Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 11:17
WetLL_2003
Heej mensen,

Ik ben op zoek naar informatie over de "Wet Levensloop". Volgens mij is deze wet aangenomen maar ik wil graag weten wat de standpunt van de overheid en de overige partijen was t.a.v deze wet. Hoe stonden zij er tegenover en wat zijn de voordelen en nadelen voor de overheid?

Andere informatie die jullie hebben gevonden is ook welkom.

Thanks alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2003, 15:27
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Volgens mij bestaat deze wet (geen wettenbundel van 2003 die het vermeldt, zowel belastingwetten als alle andere nederlandse wetten, inclusief sociale zekerheidswetgeving, ook op google niks te vinden) niet en ik vind het ook niet echt een logische naam voor een wet. Wat zou deze wet moeten weergeven volgens jou?
Oud 07-12-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
WetLL_2003 schreef op 28-11-2003 @ 12:17:
Heej mensen,

Ik ben op zoek naar informatie over de "Wet Levensloop". Volgens mij is deze wet aangenomen maar ik wil graag weten wat de standpunt van de overheid en de overige partijen was t.a.v deze wet. Hoe stonden zij er tegenover en wat zijn de voordelen en nadelen voor de overheid?

Andere informatie die jullie hebben gevonden is ook welkom.

Thanks alvast!
Die wet bestaat volgens mij ook niet, wel is het begrip levensloop meermaals aan de orde gekomen bij de totstandkoming van (onder andere) de Wet arbeid en zorg. Als je informatie wilt over daaraan gerelateerde standpunten moet je dus even in de parlementaire geschiedenis van de Wet arbeid en zorg kijken, die is vast wel te vinden met enig zoeken op www.overheid.nl/op (Officiële Publicaties van de overheid).
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 18:47
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Door het linkje van nare man vindt ik ineens wel wat:
De levensloopregeling. Een wijziging op de o.a. Wet Inkomstenbelasting 2001.

Tekst van het besluit is hieronder te vinden:

klik!
Reageren

Regels voor berichten