Advertentie | |
|
![]() |
|
Heej meis,
Ik denk dat het goed is geweest dat je ze een mailtje hebt gestuurd ![]() Het is goed geweest dat je ze gemailt hebt, dat je ze uitlegt waarom je niet met ze praat, waarom je jezelf afsluit. Ik denk dat ze het begrijpen, en het fijn vinden dat je toch iets van jezelf bij iemand kwijt kunt. Probeer op den duur toch een btje je vrienden erbij te betrekken. Ik denk dat je er veel aan hebt te weten dat zij er voor je kunnen zijn en dat ze je willen helpen... Sterkte! Liefs Heleen.
|
Ik ben het met Heleen eens, goed van je dat je het hebt uitgelegd! Ik hoop dat ze het echt begrijpen en niet raar gaan doen ofzo, denken dat je ze niet vertrouwd ofzo, want dat doe je vast wel, maar op een andere manier als de mensen waar je nu mee praat...
Ik heb altijd volwassen mensen opgezocht omdat ik die op een andere manier vertrouwde dan leeftijdsgenoten, ik probeerde er wel met goede vrienden over te praten, maar meestal gingen ze met iets anders verder, zeiden dan natuurlijk wel iets terug, maar dat was niet iets waar ik iets mee kon, zeg maar... Met mijn moeder kon ik altijd goed praten en later ook met mijn maatschappelijk werkster, gewoon om het feit dat zij mij begrepen (net als wat Heleen zegt) en ze me iets geven waar ik wel iets mee kan, zeg maar... Ik denk dat dat bij jou ook een beetje het geval is en je moet je er echt niet schuldig om voelen meis! Als het echte vrienden zijn, begrijpen ze het en gunnen ze je het van harte! Knuffel, Suzanne
|
Hey,
Ik snap het verhaal wel, ik heb zelf in dezelfde situatie gezeten en dat zit nu nog steeds wel een beetje maar dat doet er even niet toe. Als je echte goede vrienden hebt, dan kun je ze alles te vertrouwen, maakt niet uit wat het is. Ze zullen voor je klaarstaan. Maar het is ook zo dat als je het echt niet wilt vertellen, omdat het bijvoorbeeld nog te gevoelig is, dan moeten ze dat ook kunnen accepteren. Maar ik kan me je probleem goed voorstellen! En het komt vast goed. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic nummero 125 Verwijderd | 494 | 03-04-2008 21:08 | |
Lifestyle |
Taal en Lifestyle Kosmopolitian | 95 | 16-07-2004 21:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
de grootte van mijn dierbare piemel Kinky Wim | 57 | 21-07-2002 13:19 |