Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als ik het helemaal gezien zou hebben was ik achteraf de helft toch weer vergeten.
|
![]() |
the rapture @ lowlands
Energiek, cool, dansbaar, higher ground. vive la fête @ vera Ok, ik was een beetje zat. Ze speelden 2 uur achter elkaar, en het was zeer grappig om naar te kijken. oh en mosh 3 was ook leuk, met undying, walls of jericho. Maar ik ga niet zo vaak naar hardcore shows. Face the fact was ook erg strak. In het platform theater, groningen. Lekker klein zaaltje, relaxt. |
![]() |
|
uppercut - bar american
beginnen met een GB cover, zaalplat a18 gvh lekkere sfeer, gezellige mosh enzo. maar erg vermaakt terror gvh (april) kon eerste weinig met die band, maar deze show blaasde me weg gutg gvh (april geloof ik?) altijd vet, emotioneel vooral door mn stemming ![]() ![]() edit: count me out - winston kingdom januari achteraf nog meer van deze band gaan houden, laatste europese show ooit en deze schoonheid in het voorprogramma. chain cover, wat wil je nog meer ![]() ![]() alle keren know your enemy(!!!) ntb, uppercut, downslide, icepick, no denial vetste bands van NL en alle shows die ik heb gespeeld met glory bound [rip]
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 15:52. |
![]() |
|
Opeth en Madder Mortem - Tivoli
sja Opeth he.... en Madder Mortem, wat een strot heeft dat wijf. Satyricon - Metropool t geluid was niet bijster goed, maar nummers als Mother North en Forhekset bezorgden me weer kippenvel. Mastodon - Metropool MAAASTOOOODOON... deze band heeft alles gewoon, en live is het een bulldozer. Geluid in Tilburg vorig jaar was een tikkie vetter maar dit concert was gewoon heersend. Boysetsfire - Melkweg omdat ik daar (hoe romantisch en kwijlerig ![]() ![]() Tomahawk, Melvins - Melkweg Mike Patton is god, de ultieme frontman en godverdomme wat kan die man live zingen... en de Melvins zijn KVLT. Ogen dicht en meegevoerd worden.
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 16:13. |
![]() |
||
Citaat:
oh ja, jij zat steeds te etteren in de pit, met je rug naar achteren en je ellebogen (voor mij) op hoofdhoogte ![]()
|
Verwijderd
|
dillenger escape plan - riot fest antwerpen
WAT EEN BAND! Strakker dan je zusje. ![]() atreyu / boy sets fire - melkweg Vet gezellig, met will0m , r0xane etc. Get up kids - Muziek ![]() Ik voelde me erg op mn gemak op de een of andere manier, relaxt dus. De band zelf poseert me iets te veel op het podium, zelfs die 11jarig-ogende kleuter achter het drumstel had een peuk in zn bek. blood brothers - lowlands Vet weinig mensen vooraan, behalve een gare metalhead. ![]() hope conspiracy - melkweg was wel ok the ataris - w2 lekkere emochick gespot sparta - lowlands relaxte attitude onstage, niet zo'n fucking poserende artfags als mars volta atreyu - midsummer hc event Gewoon vet gespeeld atreyu / do or die / zaccharia - batcave gezelligheid Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
Verder, Boy Sets Fire in de melkweg was erg leuk, goede sfeer, overtuigende band, leuke avond. AFI in de melkweg, dit was voor mij vooral leuk omdat ik mijn zus die normaal alleen klassiek luisterd had kunnen overtuigen mee te gaan, en ze vond het nog erg leuk ook. Samen hele leuke avond gehad. Less Then Jake in de 013, gewoon een groot feest, erg gezellig, leuk. Er moet meer zijn, maar daar kom ik nu even niet meer op. |
![]() |
|
oh, en mij persoonlijk
silverchair (paradiso) ik vond die sfeer helemaal magisch. al deed daniel af en toe irritant (hij was dronken of stoned of allebei), zong hij prachtig en speelde de band zo mooi en toen ik thuis in bed lag en eraan terug dacht moest ik een beetje huilen enzo ![]() boysetsfire (melkweg) omdat ik mn vriendje daar heb ontmoet...en ik echt als een gek stond te springen te dansen en te zingen. en het was erg gezellig aan het eind met a new nose en roxane en harrie84. en ik kreeg een plectrum van een stoer jochie die hem had gekregen van de gitarist the foo fighters (lowlands) pure nostalgie!!! luister al jaren naar die band en ik heb bijna al hun cd's en ik stond helemaal vooraan, en volgens mij ben ik nog nooit zo uit mn dak gegaan bij een concert.
|
radiohead in arnhem.
eerste keer pas dat ik ze zag, dus dat maakte het nog mooier dan ik had gehoopt. the black keys op pukkelpop. rock 'n roll. ![]() ![]() the thermals in 013 geweldig wat een herrie die kunnen maken ! bovendien was alles perfect aan de zaal, er stonden zelfs schemerlampen op het podium en het was echt heerlijk klein. ode aan de 013 kleine zaal ! ![]() interpol op metropolis volgens mij waren ze flink stoned, maar het kon me niet schelen want ze speelden prachtig en ze hadden pakken aan. lamb in 013 beter dan op pukkelpop. gewoon een hele vette sfeer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() rutger heb jij ooit nog die zwaaifoto;s van ons ontwikkeld ? of was dat willem's camera? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Palinckx in Plus: Echt zwaar zalige muziek, goeie zanger, leuke interactie met het publiek en een fantastische combinatie met plaatselijk talent (ze deden het optreden in 2 delen, eerst hun muziek en het 2e deel met 2 djs en een gitarist uit het dorp en met vooral veel improvisatie).
Underkarl in Plus: Absoluut verbazingwekkende muziek, zeker de moeite waard geweest, volkomen de wereld vergetend. Aardige mensen ook, leuk persoonlijk contact (idem bij Palinckx eigenlijk). Meridian Arts Ensemble in Plus: Koperaanval op je oren ![]() Rock Werchter 2003: 4 dagen absolute zaligheid, zowel op als naast het festivalterrein... (alleen Metallica viel tegen). |
![]() |
|
silverchair in paradiso
omdat ik t gevoel had dat m'n hart uiteen ging spatten van geluk bright eyes in paradiso die heb ik nu al ascoiaal vaak teruggekeken op fabchannel radiohead op werchter R.E.M. op werchter omdat ike r door dit optreden achter kwam dat het toch eigenlijk wel 1 van m'n favoriete bands is
|
uhm boo! was volgens mij dit jaar, dat was anders, supervrolijk en maf, heel tof om live te zien (vera)
QOTSA, jane's addiction, audioslave, op lollapalooza in philadelphia, dat was gewoon tof om de sfeer, het nieuwe en het grote thermals @vera waren ook ontzettend geil maar het is zo moeilijk om te kiezen, als ik alles ff naga heb ik te veel toffe shows gezien dit jaar
||
Citaat:
was je niet aan te zien trouwens ![]() ik vond radiohead in arnhem echt magisch. de rest viel tegen, maar ik heb dan ook altijd wat te zeuren.
|
reel Big Fish, waterfront . Was gewoon heel gezellig en ik heb me er heel erg vermaakt.
Supergrass/Coldplay/Live ,goffertpark : Absoluut geweldige sfeer. Iedereen in de regen en allemaal parapluutjes delen enzo. Supergrass was geweldig. net als Coldplay. Polyphonic Spree, Lowlands. De seconde dat ik de tent inliep kreeg ik meteen een heel vreemd, warm en vrolijk gevoel. Alsof ik spontaan geen atheist meer was en ik met mijn mede gelovigen feest stond te vieren met jezus en zijn achtergrondkoor. Blur, Pepsistage Was echt geweldige om een van mijn favoriete bands eindelijk eens live te zien. jammer dat graham er niet meer bijwas natuurlijk, maar de britpop klassiekers zong ik toch lekker mee. En the coral was Bril-jant als voorprogramma <3 Radiohead, Gelredome Ja, wat moet ik daar nou over zeggen. het is radiohead mensen!
|
|