Advertentie | |
|
![]() |
|
Je bedenkt:
Wat is het ergste wat mij kan overkomen als ik met haar een praatje ga maken? dan zie je dat het wel meevalt en dan ga je gewoon met haar praten en over wat maar in je opkomt... of je vraagt dr mee uit... nou ja, het is meestal er naar toe lopen en het echt vragen... maar dan stel je tijdens het lopen jezelf gewoon die vraag... ![]()
||
Citaat:
Maar goed, eentweedrievier, kun je niet tegen je vrienden zeggen dat je dat meisje leuk vindt en dat als zij een keer alleen is, dat zij dan jullie even alleen laten? Dingen die je eventueel verder kunt proberen: - Briefje in jas - Via anderen achter telefoonnummer/e-mailadres komen - Vrienden worden met haar vriendinnen (als je dat wel durft of misschien al bent?) en dan zorgen dat je via hun met haar in contact komt - Ehm tja, ik heb hier eigenlijk niet zo'n verstand van...
||
Citaat:
![]() als je daar voor vreest is die vrees er toch wel... maar anders zit je altijd met je hoofd erbij dat je het eigenlijk wel wil proberen... voor de rest is je leventje te kort om bij zulke dingen stil te staan... soms moet je gewoon doen en dit kan een hulpmiddeltje zijn...
|
![]() |
Weet je toevallig ook waar ze wel eens op stap gaat? Dan ga jij daar ook heen natuurlijk! In een discotheek/kroeg en met wat drank op is het altijd makkelijker om iemand aan te spreken. Persoonlijk heb ik er nogal een hekel aan als een jongen, die ik niet ken en waar ik geen interesse in heb me zomaar aan gaat spreken met een belachelijke openingszin. Dus als je dit wilt doen, doe het dan goed! Maar dit is dus persoonlijk, want ik wil altijd zelf de jongen uitzoeken
![]() |
![]() |
|
msn een idee? Dan kan je daar misschien beetje beginne met praten, en dan op een moment dat jij geschikt vind vraag je haar mee uit naar de film ofzo of voor een lkre strandwandeling of weet ik et....
![]()
||
Citaat:
zij: waar voor dat dan jij: nou gewoon, k vin haar leuk zij: pfrrrrahahahaha mama moet je nou s horen..... jij: een heel rood hoofd en verlegen als nooit te voren.
|
Verwijderd
|
Iemand aanspreken is niet echt een goed idee, dan weet de persoon in kwestie dat het alleen maar gaat om iemand die haar in de gangen heeft zien lopen en vindt dat ze een lekker koppie/kontje of whatever heeft. Het is zo oppervlakkig, net als wanneer je iemand aanspreekt in een kroeg louter op uiterlijk van een afstandje gezien. Dan moet je wel met een verdómd interessant gespreksonderwerp komen om niet voor lul te staan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Contact en aanspreken mb93 | 10 | 22-05-2012 20:27 | |
Liefde & Relatie |
makkelijker naarmate ouder? Verwijderd | 62 | 15-03-2008 15:22 | |
Liefde & Relatie |
Versiertaktieken kirv | 71 | 24-07-2006 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Iemand aanspreken Dj Thrill | 101 | 02-08-2004 22:45 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen Melanie Wilkes | 38 | 29-01-2004 21:27 | |
Psychologie |
Heb spoedcursus "sociale contacten leggen" nodig Rerisen Phoenix | 54 | 09-10-2002 23:26 |