Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2003, 18:37
Laen
Laen is offline
Een vriendin van mij moet voor school in contact komen met mensen waarvan de ouders gehandicapt of chronisch ziek zijn, waarbij het kind minder aandacht krijgt dan gewenst. Het gaat om kinderen in de leeftijd van 7 tot 10 jaar. Iemand?
Oud 09-12-2003, 16:15
slimmieslak
slimmieslak is offline
hmm nee ik voldoe niet helemaal, ben 21. en echt aandacht te weinig krijg ik ook niet, maar mijn moeder heeft wel diabetes, ook al toen ik 7 was!
als ik iets kan doen moet je het maar laten weten!
x
Oud 09-12-2003, 20:55
Wave
Wave is offline
Mijn moeder had kanker vanaf dat ik 6 was.........kweenie of je daar iets aan hebt??? Verder weet ik het niet......
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 08:25
Verwijderd
mijn vader heeft ADHD (das ook een chronische ziekte), maar ik ben 17 en ik krijg ruim voldoende aandacht

ik denk dat het lastig gaat worden die mensen te vinden. Welk kind zal nou van zijn eigen ouders zeggen dat tie te weinig aandacht krijgt. Dat weet je alleen achteraf denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:56
Laen
Laen is offline
Nee I know...
Maar we hoopten eigenlijk dat er mensen zouden zijn die dus bv kinderen in hun buurt kenden en dat die zo konden helpen... Tsja, weet dat het geen makkelijke doelgroep is om te vinden! Vandaar dat ik het (ook) hier probeer!
Oud 12-12-2003, 08:27
slimmieslak
slimmieslak is offline
ik ken wel een meisje dat te weinig aandacht krijgt, of misschien kreeg,omdat haar zusje schizofrenie heeft..... maar dat meisje is nu opgenomen, dus is er weer wat meer tijd voor de andere......
maar goed dat zijn dan weer zusjes en geen ouders.....
Oud 12-12-2003, 08:40
Qamra
Qamra is offline
Ik ben geen 7 tot 10 jaar meer En ik heb, naar mijn weten, altijd genoeg aandacht gehad van mijn ouders, ondanks dat er een ziek is.

Dus eigenlijk heb je niets aan mij
Oud 12-12-2003, 09:35
Erbenda
Erbenda is offline
Mijn vader heeft ms en is daarom toen ik 8 was in een verpleeghuis gaan wonen, zodat ik meer aandacht kon krijgen. Dus tja ik weet zelf nou niet of ik in die doelgroep pas... en nouja ik ben nu 17...

Aan de andere kant zul je het aan oudere mensen moeten vragen (mensen die het al meegemaakt hebben), want een kind van 7-10 jaar kan van zichzelf niet zeggen of hij te weinig aandacht krijgt. Als je ouder bent, kun je dat wel zeggen.

Regels voor berichten