Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ze het bij Toko's iig wel zullen hebben.
En Rotterdam heeft gelukkig Toko's zat. ![]() En misschien dat Gimsel (natuurvoedingswinkel - is te vinden in de stad van Rotterdam, in de [url=http://www.antenna.nl/wereldwinkel.rotterdam/dgp.html]Groene Passage[url]) het ook wel heeft...ik weet het eigenlijk wel bijna zeker. [edit]En op de markt zul je het vast ook kunnen krijgen.[/edit] Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 13:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ zie drama ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik koop mijn tahin altijd mij een islamitisch winkeltje hier in de buurt, nadeel is dat het alleen in hele grote potten te koop is en zoveel humus maak ik nou ook weer niet, dus ik kan meestal meer dan de helft weggooien. Weet iemand nog een recept ermee, want zo vind ik het niet zo lekker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Baba Ganoug kan je er dus ook mee maken, dat bedoelde alex denk ik ook. Een aubergine in de 5 minuten in de magnetron doen in een afgedekte schaal, dan het sappige vruchtvlees eruitscheppen en in een keukenmachine doen. Eenteentje gesneden koflook, paprikapoeder en citroensap er bij doen, de keukenmachine aanzetten en er een 'sausje' van maken. Je moet het met pitabrood serveren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Tahin Daantje_0705 | 2 | 19-05-2013 09:54 | |
Eten & Drinken |
Het grote 'wat lust de volgende forummer'-topic # 30! wup | 500 | 16-10-2009 14:02 | |
Eten & Drinken |
Broodbeleg? Verwijderd | 64 | 18-10-2008 16:56 | |
Eten & Drinken |
Vegetarische recepten tips? Katertje | 85 | 03-02-2008 14:15 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #22 dennis018 | 500 | 19-09-2007 15:48 |