Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2003, 22:06
Practicalmagic
Practicalmagic is offline
HELP ik heb het net uitgemaakt met mijn vriendje waar ik al een half jaar mee had.

Ik voel me zwaar kut vooral ook omdat hij enorm hard moet huilen.

Ik maakte het uit omdat hij heel egoistisch is. Ik vind dat je dingen moet delen, en hij dacht gewoon teveel aan zichzelf.

Elke keer als ik er wat van zeg gaat hij enorm zielig doen en zegt dat ik zijn leven kut maak.

Maar als hij begint te huilen kan ik het niet meer aan. Teveel medelijden denk ik. Dan maak ik het weer goed.

Wat moet ik doen? het is zo erg voor hem want hij houdt van me maar als ik bij hem blijf voel ik me zo gepasseerd
Oud 14-12-2003, 22:11
ABrules
ABrules is offline
ja, als ik het zo lees heb je er goed aan gedaan... en nu gaat hij weer zielig doen... laat hem gewoon janken zeg... jij wordt duidelijk niet gelukkiger van die relatie... en als je hem nu weer terug neemt ben je gewoon zwak... en daar wordt je helemaal nooit beter van...
Oud 14-12-2003, 22:15
Audrey
Audrey is offline
Je blijft toch niet bij hem vanwege medelijden?
Gewoon hem eens goed laten nadenken en je zult dan wel zien of hij nog moeite doet om je terug te krijgen... daar zou ik echt naar kijken...doet hij dat niet dan weet je ook meteen hoe alles staat. Mijn ex was ook heel erg egoïstisch. Als we iets gingen drinken vroeg hij altijd of ik geld bij me had en ik zou dat zo voor hem betalen. Gewoon delen in een relatie. Daarbij kocht ik heel erg vaak spulletjes voor ons tweeen zoals een lekker romantisch ontbijtje maar hij deed dat nooit. Het blijkt achteraf dat ik veel meer van hem hield dan hij van mij en dat heeft hij zelf gezegd. Hij heeft het ook uitgemaakt. Dus... als de voortekenen er zijn moet je je niet blindstaren op je eigen gevoelens. Dat deed ik wel.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 22:15
Sithan
Sithan is offline
Als je een relatie zou gaan voortzetten vanwege medelijden is er toch iets goed mis lijkt me

Dus volges mij heb je de goede keuze gemaakt
Oud 14-12-2003, 22:25
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Volgens mij heb je idd ook een goede keuze gemaakt. Probeer hem een tijdje te ontwijken en niet meer te spreken. Dat is voor jullie allebei beter, omdat je dan over elkaar heen komt. Leg hem natuurlijk wel uit waarom je geen (of veel minder) contact met hem wil.
Oud 14-12-2003, 22:57
Verwijderd
eigenlijk heb ik niks meer toe te voegen, je hebt toch idd de beste beslissing genomen

Voor jou zal het ook moeilijk zijn, dus sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 07:48
Margriet
Margriet is offline
Om heel eerlijk te zijn: hij claimt jou. Hij praat en huilt jou een zo'n groot schuldgevoel aan dat je het omwille van hem toch nog weer probeert...
Dat is hartstikke fout van hem, echt waar daar is GEEN excuus voor.. Hij kan best van je houden, maar wat hij doet is ten alle tijde fout!!! En het is niet jouw schuld en hij wil het misschien niet eens, maar hij doet 't toch..
Ik denk dat je een hele goeie keuze hebt gemaakt, en als hij het nog eens wilt proberen, moet hij eerst maar eens laten zien dat het ook op een andere manier kan, lijkt mij....

Liefs,
Margriet
Oud 15-12-2003, 08:42
Verwijderd
Je hebt het uitgemaakt, dat heb je niet voor niks gedaan. Probeer in gedachten te houden waarom je het uit hebt gemaakt. Als hij je door medelijden probeert op te wekken bij zich probeert te houden, neem dan afstand. Zorg dat je hem een tijdje niet meer ziet. Iemand die jou op zo'n manier een schuldgevoel probeert te bezorgen, is het nog minder waard. En een relatie gebaseert op schuldgevoel en medelijden is helemaal geen goede relatie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 11:50
Verwijderd
ik zou afwachten tot hij naar jou toekomt om te zeggen dat hij je terug wil en wil veranderen en bla...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 11:59
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Als ik zo je verhaal lees, heb je volgens mij de juiste beslissing genomen. Zoals al gezegd is door een heleboel anderen: Hij gaat nu weer huilen en zielig doen, maar later valt hij waarschijnlijk weer terug in zijn oude gedrag. Ik snap dat het ook moeilijk is om het uit te maken, maar als je er niet gelukkig van werd, is het de juiste beslissing geweest. Laat het allemaal even rusten, en je zal zien dat je jezelf steeds prettiger gaat voelen bij de beslissing die je genomen hebt. Sterkte ermee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 15:48
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk dat je goed hebt gedaan met het nemen van deze beslissing. Nu is het misschien moeilijk maar dat komt wel goed. Ook voor je vriendje. Als je nu terug gaat krabbelen weet ik bijna zeker dat je spijt gaat krijgen.
Mijn advies is dan ook bij deze beslissing te blijven.
Oud 15-12-2003, 17:31
snoodaard
snoodaard is offline
"Wat is het toch met dat gejank van die kerels tegenwoordig."
Oud 16-12-2003, 09:48
infamous
infamous is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 15-12-2003 @ 18:31:
dat is in [=
Oud 16-12-2003, 09:54
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 15-12-2003 @ 18:31:
phileine
Oud 16-12-2003, 12:17
moenbase
moenbase is offline
je zal er wel een reden voor gehad hebben lijkt me...
Reageren

Regels voor berichten