Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm:
Een zekere leeftijd - Rebecca Ray gaat over een meisje in de pubertijd en die begint in zichzelf te snijden etc. etc. Heel goed boek vond ik, het is al een poosje trg dat ik hem gelezen heb Versteende Vlinders - ??? man + vrouw => relatie, die vrouw komt steeds achter meer onaangenamen dingen van die vent, ze wil vanuhm af maar hij gaat haar stalken. Ook heel goed boek |
![]() |
|
kben er nog niet lang in bezig maar te kwader min vind ik een heel goed boek
gaat over een relatie tussen een moeder en een dochter heel aparte manier van schrijven vind ik
|
ook* een echt mens*
van gunilla gerland ben ik ook net in begonnen ( ![]() dies echt ![]() echt waar prachtig !!
||
![]() |
Citaat:
Een zekere leeftijd heb ik ook gehuurt en die heb ik al bijna uit...die is inderdaad erg goed!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder: er stond ergens een "recentsie" op het forum over een boek, ik geloof dat het de weg naar de ware zelf ofzo heette, ik zal het even opzoeken.. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/001736.html here it is... misschien heb je uhm al gelezen..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik aan "een zekere leeftijd" niet veel vond..
Ik heb nu wel een heel goed boek.., ben er nog in bezig.. Het liefste meisje van de wereld.. Ik weet zo de schrijfster niet, maar het gaat over een meisje wat anorexia ontwikkelt.. en daarin heel ver gaat. |
![]() |
|
![]() |
als je dramatische, filosofische probleemboeken zoekt, dan moet je maar eens een boek van Marilyn sachs lezen.
Ook erg zielig: Fenna, van Veronica Hazelhoff Ster, van Veronica Hazelhoff en In Sara's Huis, ook van Veronica Hazelhoff... Mooie boeken.
|
![]() |
Wat zou ik "mezelf" aanraden?
I never promised you a rosegarden is erg goed, vertaald als >ik heb je nooit een rozentuin belooft< schat ik zo. Verder is het meulenhoff boekje >kamp concentratie< een echte topper, de menselijke geest van debielen, dichters en dictators met een roestig mes ontleed door M. Disch. Staat onder essef ingedeeld maar heeft daar verder weinig mee te maken. [Dit bericht is aangepast door djibriel (24-09-2001).] [Dit bericht is aangepast door djibriel (24-09-2001).]
||
Citaat:
Ook goeie boeken over anorexia (als je dat leuk vindt): Maanmeisje -Cyntia Voight (weet t niet helemaal zeker die schrijfster) Stille strijd -?? En nog een goed/leuk/spannend psychologisch boek heb ik pas uit: de passievrucht - karel Glastra van Loon |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
aanrader literair boek Jessikaas | 31 | 13-05-2008 14:14 | |
Muziek |
Elektronisch drumstel voor erbij. polysix | 14 | 28-12-2007 22:48 | |