkt me, als hij een beetje normaal is. Maar dit terzijde.

Ik denk dat je gedeeltelijk gelijk hebt. Hij mag niet tegen je liegen, ook al is het om kleine dingetjes zoals dit. Als hij in de eerste plaats al had gezegd dat hij en zijn ex gewoon nog praatten op MSN, dan was het allemaal niet zo erg geweest. Maar uit het feit dat hij per ongeluk de verkeerde chatlog stuurde, blijkt wel dat het voor hem niet zo'n groot probleem is en dat zij dan niet veel voor hem betekent, lijkt me. Anders kijk je wel beter uit met wat je stuurt.

Verder vind ik het een beetje stom dat jullie 'deden' dat het uit was. Daar schiet je niks mee op, dat heb je zelf wel gemerkt. Waar was het nou precies voor? Om jullie exen weer zover te krijgen dat ze jullie aandacht geven? Je hebt toch elkaar, of zie ik dat nou verkeerd.

In ieder geval: tenzij hij iets heel anders bedoelde met die lompe opmerking van hem (iets wat ik me overigens nauwelijks kan voorstellen, want je kunt het bijna niet anders opvatten) zou ik er nog even over nadenken wat je voor hem betekent. En of jíj dat wel leuk vind, dat hij zulke rottige opmerkingen maakt.

Hij zit natuurlijk fout zo, maar jij hoeft op zich je niet zo druk te maken over zijn msngesprekken met zijn ex. Hij heeft namelijk ook een leven en kan als het goed is heel goed bepalen hoever hij in dit soort dingen kan gaan. Alleen is het wel zo dat hij daar in de eerste plaats niet over had moeten/mogen liegen. Want als je het had geweten, had je je er dan druk over gemaakt?

Zit hij hier op het forum, trouwens?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:11
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als eerste ja hij zit hier op het forum alleen zhij zit meer op muziek enzo..

Ten tweede als hij gewoon had verteld dat hij zn nummer wou geven omdat het kut ging of dergelijke, of dat hij niet alleen korte gesprekken had zoals hij beweerde zou ik het niet zo leuk vinden maar iig zou ik niet zo teleurgesteldt zijn als nu.

Dat doen alsof het uit was deden we omdat hij beweerde dat die ex van hem niks meer voor hem zou voelen en ik beweerde van wel.. Dus als we deden alsof het uit was kwamen we er snel genoeg achter of ze gelijk achter hem aanging.. Als dit niet zo was had ik gelijk een stuk meer zelfvertrouwen..
Maar helaas had ik gelijk en zei ze dat ze hem wel kon helpen met mij vergeten..
Oud 02-12-2003, 15:24
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Die reactie die hij had op zijn kamer toen jij zei waar je je druk om maakte zie ik als een typische reactie voor een jongen die net doet of het nix is, maar eigenlijk verschrikkelijk goed weet dat ie fout zit, maar het niet durft toe te geven.

En nu d.m.v. "je kan de tering krijgen" het zo laten lijken dat jij degene bent die fout zit. Laat hem afkoelen, hij komt wel terug!
Oud 02-12-2003, 15:26
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik hoop het..
Oud 02-12-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Junkfood Junkie schreef op 02-12-2003 @ 16:24:
Die reactie die hij had op zijn kamer toen jij zei waar je je druk om maakte zie ik als een typische reactie voor een jongen die net doet of het nix is, maar eigenlijk verschrikkelijk goed weet dat ie fout zit, maar het niet durft toe te geven.

En nu d.m.v. "je kan de tering krijgen" het zo laten lijken dat jij degene bent die fout zit. Laat hem afkoelen, hij komt wel terug!
Goh, goed dat je dat zegt, want mijn vriend is net zo..

@punkygirl:

Och meisje.. *knuffelt heel erg stevig*

Je hebt mijn topic dus gelezen.. Nou, ik vind het echt heel erg naar voor je wat hij dus heeft gedaan. Hij heeft dus gewoon tegen je gelogen.. Vroeger zou ik nu gezegd hebben: dat zou ik niet accepteren.. maar jij en ik weten beter. Je houd ongelooflijk veel van hem. I know. En JIJ bent degene die het opgelost wilt hebben. Wat dan ook, toch? Je gooit dat wat jullie hebben niet zomaar een twee drie hupsakee weg.. Mijn vriend reageerde precies zoals de jouwe.. zo van weglopen en dan later dat zeggen..

Iets wat ik geleerd heb in dit leerproces van afgelopen week (welke nog wel doorloopt, maar dat is weer wat anders) is dus dat je hem maar even kan laten. En niet te happig overkomen qua goedmaken.. klinkt misschien debiel maar bedoel het volgende: mijn vriend stuurde na een dag zonder iets horen enzo de tweede dag een sms. dat ie van me hield. Ik heel blij, meteen ik ook van jou en kom je dan etc etc.. en toen had ik meteen weer een teleurstelling op mn dak, door zijn volgende sms.

Ik vind het zelf heel moeilijk hoor. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen als ik nu heb gedaan, ook al weet ik beter, want ik vind het zo moeilijk om hem even te laten, want ik (in dit geval jij dus) telt toch ook mee! En kan hij niet in zn botte hoofd zien dat jij er mee zit en dat t een gevoelig punt is voor jou? Nou blijkbaar zien sommige jongens dat niet (de mijne dus, en het is heel erg kut soms om te zien dat andere jongens wel zo denken als jij en jouw vriend juist niet).

Ik weet niet wat ik met dit alles wil bereiken.. Naja, wil je gewoon een dikke knuf geven.
Sterkte meisje!

PM maar als er iets is en je daar behoefte aan hebt.

Kus
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 18:34
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ontzettend bedankt voor je reactie.. ik heb je ook ge-pm'd

heb een gedichtje gemaakt hierover en die drop ik ook maar gelijk even

Sorry voor het lastigvallen
sorry voor je dag te vergallen
sorry voor mijn gezaag
sorry dat ik altijd klaag
sorry voor wie ik ben
sorry voor mijn angstige pen
sorry voor wat ik doe
sorry ik ben mezelf nu gewoon effe moe
gewoon sorry dat ik leef ..
Oud 02-12-2003, 19:10
Verwijderd
*mijmert maar wat*

Zelfs ik heb in mijn meest wilde woedebui ( en ik ben een opgefokt standje, als ik boos ben ) mijn vriendin nog nooit gezegd dat ze de tering kan krijgen.

Maar je gedichtje vond ik toch wel erg negatief, nooit het bijltje erbij neergooien voor dat de boom echt om is, zie het nog maar even aan, als hij binnen een week nog niets heeft laten weten, kun je er alsnog achteraan gaan, of je eigen conclusies trekken.

Hou je haaks
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 20:05
matti
matti is offline
Citaat:
Mensen mijn vraag naar aanleiding van dit ( lange) verhaal is.. wat moet ik doen.. en heb ik gelijk..?
Ik zou het even compleet laten rusten. Hij heeft ongetwijfeld door dat jij niet blij bent met de manier waarop hij reageerde en sinds hij hier toch degene is die zo uitermate opgefokt doet zou ik hem maar weer contact met je laten zoeken, als ie echt van je houd zal dat vast en zeker gebeuren .

Van zijn kant kan ik me wel voorstellen dat ie nogal geirriteeerd raakt van het idee dat jij hebt dat zijn ex nog wat voor hem zou voelen en daar zelfs een toneelstuk voor op gaat spelen om er achter te komen. Zijn reactie was natuurlijk helemaal fout. Laat hem het vertrouwen zien dat je in hem hebt, dat zal jullie relatie volgens mij veel goed doen.

of jij gelijkt hebt?? Ik denk niet dat gelijk hebben er nu toe doet, jullie kunnen beter zorgen dat het nu tussen jullie goed komt en dan gaan kijken wat er te verbeteren valt in jullie relatie.

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 20:58
funky!
funky! is offline
Als hij zegt: TERING maak je je daar druk om " dan hoeft het toch niet meteen "Krijg"de tering te betekenen"... Het kan ook gewoon tering in de zin van "Jeetje!, maak je je daar druk om" , waarom gij dan wegloopt snap ik ook niet..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 21:05
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
matti schreef op 02-12-2003 @ 21:05:
Van zijn kant kan ik me wel voorstellen dat ie nogal geirriteeerd raakt van het idee dat jij hebt dat zijn ex nog wat voor hem zou voelen en daar zelfs een toneelstuk voor op gaat spelen om er achter te komen.
ik vind anders niet dat hij veel recht van spreken heeft, alstie zelf aan dat 'toneelstukje' meedoet..
Oud 02-12-2003, 22:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-12-2003 @ 16:06:
die constante omdraaiing van letters leest heel vervelend. Probeer eens iets minder impulsief te typen
haah dara heb ik ook altijd last vna

ohja ontopic: LEer van de ruzie, leer van de situatie, leer van je verleden
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 10:58
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Bigfoot schreef op 02-12-2003 @ 21:58:
Als hij zegt: TERING maak je je daar druk om " dan hoeft het toch niet meteen "Krijg"de tering te betekenen"... Het kan ook gewoon tering in de zin van "Jeetje!, maak je je daar druk om" , waarom gij dan wegloopt snap ik ook niet..
Hij zei later op msn dat ik de tering kon krijgen.. letterlijk!
En IK liep niet weg...

Je moet eens beter lezen..

Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 15:15
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Het is fout van hem dat hij gelogen heeft. Hij zei dat de gesprekken kortaf waren, en dat was niet het geval. Wel vind ik ( sorry ) dat je je aanstelt over wat dan wel de aard van die gesprekken was. Als een goede mannenlijke vriend het niet makkelijk heeft, wil ik ook dat hij weet dat hij me altijd kan bellen als hij daar behoefte aan heeft. Als hij moeite heeft met engels en ik ben daar toevallig heel goed in ? waarom zou ik hem niet helpen ??? Wat mij betreft allemaal heeeel erg onschuldig. Feit blijft dat het niet kortaf is, en hij dus gelogen heeft.
Oud 03-12-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 03-12-2003 @ 16:15:
Feit blijft dat het niet kortaf is, en hij dus gelogen heeft.
En ik denk dat het haar daar uiteindelijk meer om gaat dan dat andere, ook al doet dat andere zo'n pijn.. Naja, dat zou ik hebben
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 17:40
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 02-12-2003 @ 19:34:
Ontzettend bedankt voor je reactie.. ik heb je ook ge-pm'd

heb een gedichtje gemaakt hierover en die drop ik ook maar gelijk even

Sorry voor het lastigvallen
sorry voor je dag te vergallen
sorry voor mijn gezaag
sorry dat ik altijd klaag
sorry voor wie ik ben
sorry voor mijn angstige pen
sorry voor wat ik doe
sorry ik ben mezelf nu gewoon effe moe
gewoon sorry dat ik leef ..
sorry hoor maar ik vind dit een heel negatief gedicht
Oud 03-12-2003, 17:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 02-12-2003 @ 15:44:
En ik weet dat hij boos gaat worden omdat ik dit op scholieren post..
Ah, en dan doe je het toch maar? My god, zit niet zo in je zelfmedelijden te zwelgen. Heeft hij hele sexgesprekken met haar? Nee? Prima toch! Hij heeft voor jou gekozen, niet voor haar. Het is helemaal niet vreemd om gewoon als vrienden met mekaar om te blijven gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 17:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Het is fout van hem dat hij gelogen heeft. Hij zei dat de gesprekken kortaf waren, en dat was niet het geval.
Tuurlijk, maar ik heb zo het vermoeden dat zij er zoveel problemen mee heeft, dat hij maar besloten heeft om haar gevoelens te sparen. Ze is kennelijk nogal onzeker, en IMHO valt dit in dat geval onder een leugentje voor eigen bestwil. Ik zeg absoluut niet dat het goed is, ik vind dat je mekaar zulke dingen moet kunnen vertellen, maar ik snap zijn situatie ook heel best.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 17:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 02-12-2003 @ 15:49:
Ik vind het heel kinderachtig hoor..
"je kan de tering krijgen
doei "
Dat heeft 'ie dus niet gezegd. En hou ajb in je achterhoofd dat je alleen haar kant van het verhaal hoort.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 17:54
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-12-2003 @ 18:45:
Ah, en dan doe je het toch maar? My god, zit niet zo in je zelfmedelijden te zwelgen. Heeft hij hele sexgesprekken met haar? Nee? Prima toch! Hij heeft voor jou gekozen, niet voor haar. Het is helemaal niet vreemd om gewoon als vrienden met mekaar om te blijven gaan.
Buiten dat, hij hoeft niet zo lomp te doen van 'je kan de tering krijgen'. Net een kleuter.
Oud 03-12-2003, 18:20
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-12-2003 @ 18:49:
Dat heeft 'ie dus niet gezegd. En hou ajb in je achterhoofd dat je alleen haar kant van het verhaal hoort.
Dit heeft hij wel gezegt!!!!

maargoed de ruzie is over..
In de middag hebben we gesproken via msn en daarna irl..
Oud 03-12-2003, 18:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 03-12-2003 @ 19:20:
Ik dacht dat ze doelde op het "TERING maak je je dara druk om", je m'excuse
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 18:34
Jamezy
Jamezy is offline
Kzou precies zo reageren, maar goed, ben dan ook superwantrouwend

Trouwens, ik mocht zijn chatlogs nieteens lezen, toen ik dat toch *stiekem * gedaan had, wist ik meteen waarom
Tis overigens uit nu

Het vertrouwen word je dus wel gegeven, toch snap ik heel goed dat je je er rot door voelt... Ik denk dat je moet praten, praten en nogeens praten, verder heb ik niet echt nuttig advies... Sorry
Oud 03-12-2003, 23:37
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Jamezy schreef op 03-12-2003 @ 19:34:
Kzou precies zo reageren, maar goed, ben dan ook superwantrouwend

Trouwens, ik mocht zijn chatlogs nieteens lezen, toen ik dat toch *stiekem * gedaan had, wist ik meteen waarom
Tis overigens uit nu
Je leuk is dat.... chatlogs lezen waarin je vriendje niet bepaald gepaste dingen tegen een ander zegt

Ik vind in dit geval dat waar je vriedje het met dat meisje over had heel normaal is. Dat hij erover heeft gelogen vind ik daar en tegen wel heel erg fout. Ik vind elke leugen in een relatie fout, hoe klein en onschuldig dan ook, maar ik ben daar gewoon heel erg strikt in. Ik vind het vreselijk moeilijk om iemand te vertrouwen en daarom is eerijkheid voor mij uiterst belangrijk.
Oud 04-12-2003, 17:24
Mindfields
Mindfields is offline
Nouja, ik zou er ook niet blij van worden als mijn vriend (welke vriend? ) mijn chatlogs zou gaan lezen. Niet omdat er wat zou kunnen instaan wat hij niet mag weten, maar omdat het gewoon persoonlijk is.
Oud 04-12-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 03-12-2003 @ 19:20:

maargoed de ruzie is over..
In de middag hebben we gesproken via msn en daarna irl..
en? wat kwam er uit? hoe gaat het nu? wat hebben jullie geleerd?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:

*verhaal*
Feit blijft dat het niet kortaf is, en hij dus gelogen heeft.
ik ben het met het verhaal eens, maar je moet je afvragen in hoe zwaar je dit laat wegen binnen jullie relatie. Dat is helemaal aan jou, maar ik zou waarschijnlijk bij wat andere dingen zie hij zegt dan ook me afvragen of hij misschiewn wel jokt...

ik houd niet zo van het woord liegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten