Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal wel aan mij liggen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken anders heel veel lieve jongens/meisjes... dus die mensen zijn gewoon raar
![]() Lief is dat je rekening houdt met de gevoelens van anderen en dat je ze steunt als ze daarom vragen, dat je af en toe iets liefs zegt, dat je niet kil overkomt, en vaak ook dat je er lief uit ziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefs, Margriet
|
IK ben een lieve jongen
![]() tenminste... dat zegt elke meisje wat ik ken zowat... waarom, ja daar doen ze altijd vaag over... het schijnt wel zo te zijn dat: vertrouwen uitstralen, goede luisterhouding hebben en meestal de goede dingen zeggen meehelpt met lief zijn...
|
Verwijderd
|
Ben zelf vrijgezel, dus ik ben inderdaad niet lief genoeg
![]() Maar serieus: sommige mensen vinden mij inderdaad niet lief. Ik ben heel eerlijk en zeg meestal wat ik denk. Dat vinden andere mensen vaak niet 'lief' ![]() ![]() Ik vind een jongen lief als ie laat zien dat ie om anderen geeft. Dat ie bijvoorbeeld een vriend helpt als die het moeilijk heeft. Of iemand opvrolijkt als die zich rot voelt. Verder weet ik het niet echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lief, vind ik, wil ook wel zeggen dat je iemand onvoorwaardelijk steunt. Zonder dat je er iets voor terug wilt iemand helpen, en dingen puur doen voor diegene, omdat je hem of haar prettig gezelschap vindt en omdat je het hem of haar naar de zin wil maken. Niet omdat je graag sex wilt oid.
|
![]() |
|
iedereen heeft wel iets liefs... ik dewnk niet dat je 1 antwoord kan krijgen, maar dnek ook niet dat je daarnaar op zoek moet.... het is gewoon fijn wanneer je iemand vindt waarmee je het samen fijn hebt en waarbij je je goed voelt en zo iemand hoeft niet altijd lief te zijn
|
Verwijderd
|
mijn vriend.. o nee, je vroeg wat.. niet wie..
wat... hmm lief2 (bn.) 1 geliefd, dierbaar 2 aardig van karakter => engelachtig 3 bevallig, mooi om te zien En dat heeft ieder wel in zich. Het gaat niet alleen om een lief iemand. En ieder voor zich bepaald wat hij of zij lief vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mij is een lief iemand, iemand die oprecht interesse in je toont, je troost en probeert op te beuren in slechte tijden en iemand waarmee je plezier mee kan hebben in goede tijden. Iemand die je 100% kan vertrouwen en iemand waarmee je alles kan bespreken. Tsja, lief zijn is een nogal breed begrip denk ik ![]()
|
![]() |
Een meisje is lief als ze dingen kan zeggen of op een bepaalde manier naar je kijkt of doet, zodat jij het tot op je hart voelt. Dan heeft iemand je tot op je hart geraakt en ik ken er maar een meisje die dat bij mij echt met bijna alles wat ze zegt kan.
|
Ik vindt dat eerlijk zijn wel lief is.
Mijn ex was vaak niet eerlijk, of beter gezegt niet open, ze sprak veel onzin(ook gezellig hoor) maar weinig opbouwende dingen, en dan merk je dat je na maanden nog niet heel veel van elkaar weet, terwijl mijn nieuwe vriendin erg open is (soms te open en direct) en dat vind ik lief, gewoon alles delen met elkaar, en respect hebben voor de ander zijn mening, soms zie ik mensen hier die langs elkaar leven en met dingen zitten maar het durfen vertellen aan hun partner, dan denk ik: 'das toch niet uit te houden' Ik vindt dat als je een relatie heb met elkaar jij een beetje van haar bent en anders om, dat vindt ik lief ![]() |
![]() |
|
Lief zijn.. Daar heeft iedereen zijn eigen defenitie bij.
Een goed voorbeeld vind ik: In bed, als jij nog slaapt en hij geeft je héél voorzichtig een kusje, zodat je net wakker word met een enorme glimlach op je gezicht. Misschien een beetje een cliché, maar ik vind het ontzettend lief.
|
als ze ook lief voor je zijn, rekening met je houden, als je je klote voelt, dat HUN je mee uitvragen en dat hun zeggen: bij mij kun je terecht en dat je dan ook ECHT terecht kunt...
iemand die veel gevoelens toont voor je.. niet ongeintereseerd overkomt en ook niet "lief wil doen" voor zijn/haar populairiteit gewoon van zichzelf lief is.. ook voor dieren ![]()
|
|