Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2003, 13:30
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Kun je met een PABO-ervaring van 3, 5 jaar (zit nu in de 4e) en een PABO-propedeuse gaan solliciteren voor een baan als klassen-assistent (SPW-4 geloof ik normaal gesproken heb je ervoor nodig=MBO)?

Ik wil nl tijdelijk stoppen met mn studie en in september dan weer verdergaan.
Ondertussen wil/ moet ik gaan werken, en ik zat de denken dat ik missschien wel ergens als klasse-assistent aan de slag kon voor een aantal maandjes. Dan zit ik toch nog een beetje in de klassensfeer, en ben ik straks niet helemaal de PABO ontgroeid als ik weer begin.

Maar weet iemand dus of dit kan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2003, 15:10
ekki
ekki is offline
Ik zou het gewoon doen, ik denk dat je best kans hebt om aangenomen te worden. Je opleiding is toch echt hoger dan die van MBO, hoewel je deze natuurlijk niet hebt afgerond.
Oud 28-12-2003, 15:42
Verwijderd
Je kan vanaf de derde ook duaal, dan werk je ook als klassenassistent (al sta je vaak gewoon al voor de klas). Ik denk dat ze je wel aannemen...je zou het iig kunnen proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:59
Ellàn
Ellàn is offline
Misschien een ideetje om even naar htpp://www.paboforum.nl te gaan. Ik denk dat daar meer mensen een reactie kunnen geven waar je iets aan hebt.
Succes ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten