Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 19:04
eentweedrievier
eentweedrievier is offline
Hoi allemaal, ik heb een klein probleempje .

Bij ons op school loopt een heel leuke meid rond. Jammer genoeg zit ze niet bij mij in de klas maar een klas lager. Ik ken haar niet persoonlijk, maar weet wel heel wat over haar via een vriendin van haar en via mijn zus.

Nou is het probleem dat ik nogal redelijk verlegen ben en eigenlijk niet weet hoe ik nou in contact kan komen met haar. Ik zie haar wel vaak, bijvoorbeeld tussen de lessen of bij de kluisjes, en zij ziet mij ook wel, maar ze is nooit echt alleen óf als ze dat wel is ben ík niet alleen. Er is dus eigenlijk niet echt gelegenheid om haar aan te spreken.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik nou het beste met haar in contact komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 19:09
Yousra
Yousra is offline
Is dat de enige vraag die men hier kan stellen. Zijn jullie dan allemaal zo contactschuw? Spreek haar aan, gooi een briefje in haar kluisje, of wacht een paar jaar totdat je de man bent en haar ten huwelijk kan vragen

Tot die tijd: succes!
Oud 09-12-2003, 19:14
BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Gewoon voor gaan!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:16
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
BadAstronaut schreef op 09-12-2003 @ 20:14:
Gewoon voor gaan!
ja joh...makkelijker gezegd dan gedaan
Oud 09-12-2003, 19:16
marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
Yousra schreef op 09-12-2003 @ 20:09:
Is dat de enige vraag die men hier kan stellen. Zijn jullie dan allemaal zo contactschuw? Spreek haar aan, gooi een briefje in haar kluisje, of wacht een paar jaar totdat je de man bent en haar ten huwelijk kan vragen

Tot die tijd: succes!
eens. misschien een idee:
algemeen hoe-maak-ik-contact-met-leuke-mensen-topic
Oud 09-12-2003, 19:21
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
marieke schreef op 09-12-2003 @ 20:16:
eens. misschien een idee:
algemeen hoe-maak-ik-contact-met-leuke-mensen-topic
Zo inderdaad
Dit forum staat er vol mee op het moment
Oud 09-12-2003, 19:36
Last Resort
Last Resort is offline
Ik had ook zoiets, heb via een vriendin van dr haar msn gekregen en ben zo met dr in contact gekomen. Je moet wat he.
Oud 09-12-2003, 21:23
ABrules
ABrules is offline
Je bedenkt:
Wat is het ergste wat mij kan overkomen als ik met haar een praatje ga maken?

dan zie je dat het wel meevalt en dan ga je gewoon met haar praten en over wat maar in je opkomt... of je vraagt dr mee uit... nou ja, het is meestal er naar toe lopen en het echt vragen... maar dan stel je tijdens het lopen jezelf gewoon die vraag...
Oud 09-12-2003, 22:04
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
ABrules schreef op 09-12-2003 @ 22:23:
Je bedenkt:
Wat is het ergste wat mij kan overkomen als ik met haar een praatje ga maken?

dan zie je dat het wel meevalt (...)
Ja, of niet. Als je het nou heeeeel erg zou vinden om door haar afgewezen te worden ofzo...

Maar goed, eentweedrievier, kun je niet tegen je vrienden zeggen dat je dat meisje leuk vindt en dat als zij een keer alleen is, dat zij dan jullie even alleen laten?
Dingen die je eventueel verder kunt proberen:
- Briefje in jas
- Via anderen achter telefoonnummer/e-mailadres komen
- Vrienden worden met haar vriendinnen (als je dat wel durft of misschien al bent?) en dan zorgen dat je via hun met haar in contact komt
- Ehm tja, ik heb hier eigenlijk niet zo'n verstand van...
Oud 09-12-2003, 22:09
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 09-12-2003 @ 23:04:
Ja, of niet. Als je het nou heeeeel erg zou vinden om door haar afgewezen te worden ofzo...

heeeeeeeeeeeel erg?? nou als dat het ergste is wat je kan overkomen ben je daar in ieder geval al op voorbereid... en zelfs als dat dan gebeurt... is het niet het einde van je leven...
als je daar voor vreest is die vrees er toch wel... maar anders zit je altijd met je hoofd erbij dat je het eigenlijk wel wil proberen...

voor de rest is je leventje te kort om bij zulke dingen stil te staan... soms moet je gewoon doen en dit kan een hulpmiddeltje zijn...
Oud 09-12-2003, 22:20
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Weet je toevallig ook waar ze wel eens op stap gaat? Dan ga jij daar ook heen natuurlijk! In een discotheek/kroeg en met wat drank op is het altijd makkelijker om iemand aan te spreken. Persoonlijk heb ik er nogal een hekel aan als een jongen, die ik niet ken en waar ik geen interesse in heb me zomaar aan gaat spreken met een belachelijke openingszin. Dus als je dit wilt doen, doe het dan goed! Maar dit is dus persoonlijk, want ik wil altijd zelf de jongen uitzoeken dus heb ik het niet zo op jongens die me aanspreken. Dan heb ik altijd zoiets van "wat moet je van me"... Maar wat vaak wel goed werkt: lang oogcontact maken.... en als je dit vaker doet, af en toe ff lachen ofzo... dan blijft ze je onthouden namelijk en gaat ze sneller op je letten.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 08:11
mrhanky
mrhanky is offline
msn een idee? Dan kan je daar misschien beetje beginne met praten, en dan op een moment dat jij geschikt vind vraag je haar mee uit naar de film ofzo of voor een lkre strandwandeling of weet ik et....
Oud 10-12-2003, 18:49
just.a.girl
just.a.girl is offline
k had/heb ook zoiets. ben via een klasgenoot van hem via z'n e-mail adres gekomen. en hebben we ge'msnd en morguh ga k een praatje met m maken*spannend*maar hij is ook verlegen,ik ook wel.maar ik ga t gewoon doen.
dusse,gewoon msn denk k,
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:53
eentweedrievier
eentweedrievier is offline
Mja ik zal denk ik dan toch maar eens proberen haar msn-adres te achterhalen, wel zo veilig
Ik heb wel het e-mailadres van der zusje maarja om daar nou tegen te beginnen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 20:30
riq2000
riq2000 is offline
Citaat:
eentweedrievier schreef op 10-12-2003 @ 19:53:
Mja ik zal denk ik dan toch maar eens proberen haar msn-adres te achterhalen, wel zo veilig
Ik heb wel het e-mailadres van der zusje maarja om daar nou tegen te beginnen
jij: ghighi, eh mag ik het email adres van je zus ff,
zij: waar voor dat dan
jij: nou gewoon, k vin haar leuk
zij: pfrrrrahahahaha mama moet je nou s horen.....
jij: een heel rood hoofd en verlegen als nooit te voren.
Oud 13-12-2003, 09:18
fucking hero
fucking hero is offline
random talk werkt altijd!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:20
Verwijderd
Iemand aanspreken is niet echt een goed idee, dan weet de persoon in kwestie dat het alleen maar gaat om iemand die haar in de gangen heeft zien lopen en vindt dat ze een lekker koppie/kontje of whatever heeft. Het is zo oppervlakkig, net als wanneer je iemand aanspreekt in een kroeg louter op uiterlijk van een afstandje gezien. Dan moet je wel met een verdómd interessant gespreksonderwerp komen om niet voor lul te staan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:25
Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2003 @ 12:20:
Iemand aanspreken is niet echt een goed idee, dan weet de persoon in kwestie dat het alleen maar gaat om iemand die haar in de gangen heeft zien lopen en vindt dat ze een lekker koppie/kontje of whatever heeft. Het is zo oppervlakkig, net als wanneer je iemand aanspreekt in een kroeg louter op uiterlijk van een afstandje gezien. Dan moet je wel met een verdómd interessant gespreksonderwerp komen om niet voor lul te staan
dus over jezelf beginnen te praten
Oud 13-12-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 13-12-2003 @ 12:25:
dus over jezelf beginnen te praten
Nouja, dat is denk ik wel een goeie manier, probeer haar duidelijk te maken waarom ze jou nodig heeft
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:18
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Het was de bedoeling om een leuk gesprek te voeren, niet om haar bang te maken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten