Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 14:45
D@mien
D@mien is offline
Heeft iemand hier tips/strategien voor? De FAQs zijn ook niet erg goed, die zeggen dat et soms wel 3 uur duurt voordat je de 0:0.0 kan breken...en et is de enige manier om Tidus zn Ultimate weapon te krijgen...

Et lijkt me stug dat je gewoon maar keer op keer moet proberen, hopend op héél veel mazzel en dat je 0 of 1 keer door zo'n homing-bird geraakt word en zo'n 15 ballonnetjes pakt..

Nogmaals mijn vraag: Is hier een goede stratiegie voor?

Ook wil ik graag weten wat jullie nou van deze minigame vinden.
Ik vind nl dat ie veel te moeilijk is, omdat de controls bagger zijn (je kan heel slecht uitwijken) en ook wil je chocobo steeds naar rechts ...en dat is vreselijk irritant als je net zo'n pokkevogel moet onwijken..
Die 'onzichtare muur' die je hebt als je te ver naar links gaat vind ik ook vervelend, omdat ie zichbaar had moeten zijn. (ze hadden gewoon een parcours moeten uitleggen)
Ook de camerastandpunten en draaiingen zijn irritant en belemmeren je van sommige ballonnetjes.
Et ergste vind ik nog dat die pokkevogels soms nog geen halve seconde vantevoren voor je smoel uit de lucht vallen om je een mep te verkopen...die kan je dus onmogelijk ontwijken, dus kan je als je pech hebt wel 3x geraakt worden..

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 14:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 16:53
Sephiroth
Sephiroth is offline
Jemig, praat me er niet van. Kon me nog net bedwingen m'n PS2 niet het raam uit te gooien.

Het is me toch eindelijk gelukt. Hoe? Ik heb geen flauw idee, maar ben toch ongeveer een uurtje mee bezig geweest. Het hangt er van af waar de balonnen zijn, die hangen elke race weer ergens anders. Gewoon blijven proberen, maar je niet teveel opwinden.

Ik vind dit de meest frustrerende mini game in het spel, en er is er nog zo eentje bij een geheime tempel in the calm lands.

En nu ga ik proberen 200 lightning bolts te ontwijken.

(beetje late reply, zag de topic pas net)
Oud 10-06-2002, 20:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Sephiroth schreef:
Jemig, praat me er niet van. Kon me nog net bedwingen m'n PS2 niet het raam uit te gooien.

Het is me toch eindelijk gelukt. Hoe? Ik heb geen flauw idee, maar ben toch ongeveer een uurtje mee bezig geweest. Het hangt er van af waar de balonnen zijn, die hangen elke race weer ergens anders. Gewoon blijven proberen, maar je niet teveel opwinden.

Ik vind dit de meest frustrerende mini game in het spel, en er is er nog zo eentje bij een geheime tempel in the calm lands.

En nu ga ik proberen 200 lightning bolts te ontwijken.

(beetje late reply, zag de topic pas net)
Ik heb em nu eindelijk ook.....maar et heeft me 3 uur gekost(minimaal) om et te bereiken...eerst werd ik vreselijk pissed steeds...maar later(na een paar uur slaap) bleef ik rustig en lukte et om zo'n 3 seconden over te houden..(ik heb medelijden met de mensen die exact op 0:0.0 uitkomen...lijkt me vreselijk frustrerend)..Caladborg ruleerd echt zwaar. Ik ben nu vreselijk sterk (50.000 damage in critical) en couter bijna op alles...de masamune moet ik nog ff zo'n crest/sigil voor halen en die andere ultimate weapons ga ik ook nog ff doen. (uitspelen was iets belangrijker) Nu eerst ff Omega weapon en Ultima Weapon slopen...(payback voor in FF8...)...en eens kijken hoeveel je max. HP is..(staat nl nergens)

Maar mijn vraag blijft nog steeds (blijft interessant).
Wie heeft er een goede strategie gevonden voor de chocobo races?
(het urenlange gekloot voor die sigil is geen goede motivatie voor een replay.....)
Oud 10-06-2002, 22:47
D@mien
D@mien is offline
ff zwaar offtopic, maar ik gooi et ff in de hoogst FFX topic.
Dr schijnt een alternate ending te zijn die zo'n 15 minuten duurt...heeft iemand hier meer info over? (geen spoilers, ik bedoel dus HOE je em kan krijgen) et 2e eind schijnt heel cool te zijn (vergeleken bij et normale einde is alles cool )
Oud 15-06-2002, 17:43
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
D@mien schreef:
...de masamune...
Heej... Da's een bekende
Oud 15-06-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Ultimate weapons
Champion's ball duurt zo belachelijk lang
Ik kijk eigenlijk al liever uit naar FFXII
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:47
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Phreshness schreef:

Champion's ball duurt zo belachelijk lang
Ik kijk eigenlijk al liever uit naar FFXII
Nou, dr schijnen ook 2 vervolgen te komen op FFX.....lijkt me ook wel interessant...
Oud 15-06-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Nou, dr schijnen ook 2 vervolgen te komen op FFX.....lijkt me ook wel interessant...
Klopt! Ik heb ook iets gehoord over Spin-offs..
Maar hoewel ik me enorm vermaak met FFX heb ik liever spin-offs van FFVIII
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 23:20
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Phreshness schreef:

Klopt! Ik heb ook iets gehoord over Spin-offs..
Maar hoewel ik me enorm vermaak met FFX heb ik liever spin-offs van FFVIII
Dat wel...maar die spinoffs van X kunnen et verhaal misschien even goed maken als FFVII....et verhaal is dan in totaal langer, en naar mijn idee erg origineel...(et alternate ending zal de hele zooi wel verduidelijken...daarom wil ik zo graag weten hoe ik die extra ending kan krijgen...
Reageren

Regels voor berichten