Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
VERDOOME MENSEN!!!! dan ben je toch triest!!!!!!!!! als je na schooltijd naar kantine gaat!!! of nog erger meteen braaf aan je huiswerk gaat enzow............ ga toch lekker met vrienden hangen!!! SOCIALE CONTANTEN ONDERHOUDEN (maar dan wel niet op school heh!?!!) ALSTUBLIEFT.......... doe het niet!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb gezegd...... laat dit duidelijk wezen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naar mijn beste vriendin, met vriendinnen of mijn nicht melig zijn, de stad in met vriendinnen, bellen, msn-en (+ balen omdat hij nooit online is), forum, tv kijken, muziek luisteren, en als ik een toets heb mijn toets leren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
badmintonnen, pianospelen, huiswerk maken, lezen, computeren, soms tv kijken, brief schrijven, 1x per week bijles geven, nadenken over studiekeuze
![]() ![]() |
![]() |
|
Na school
![]() *ga ik naar m'n paard en verzorg en rij ik hem (tsja dat duurt met fietsen erbij elke dag zo'n 3 uur ![]() *eet ik *geef ik twee keer per week wiskunde en nederlands bijles *zit ik achter de comp *ruim ik op/schoonmaken *maak en leer ik m'n huiswerk *kijk wat tv *muziek luisteren *bellen/smsen *ga ik soms shoppen ![]() *kijk ik tijdschriften door (sommige voor de 100ste keer ![]() *zit ik wat tegen de verwarming omdat ik 't koud heb...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zal ik het vragen? GekkeMan124 | 5 | 09-07-2016 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Scholen vrijgeven voor suikerfeest Upke | 452 | 09-12-2003 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |