Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is ook mijn overweging dan zit je aan een telfort 200 abbonnement voor 10 € meer per maand. en eigenlijk is 100 minuten al teveel. daarnaast gebruik ik dat ding alleen om te bellen en heb ik voor de echte zaken mijn laptop of pda wel bij me.
|
Je kunt natuurlijk ook overwegen om de SE t68i erbij te nemen, goedkoper dan een T610, maar mét bluetooth, infrarood, PIM & PDA functies.. Ik heb 'm zelf ook ik vind het een prima foontje, je moet je natuurlijk wel realiseren dat-ie een gedateerd kleurenscherm heeft (256 kleuren maar toch het beste in zijn soort) en geen polyfone beltonen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vraag me all1 af of je in het adresboek ook emailadressen enzo kwijt kan. Verder ben ik blij dat er geen camera opzit want dan betaal je er ook niet voor. Voor foto's koop ik er toch al een digitale camera naast. en synchroniseert hij met outlook of met een eigen gemaakt programma? DSit omdat de rest van mijn spullen rondom outlook werken. Verder is hij voor zakerlijk gebruik dus polyfoon klinkt absoluut niet en heb ik voor kleurenscherm mijn andere electronica wel bij me.
||
Citaat:
![]() In het telefoonboek zelf kun je e-mail adressen, fax-adressen, titel en naam van het bedrijf opslaan. Verder natuurlijk vaste en variabele wektijd, timer, stopwatch, EMS, MMS, 1mb intern geheugen, kalender en organiser functie. Ideaal zakelijk foontje dus, en als je niet van het blauw/witte uiterlijk houdt kun je 'm ook in het grijs krijgen. Erg mooi, ik heb 'm zelf ook zo. Ik ben ook te spreken over de standbytijd; 1.5 week is normaal. De beltonen zijn luid genoeg, vrijdag en zaterdag op de HCC kon ik m'n telefoon nog goed genoeg horen en voelen (trilfunctie) toen ik gebeld werd. Bluetooth is natuurlijk ook ideaal om handsfree mee te bellen er zijn een hoop bluetooth-carkits te krijgen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 17:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat ik inderdaad voor deze telefoon ga, hij is namelijk ook goedkoper dan de siemens
||
![]() |
Citaat:
weet je hoedat dat zit met telfort 100 min? en uberhaupt met gprs en telfort? ik wil er namelijk mee op internet kunnen als ik bij een klant zit. moet ik daar nog speciaal abbonnement voor afsluiten? en wat weet je over het bereik van telfort? *gaat maar even de telfortsite goed bekijken*
||
Citaat:
![]() In zijn geval zit het allemaal in zijn abonnement inbegrepen, behalve dat MMS'en, ik geloof dat hij nu 25 euro per maand betaald incl. 5 euro voor t-zones. Maargoe, het werkt ![]() Over t-mobile ben ik best te spreken, hier in het boerengat waar ik woon heeft hij vol bereik, of er moet toevallig een t-mobile mast staan hier in de buurt.. Vodafone en KPN is qua bereik iets minder hier dan t-mobile, het ligt ook er maar net aan waar je woont. In de stad heb je altijd vol bereik. Ik moet wel zeggen dat t-mobile goedkoop is, goedkoper dan vodafone en KPN, maar het bereik is wel OK. Beter dan telfort... Heb ik nare ervaringen mee, bereik is hier heel erg slecht en viel telkens weg.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heel netjes want ik hoef enkel wat emailtjes te checken en versturen. Ik heb ook wel weer slechte verhalen ocver T-mobile gehoord en goede over telfort. Ik hoor hier heel goede dus ik denk dat de dekking hier wel goed is. Ik denk dat ik gewoon de gok moet nemen en doen. Op de site staat goed bereik all1 op de veluwe niet, maar daar wil ik ook niet bereikt worden. bedankt voor de info
|
de T68i heb ik ook, maar ik raad mensen af om die telefoon te kopen.
Mijn telefoon is inmiddels al 4 keer kapot gegaan (normaal gebruik). Nu heb ik weer dezelfde gekregen, maar hij werkt tot nu toe nog goed. Zelf de verkoopster in de winkel durfde geen T68i`s meer te verkopen omdat dit type zo vaak naar de haaien gaat.... Je kan dan beter voor een nieuwer, ander type SE gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan de andere kant heb ík vaak gehoord dat die vervloekte Nokia's vaak terugkomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Iedere telefoon heeft wel plussen en minnen, de ene gebruiker vind het ronduit kut en de ander is er in de wolken mee, ik zou even op Kieskeurig kijken
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Telfort GPRS schijnt relatief goedkoop te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan nog, "lelijk" is relatief... wat jij lelijk vindt kan een ander schitterend vinden.
|
![]() |
Ik heb een Nokia 6100 icm Telfort 100, en ik ben er zeer te spreken over.
Enige nadeel van de 6100 is dat er geen bluetooth op zit. En wat Telfort betreft, ik heb altijd volop bereik (ik woon in de buurt van Arnhem). Wappen valt trouwens ook onder je belbundel.
||
Citaat:
![]() ![]() Nokia 3200 ![]() Nokia 7200 ![]() ![]() Nokia 3650 a.k.a 'the brick' ![]() Nokia 8910i ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 21:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|