Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog wat oude kleding liggen...t meeste ziet er prima uit en is weinig gedragen
-Geruite 'street' overhemden van Mecca-USA, korte en lange mouw -Allerlei wijde spijkerbroeken, o.a. van FUBU, Mecca, Tommy Hilfiger, O.G.Gear USA, de meeste donkerblauw of beige -Verschillende baseball jerseys, o.a. van FUBU (met groot '05' logo), Pure Playaz, Pelle Pelle Marc Buchanan -gebreid vest van O.G.Gear USA, mouwloos, off-white moet allemaal weg want 't ligt nu toch maar in de kast, mail me maar als je interesse hebt: w.buikstra@student.kun.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maaruhm, kom effe online ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vorige keer dat je hem te koop aan bood dacht ik 'toch maar niet doen' en even later had ik dezelfde gekocht ![]() uiterst interessant informatie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
doos ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben bijna nooit meer hier op forum (voorheen melodyofdeath) dus gelieve via e-mail: einmyria@hotmail.com denk dat ik hem wel wil hebben
|
![]() |
[QUOTE]Brigitte schreef op 05-05-2003 @ 16:40:
[B]Ik heb ook nog twee dingen in de verkoop ![]() [afbeelding] (maar dan in het rood) http://vulcanus.its.tudelft.nl/~pha...images/1403.jpg Ik heb nog meer duidelijke foto's mochten er geinteresseerden zijn... Mail maar ![]()
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Brigitte schreef op 05-05-2003 @ 17:10:
[B] Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Brigitte schreef op 05-05-2003 @ 17:10:
[B] Citaat:
Je bedoelt dit: ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hier nog wel wat spul liggen, namelijk:
- Zwarte broek Dolce & Gabbana, 33/34 - Donkerblauw Armani Jeans Overhemd, XL Tja, ik draag het toch nooit meer, het ligt maar een beetje in m'n kast te vergaan. Het is iig nog in hele goede staat. Als je serieus geinteresseerd bent moet je me maar een privé-berichtje sturen. |
![]() |
||
[B]
Citaat:
![]() (zwart is open rug achter, met voor 2 flappen *lekker duidelijk* en de rode is boven strak, in de zij moet je hem strikken en heeft ronde mouwen)
|
In de aanbieding:
Een wijde, (donker)rode ribbroek van Stuka met zwart/witte zijstreep, maat 32 (lengte 33). Zit geen rits maar knoopsluiting in. Ik heb hem amper gedragen en hij ziet er eigenlijk nog helemaal nieuw uit, hij gaat weg omdat 'ie bij nader inzien toch maar te klein is. (naja okee, mn kont is te dik) Foto's: voorkant: achterkant:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe groot ben je? En tot hoe lang valt die broek? En hoeveel wil je er voor hebben? |
![]() |
||
Citaat:
*meet broek even op* De pijpen zijn ongeveer 1m10 lang en de taille is 90 cm Misschien heb je daar iets aan ![]() Waar woon je? Anders kom ik hem wel brengen kan je hem passen. Enne prijs.. 20 euro? Excl. verzendkosten dan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
2e hands. rodina | 104 | 16-10-2004 19:25 | |
Lifestyle |
Kledingbazaar. rodina | 197 | 13-03-2004 18:49 | |
Lifestyle |
Kledingbazaar; deel 2 Sjoukie | 2 | 29-06-2003 22:38 | |
Lifestyle |