Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je ze ooit wel eens gerookt? Het gevoel dat hasj geeft is bij mij dus echt totaal anders dan wiet. Van hasj word ik heel relaxed en anders vaag in me hoofd dan dat ik dat van wiet wordt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Echte Hasjolie is iets heel anders. Dat is nl. veel sterker dan gewone hasj. 2 Druppels op een vloeitje schijnt genoeg te zijn om een joint mee te maken ![]() Hasjolie (info) en van die beide drankjes kan ik je wel het verschil vertellen. De alcoholwiet maakt je dronken en stoned. Het slaat sneller in dan de olie omdat je het sneller opneemt. Je voelt je dus gewoon rlx stronken De hasjolie geeft hetzelfde effect als een spacecake.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
je eet/drinkt ze beide
alleen hasjolie kan je op een vloeitje doen. (het zou misschien ook wel kunnen met die hasjboter (of hoe je het ook noemt) die je maakt maar dat lijkt me vrij zinloos. Aangezien die olie minder sterk is als de hasj zelf (kun je beter gewoon hasj in je joint stoppen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Plasaaibo #1521 Chick Rock | 500 | 06-10-2011 16:46 | |
Drugs & Alcohol |
Leuke Drugs aansteker | 28 | 12-03-2003 10:18 |