Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja ik dacht laat ik eens vragen ![]() ![]() niet dak player ben ofzo,helemaal niet...(oke, in n heel grijs verleden,maar dat heb ik ECHT afgesloten ![]() maar tis wel een serieuze vraag, want niemand weet t ![]() terwijl t toch echt wel een mooi meisje is, en op dr afstappen durf ik zeker, das t probleem niet, maar ik dacht misschiend at er andere tips zijn
||
Citaat:
![]() Maar je kunt t natuurlijk altijd proberen.. Of ga enquêteren in de stad voor één of ander vaag - niet bestaand - schoolproject over uitgaan ofzo ![]() ![]()
|
ik vraag me af hoe je iemand die je nog nooit gesproken hebt 'erg leuk' kunt vinden....
Je was eens een player??? in een grijs verleden? Een grijs verleden is bij mij altijd erg lang geleden... je bent 17.. (goed het kan ook aan mij liggen dat ik het verkeerd interpreteer) Maar ik zou nog wat meer naar films kijken hoe mensen elkaar daar tegenkomen, succes verzekerd! Bovendien, als jullie echt bij elkaar horen, kom je toch wel bij elkaar...
|
Bij mijn rijlessen moet je soms wat mensjes terugbrengen naar huis...Nou ik moest een bepaald meisje wegbrengen, niet voor de eerste keer overigens, en ik vind haar echt om te zoenen...Maar ja, je gaat natuurlijk niet bij je rijinstructeur iets ondernemen...Dat vind ik een beetje not done...
Nou ja, ik begon eerst een beetje tegen haar te praten enz...Dus dat is al een stap! ![]() Duss...heb een beetje net zoiets als de topicopener...Ik ken de persoon in kwestie helemaal niet echt, en de anderen in mijn omgeving ook niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Williams (na een kijkje in je fotoboek snapte ik trouwens gelijk je naam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik verzin wel iets...Alleen dat uitvoeren wordt een grote klim over een hele grote berg! ![]() |
![]() |
|
Kijken waar ze heen gaat, onopvallend volgen, even uitzoeken waar ze woont, reversed look-up doen van haar adres, even googlen of http://www.inventio.nl/metanamesearch/ is ook een heel goede, google vindt vaak ook sportuitslagen, etc.
|
![]() |
|
Voilá!
Je botst een keer tegen haar op. "Oh sorry.. Sorry! Heb je pijn? Gaat het eh.." (in de hoop dat zij haar naam verteld) "*naam* Ja hoor, dank je.." (jij probeert een gesprek aan te gaan door: ) "Oh jah, hoi ik ben *naam*, ik heb je al eens eerder gezien, niet?"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
De Waakzaam GI_Rutger | 5 | 16-01-2005 20:17 | |
ARTistiek |