Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo kan je wel doorgaan. ![]() Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat er meer nadruk word gelegt op Normen en Waarden; liefst door even tijdelijk een eigen forum, bv. |
![]() |
||
Ik ben persoonlijk dat gezeur over normen en waarden nogal zat. Iedereen loopt maar te roepen over normen en waarden. Moet dan echt iedereen achter elkaar aanlopen? Maar verder denk ik dat het niet veel discussie zal opleveren, zoals nare man al zei:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen heeft baat bij meningen en ideeen van andere mensen; dat helpt altijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sta jij wel is op voor oude mevrouwtjes in de bus? Vind jij het kunnen dat personeel de zaak in eigen hand neemt en overvallers in elkaar slaat? ![]() Is het wel verantwoord dat er mensen zijn die mensen (allochtonen) met minimumloon uit rotterdam weren? ![]() dat wij balkenende niet zijn is wel een heel flauw en invalide statement om iets niet te doen. |
![]() |
|
![]() |
Leuk en aardig maar dat wordt natuurlijk een en al
![]() ![]() ![]() Balkenende en co. hebben er zowiezo al voor gezorgd dat niemand die woorden meer aan kan horen.
||
Citaat:
En ik denk dat iedereen wel weet wat de algemene normen en waarden zijn. Alleen niet iedereen begrijpt dat veel mensen het echt niet waarderen als anderen die normen en waarden laten vallen. In andere woorden: jongeren denken dat vrienden het cool vinden om helemaal los te zijn van de wereld. Ik denk dat de meeste mensen dat eigenlijk helemaal niet cool vinden. Bladiebla...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Normen en waarden zijn wel degelijk iets wat als belangrijk bestempeld moet worden vind ik. Maar om er nou een wisselforum van te maken... Ik weet het niet. Vind het idd wat specifiek. Daarbij hanteert iedereen zijn eigen normen en waarden. En tenzij ze nogal extreem zijn vind ik niet dat iemand zich het recht mag toeeigenen om tegen deze eigen normen en waarden van een ander in te gaan. Ze maken je tot een uniek persoon. Zou wat zijn als we allemaal een JP waren...
||
Citaat:
Wel denk ik dat je er snel over uitgepraat bent. 'mag je oude dametjes uitschelden?' is een vraag waarover niet veel discussie kan bestaan. Verder kunnen ethische kwesties (wanneer is het toegestaan te liegen? Is euthanasie legitiem?) het beste op F&L. Een actueel normen en waarden debat is prima op zn plaats in A&N, vind ik.
|
![]() |
|
|