Advertentie | |
|
![]() |
|
Aan de bovenkant waar de snaren allemaal "de hoek"om gaan (bovenaan bij een electrische gitaar) kan je ze tussen de snaren bewaren ik heb daar altijd een stuk of 2 zitten (als reserve).
Na het spelen doe ik mn plectrum altijd gewoon tussen mn snaren (gewoon bij 1e fret) ertussen douwen en hij blijft vast zitten en je raaktem niet meer kwijt ![]()
||
Citaat:
wel pulp fiction? volgens mij bedoelde ik een andere? die waar een vader een colega soldaat samen in een kamp zaten en toen die vader overleed de collega van um die horloge overnam en ook in zijn anus bewaarde. En dat ventje krijgt dan later die horloge als die collega hem op komt zoeken?> Dat is toch geen PF? naja ik heb PF lang niet meer gezien ![]()
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 19:27. |
![]() |
|
Idd pulp fiction. Ik heb ze altijd in mn portemonnee...je weet maar nooit wanneer je ineens ergens op moet spelen
![]() Morgen een Gibson SG kopen ![]() Iemand nog een 1 jaar oude Epi g400 kopen??
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Speel je bas dan ofzow? maar ik bijt ze ook altijd perongeluk stuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee maar sowieso, ik heb hier ergens wel een heel dun plectrum, maar zelfs DIE is te dik om door te bijten.
|
![]() |
|
of, de diehard munten verzamelaars gebruiken van die plastic hoesjes van 1 a4, waar dan allemaal losse munten in kunnen. frot een zooi plectrums daarin, of knip zo`n pagina in losse stukken
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij liggen ze altijd op m'n versterker of tussen de snaren (achter de topkam). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb een plectrumdoosje vastgelijmd aan mijn kast waar er een stuk of 30 insitten. Dan heb ik nog een plectrumhouder aan m'n versterker zitten waar er een stuk of 10 inpassen. Nog steeds raak ik er maandelijks zeker een stuk of 10 kwijt. Taai noemen we zoiets.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
1 in mijn broekzak en een zooi in mijn portemonnee... ik raak ze ook altijd kwijt, maar ik heb er genoeg bij me dat ik nooit zonder plectrum kom te staan.. stel je voor
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
akoestische gitaar Watisdit | 20 | 14-11-2006 15:27 | |
Muziek |
New Found Glory - Melkweg, 10 sept. punkyfish | 54 | 16-09-2002 17:24 | |
Muziek |
dingetjes van concerten sparen Mindfields | 57 | 02-07-2002 18:37 |