Advertentie | |
|
![]() |
|
aaah...
mag ik wat zeggen op zich heeft ie wel wat... ik zie er eerder wat kunstig in dan een portret. ff wat vragen: * hoe lang heb je erover gedaan ? * is het nagetekend ? * welke potloden heb je gebruikt ? ps: als ik dat bloesje zie....heeft het iets van een modeontwerp(st)er weg....ik wil wel meer dingen van je zien ps: ik teken zelf ook weer... zal komende dagen ook wel iets plaatsen groetjes
||
Citaat:
*Jah, ik heb een poster als voorbeeld gebruikt. *Hoe heten ze weer...het zijn van die rode met een zwart topje. Als je weet wat ik bedoel. Anders, als je het echt graag wil weten kijk ik wel even voor je. *Ik ben trouwens niet gewoon om kledij te tekenen hoor, 't is gewoon dat zo stof tekenen me makkelijker afgaat dan zo'n gezicht bijvoorbeeld ![]() Ik heb hier trouwens nog zo'n soort tekening liggen, maar dan van een man, als je wilt mail ik em wel es door. Zou inderdaad ook graag een tekening van jou zien. Enneh Flowgirl. Je tekening ziet er goed uit. Teken je veel? groetjes stoetel
|
![]() Mjah, dit is tuurlijk weer helemaal iets anders ![]() En ja, ze zijn nagetekend van een voorbeeld, maar ik heb ze helemaal moeten uitvergroten bij het tekenen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ja, 'k ben een beetje een garfield
![]() ![]()
|
Karikatuur?
![]() ![]() ![]() Sorry ben een beetje melig vandaag... Je hebt op zich talent maar de verhoudingen van het gezicht kloppen niet echt helemaal... De ogen zijn verschillend, de mond te groot, en ik zie geen schaduwen... Het haar en de kleding zijn wel cool (ik mis alleen weer de schaduw), heb je iemand nagetekend trouwens of deed je dit uit je hoofd? Kzal eens een paar tekeningetjes van mij inscannen binnekort ![]() Cat (die net twee weken grafisch vormgeven doet en voor volgende week een boekomslag moet hebben ontworpen) ps. Garfield roels!! |
![]() |
|
Hehe, allez kom, we zullen het dan maar bij een karikatuur houden zeker
![]() Nee, het is niet als karikatuur bedoeld hoor. Maar ik dit is een van de eerste tekeningen die ik maak van zo'n gezicht, dus ik besef wel dat ik nog genoeg mag oefenen... Daar wordt aan gewerkt ![]()
|
![]() |
hm, ik denk dat je wat moet oefenen met verhoudingen en met schaduw... gebruik wat meer kleureffecten, dat maakt het wat realistischer... heb je ook tekenen op school?? want wat dat betreft had je dat allang allemaal al geleerd kunnen hebben, als ik zie waar ze het bij ons nu over hebben (waar hebben ze het ooit over?!?!)
ik vind wel dat je talent hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen tekenles op school nee, tot m'n grote spijt. Ik heb ook nooit les gevolgd om van die tekeningen te maken, dus ik doe maar wat op m'n eentje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
welke is beter Frankenstijn | 8 | 21-12-2006 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #44 Methuselah | 500 | 27-09-2006 17:20 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 13 Verwijderd | 501 | 17-01-2005 14:12 | |
Software & Hardware |
[MSIE] Internet optimaliseren voor breedband power | 22 | 29-06-2002 15:29 | |
De Kantine |
Wat schrijf jij altijd op bierviltjes? mickael | 71 | 17-05-2002 17:46 |