Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Noem drie supermarkten (die het eerst in mij op kwamen)
konmar,c1000,vomar 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? duur, weinig producten, duur 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Goede prijs, ruim assortiment aan producten, makkelijk te vinden producten en redelijk klant afgestemd. 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? De prijs mag wel iets om laag, ze mogen het aanbod wel weer iets verhogen. (Nu is het zo, geloof ik , dat ze kijken naar wat er verkocht wordt, het duurdere product laten staan en het goedkopere product uit de schappen halen omdat het niet verkocht wordt. De producten die niet in die winkel gkocht worden gaan er ook grotendeels uit..) |
![]() |
|
1. Noem drie supermarkten
C1000, AH, Aldi 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Duur, bonuskaart, chagrijnige caissieres (sorry..) 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Service is toch wel heeeeel erg belangrijk. Daar zit alles in, dus het assortiment wat je biedt, de mensen die in de winkel lopen etc 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Kan mij het wat schelen, ik ga altijd naar de C1000. Maar het mag van mij nog wel wat goedkoper. En dan iets minder services. Want ze hebben wel veel dingen in het assortiment |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nettomarkt C1000 AH 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? airmales bonuskaart zegels 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Korte/geen wachttijd bij de kassa. Ruim assortiment aan producten (dus ook zowel A als B merken). Klantvriendelijkheid. 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Voornamelijk kortere wachttijden bij de kassa (langer dan een kwartier vind ik bv. niet normaal), meer personeel dus en meer kassa's tegelijkertijd open. Verder lagere prijzen en dat ze spullen eindelijk eens in hun assortiment houden, dus niet om de twee weken wisselen ed. En meer producten in het assortiment (A en B merken). Dat denk ik. |
![]() |
|
[QUOTE
Komt ie: 1. Noem drie supermarkten - Albert Heijn - Super de Boer - C1000 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? - Moberg - boekhoudschandaal - grootschalige supermarkt met veel pluspunten 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? - Voldoende kassa's - nette winkel - uitgebreid assortiment - voldoende gevulde schappen - service - .......... 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? hmm daar gaan we even over nadenken alvast bedankt ![]()
|
Verwijderd
|
Bas van der Heijden, Albert Heijn, Lidl 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? duur,druk, uitgebreid assortiment 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Lage prijzen Goede bediening Genoeg kassa's 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Nog lagere prijzen ![]() ![]() |
![]() |
|
C1000, AH Hoogvliet 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? denkt aan de kleintjes (maar welke ??) je mag nu je schoentje neerzetten duur 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? genoeg kassa's Goede bediening uitgebreid assortiment 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? vrolijkere mensen achter de kassa, en goedkopere prijzen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
AH Super de Boer C1000 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Duur Nette winkels bonuskaart 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? goede prijs/kwaliteitverhouding goede service 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Het zou wat minder duur mogen, hoewel ze daar natuurlijk nu al mee bezig zijn. |
![]() |
|
1. Noem drie supermarkten AH, COOP, JUMOBO
2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Allerhande, kinderindoctrinatie (kletskoek oid) schandaal 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? ruim assortiment, vriendelijk personeel, goedkoop 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? hniet die Kletskoek meer, reclame voor kinders is ![]()
|
Aldi Dirk vd Broek Albert Heijn 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? -duur -groot -drukte 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? uitgebreid aanbod, zo laag mogelijke prijzen, genoeg kassa's. 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? de prijzen
|
edah spar en konmar 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? prijzenoorlog, duurder, boekhoudschandalen 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? ruim asortiment, bijgevuld assortiment, klantvriendenlijkheid 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? ik ben er maar 1x geweest maar de sfeer was niet echt gezellig, vreemde kleding hadden ze aan en gewoon niet echt gezellig succes
|
C1000 AH Lidl 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Bonuskaart Gratis koffie ![]() Goede merken --> kwaliteit 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Goede prijzen/kwaliteit Goed vriendelijk personeel Veel kassa's open --> niet te druk Gezellig winkelen, niet zo een Lidl sfeer Goede merken maar ook eigen merk (goedkoper) 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Geen irritante bonus kaart, want die heb ik niet, dus dan krijg ik nooit korting ![]() Niet zo'n overdreven reactie op de prijzenoorlog, dat irriteert me Meer kassa's open
|
1. Noem drie supermarkten Super de Boer, AH, Konmar
2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Lange rijen voor de kassa, bonuskaart, netjes 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Logische indeling (niet lang moeten zoeken naar een product), genoeg kassa's open, volle schappen, goede service 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Minder lange rijen voor de kassa.. dus meer kassa's open ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
AH, konmar, spar 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? blauw, ruim assortiment,klasgenoten (die werken daar) 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? ruim assortiment, goede service, niet te lange rijen 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? niks
|
- Vomar - Aldi - Albert Heyn 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? - Duur - Kaasbroodjes - Ahold 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? - Goede prijskwaliteit-verhouding - Ruim assortiment - Goede service/klantvriendelijk - Genoeg kassa's - Ruimtelijk opgezette winkel 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? - De prijzen mogen wel wat goedkoper - Dichter bij mij in de buurt - De kaasbroodjes moeten weer zo groot zijn als vroeger |
![]() |
|
Edah c1000 AH 2. welke 3 woorden komen er bij je op als je aan AH denkt? m'n werk, groot aanbod, duur 3. welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? goedkoop, goede kwaliteit 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Meer kassapersoneel zodat we van een hoop zeikende klanten af zijn die zeuren dat de rijen altijd te lang zijn.
|
![]() |
|
![]() |
MCD
duur, bonuskaart, ruim assortiment goede prijs/kwaliteitverhouding, klantvriendelijkheid, ruim assortiment de artikelen logischer plaatsen want ik zoek me altijd rot
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
* Albert Heijn * Konmar * C1000 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? * Dichtbij * Vaak open * Bonuskaart 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? * Niet te hoge prijzen * Handig ingedeeld, zodat je je niet rot zoekt * Genoeg kassa's, zodat je geen uren in de rij hoeft te staan * Genoeg winkelmandjes/karretjes * Schoon * Goede service 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Meer kassa's, zodat je eerder geholpen wordt, maar dat geldt eigenlijk overal ![]() |
![]() |
|
DekaMarkt, Vomar, Lidl 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? duur, naaiers, kopieëren 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? groot assortiment i.c.m. lage prijs, service hoeft van mij niet zo 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? de prijs |
![]() |
|
* Spar * Lidl * Dekamarkt 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? * hoge prijzen *bonuskaart * ver weg 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? * dichtbij * voordelig * uitgebreid assoritiment * aanbiedingen 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? * kom er nooit, dus niet zo heel veel ![]()
|
1. Noem drie supermarkten:
-C1000 -Konmar -AH 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? -Ahold -Duur -Blauw 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? -Klantvriendelijkheid -Goedkoop (natuurlijk!) -Ruim assortiment -Genoeg Kassa's 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Géén idee, daar kom ik namelijk NOOIT!
|
Primarkt Super de boer aldi 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt?afkorting. irritante stem van die reclame. 'hee dar werkt mn ma en mn zus' 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Genoeg winkelkarren en/of manden Goede service veel kassa's goede indeling ruimte beetje leuke tegels oid. niet te hoge prijzen 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? k vind het wel goed zo...
|
* AH * Super de Boer *Aldi 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? * blauw * bonuskaart * dichtbij 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? * overzichtelijk * genoeg producten * geen irritantje medewerkers 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? * dat wij als scholieren niet 3 uur in een aparte rij hoeven te staan om naar binnen te komen (daarom ga ik dr ook nooit meer heen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.Groot assortiment, prijzig *voorheen*, veel filialen 3.Groot assortiment, betaalbaar, lange openingstijden 4.Lager prijzen (en een beter beleid bij uitkeringen van topmannen AHOLD) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Albert Heijn Edah Super de Boer 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Licht Bonuskaart Blauw 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Aantrekkelijk ingericht Veel keus Goede kwaliteit Veel kassa's 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Niks |
![]() |
|
Plus, AH, konmar 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? 1. duur 2. overval 3. prins bernard 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? * goede kwaliteit * goedkoop zijn * overzichtelijkheid 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? * goedkoper
|
C1000, AH, super de boer 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? schoon, thee, lekker ruikend 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? schoon snoep tijdschriften thee handig ingedeels 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? handiger ingedeeld
|
super-de boer, aldi, alberthein 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? kauwgom, vakkenvullers, coolbest 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? gezelligheid, hygiene, prijs 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? iets gezelliger, this nu net een fabriek alvast bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
AH Plus C1000 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? veel producten zus (werkt daar) duur 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? genoeg kassa's aardige medewerkers veel producten overzichtelijk 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? vind wel ok zo
|
![]() |
Jumbo Aldi Konmar 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Blauw Duur Stink 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Klantvriendelijk Goedkoop Dichtbij 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? De prijzen, de mensen, de indeling. Alles ongeveer. Voor het geld dat je daar voor je eten betaald zouden ze er kroonluchters op moeten hangen zeg. alvast bedankt ![]()
|
Plus Aldi Edah 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? te duur ![]() geweldadig ![]() ver weg 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? klantvriendelijkheid ![]() groot assortiment ![]() ![]() goedkoop ![]() 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Meer beveiligings camera's zodat de personeelsleden het recht niet in eigen handen hoeven te nemen. En tja, prijs mag nog steeds goedkoper, ondanks dat ik er nooit binnenstap. |
![]() |
|
1. Noem drie supermarkten Extra Markt Bas van der Heiden Garant Markt 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? ver weg faagh Bullit 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? snel en behulpzaam personeel leuke spullen,... korte wagtrij... enz. 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? kom nooit bij de AH alvast bedankt ![]() Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 17:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
C1000 E-markt Bas van der Heijden 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? boekhoudschandaal prijzenslag duurder dan c1000 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? niet te duur behulpzaam personeel 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? ik kom er niet vaak en de prijzen dalen al, dus er hoeft van mij niets te veranderen. |
![]() |
|
. Noem drie supermarkten
Deen Albert Heijn Plus Markt 2. Welke drie woorden komen bij je op als je aan AH denkt? Bonus kaart, grote keus (aparte dingen), duur 3. Welke aspecten vind jij nodig bij een supermarkt? Overzichtelijk, niet te lang wachten bij de kassa. 4. Wat wil je graag anders zien bij AH? Ik weet het niet zo goed, ik kom er niet zo vaak, ik ben best wel tevreden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
kan iemand ff deze enquete voor school invullen gerjan98 | 5 | 09-02-2015 19:25 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor school MirandaNHL | 3 | 13-12-2013 15:31 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête voor school-opdracht zelfgemaakte game School-Team | 1 | 03-02-2013 15:57 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor school caspermuller | 8 | 20-05-2011 18:52 | |
Psychologie |
enquete voor school opdracht invullen please!!!!!! CSCE | 1 | 30-03-2011 16:56 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor school(aub invullen?) Surrender_ | 16 | 10-08-2010 10:57 |