Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() vet, goed, dope (of in jouw geval Doop!) kunnen wel? Waar is de onderbouwing dan? Maar 'niks bijzonders' niet? ik vind dat genoeg onderbouwing... bijzonder als in niet speciaal, te vaak gezien etc. Lees 't forum eens door en ga dan ff bij iedereen lopen zeiken... ![]()
Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 10:38. |
![]() |
|
al uitgewerkt?
![]() ![]() Al geloof ik niet dat je dat zomaar kan overbrengen via een tekening ![]()
||
Citaat:
![]() Maaruh je hebt een leuke fantasie, I like that ![]()
||
Citaat:
begrijp wat je bedoeld, wat dat betreft ben ik t met je eens, t is niet origineel. maar ik vind t toch wel erg mooi getekent.
||
Citaat:
Tja dat je het niet bijzonder vind is niet mijn probleem, ik teken wat ik leuk vind. Geef dan iig kritiek op de tekening zelf want verder heb ik ook niet veel aan die opmerking.
||
Citaat:
![]() Ik kan best fantasievol zijn, zolang ik maar een goeie tekening zie. Wat ik had opgeschreven was eigenlijk meer een snel conceptje ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] grafiek schetsen DeathMetal | 4 | 27-10-2013 17:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Examenopdracht 15 schetsen ''Vliegende droom'' Ensidia | 3 | 19-04-2011 23:09 | |
Films, TV & Radio |
Discovery of Heaven (schetsen) Dinheru | 1 | 18-01-2008 12:13 | |
Psychologie |
een foto van hoe je je voelt Fantôme | 204 | 28-12-2003 15:28 | |
ARTistiek |
[tekening+eerste post] schetsen coriat | 13 | 03-01-2003 11:49 | |
ARTistiek |
schetsen snoopytje | 4 | 22-02-2002 23:22 |