Advertentie | |
|
![]() |
|
Maarja, die stop is maar voor een tijdje.. Kerstvakantie ga ik weer beginnen, en voor de periode die dan komen gaat heb ik t volgende in ieder geval nog in mijn verlanglijstje staan:
1. Ketamine. Dat lijkt me gewoon heel vet om ns mee te maken, vooral omdat me eigelijk nog steeds niet echt duidelijk is hoe je t beleefd, terwijl ik er toch wel aardig wat over gehoord heb. 2. Lachgas. Wil ik gewoon een keertje gedaan hebben (en eventueel vaker doen ![]() 3. Salvia. Geld voor mij t zelfde voor als ********** geloof ik, werkte zeg maar half maar had toen gelijk zoiets van 'hier moet ik meer van hebben!' (zou bijna denken dat ik iets van crack had gerookt, zo'n drang had ik om meer te nemen ![]() 4. Cocaine. Net als Lachgas, wil ik gewoon een keertje meegemaakt hebben, al wil ik t hier zowiezo tot hoogstens een paar keer houden. 5. Opium. Spreekt me gewoon heel erg aan en lijkt me zo leuk om ns mee te maken, oa vanwege de status als 'kunstenaarsdrug' enkele eeuwen geleden (als ik het goed heb). 6. DXM. Nadat de recentelijk post hier over deze drug lijkt t me toch wel heel interessant om een keer te nemen, en gezien t niet zo moeilijk te krijgen is ga ik er binnekort zeker voor. 7. AMT. Op internet dingen over gelezen waardoor het mijn interesse heeft gewekt, schijnt een soort van langdurige xtc/lsd/speed achtige werking te kunnen hebben (als t goed valt), maar ik geloof dat t nog niet in Nederland is voorgekomen. 8. DMT. Had vroeger de hoogste prioriteit bij mij, maar toen ik hoorde van een vriendin dat het een bepaalde stofje is/in je los maakt dat eigenlijk alleen bij je geboorte en dood in je lichaam los komt, kreeg ik er zo mn twijfels over of ik t nog wil gebruiken en weet t dus eigelijk niet of ik t nog wel wil nemen.. En verder bijna alles wat ik al ns heb gebruikt wil ik wel nog eens nemen ![]()
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 01:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van de rest voor mij geen nieuwe drugs meer. Mdma is het enige die mij nog eens kan boeien (weed niet meegerekend)
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |