Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan het overigens wel blokken. |
![]() |
|
Oppervlaktegedachtes vangt iedereen van iedereen op: zelfs jij ontvangt weleens de gedachtes van iemand op. Misschien heb je eens meegemaakt dat jij en een vriend van je precies op het zelfde moment hetzelfde zeiden bijvoorbeeld. Denk je echt dat dat toeval is? Van ALLE dingen die je kan zeggen zeg je uitgerekend dát ene tegelijkertijd.
Maar te zien aan je posts had je geen idee dat ook jij gedachtes ontving. Leg me dan maar es uit waarom anderen opeens wél zouden weten dat het niet hun eigen gedachtes zijn. Zoals eerder in deze posts genoemd kunnen veel telepaths wel weten wanneer gedachtes de hunne zijn en wanneer ze dat niet zijn; maar telepaths ontvangen zoveel (meer dan niet-telepaths) dat ze dat lang niet altijd met zekerheid weten, laat staan dat ze weten van wíe die gedachtes komen. Het ís mogelijk, maar heel weinig mensen zullen daar de moeite voor willen doen, vooral omdat oppervlaktegedachtes en gedachtes van een ander in het algemeen zó warrig zijn voor iemand van wie de gedachtes niet zijn, dat er weinig uit op te maken valt, en dus absoluut geen behoefte opwekt om uit te vinden van wie die gedachtes zijn. Stel je maar es voor: Duizenden kleuren, vormen, geluiden, flarden herinneringen zoals snelle beelden van gezichten of kleine, onduidelijke flarden van gesprekken.. Ik kan daar absoluut niks uit opmaken.. De persoon aan wie deze gedachtes toebehoort echter wel. ![]()
||
Citaat:
Hoe kun jij een onbekende code voor jouw goed vertalen? Gedachtenlezen valt bij mij onder het zogenaamde coldreading. Mensen kunnen aan de hand van gezichtsuitdrukkingen, antwoorden en lichaamstaal "gedachten lezen".
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn Yoga lerares kan gedachten lezen, als ik me helemaal openstel tijdens oefeningen en meditatie en ik denk even aan wat ik wil eten morgen, dan merkt zij dat. En ze zegt het ook! Heel byzonder is dat!
||
Citaat:
wel stoer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En ik mag mijn hoofd helemaal leeg en neem ze zéér serieus totdat het niet lukt. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je angst kan terecht zijn, uit ervaringen en m'n omgeving waarin ik zit, weet ik dat er mensen (en het zijn er toch nog wel een hoop) gedachtes kunnen lezen en gedachtes kunnen opvatten. En als je er niets aan doet zelf, dan zullen die je gedachte kunnen lezen, maar je kan jezelf er tegen beschermen, zodat ze dit niet zullen kunnen..
*weet uit eigen ervaring dat het knap vervelend is als bepaalde personen opeens dingen weten die niemand weet enzo, en vooral letterlijk ![]() DD |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Goochelaar, gedachten lezen Clons | 12 | 10-05-2004 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Angel niet-spoiler topic Verwijderd | 117 | 30-12-2003 15:34 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw gedachten, mijn gevoel Marlous | 4 | 21-12-2002 13:11 | |
Psychologie |
Ze lezen m'n gedachten Rabbi Daniel | 38 | 12-05-2002 03:42 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |