Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen draait het nu niet om geld, maar op 25 oktober 2003 zullen al jullie hersens worden leeggezogen en worden jullie onderwerpen aan de masochistische heerschappij van het livejournal-monster MWHOAHAHAHAHA |
![]() |
|
Jaaaaah, ik wil héééél graag een code! Ik ben een meeloper en ik hoor iedereen over die LJ's praten, dus nu wil ik er uiteraard zelf ook eentje
![]() ![]() ![]() Als ik die van jou krijg, krijg je mijne na een week uiteraard terug, plus mijn complete barbie-verzameling ![]() ![]() *is ook pm-baar* |
![]() |
|
Ik heb morgen weer 1 code beschikbaar.
Degene met de 1e Pm krijgt m ![]() ik wil nl voorkomen dat ik achter mensen moet aanhuppelen om n code terug te krijgen en zo weet ik zeker dat ik m heb
|
Mensen die zoeken, probeer deze community eens
![]() en met name dit bericht zij heeft 15 codes die ze wegdoet
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PM maar. |
![]() |
|
www.blurty.com is bijna exact hetzelfde als LJ (zelfde opmaak enzo, zelfde mogelijkheden), alleen dan zonder codes én gratis
![]() Wie weet is het wat?! Iig om de tijd te overbruggen dat je nog code hebt ![]()
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 09:24. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Code voor livejournal sinsere | 3 | 17-08-2003 19:32 | |
De Kantine |
Hoeveel nicknames heb jij hier op dit forum? Phileine | 95 | 07-07-2003 20:07 | |
De Kantine |
livejournal... whycare? | 5 | 13-06-2003 21:47 | |
Software & Hardware |
livejournal xcrustgirlx | 1 | 26-05-2003 21:35 | |
De Kantine |
Livejournal invitation code Joren85 | 13 | 15-04-2003 06:57 | |
Muziek |
Hatebreed op waldrock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rioto | 110 | 26-03-2003 14:38 |