Toen ik vorig jaar ook N&G wilde gaan doen, werd mij dat afgeraden. Ik stond voor Na, Sk, bi en wi wel voldoende maar het zou in de 4e allemaal anders zijn.
Ik had zo'n idee van: ges vind ik totaal niet leuk, economie was ik in de 2e niet goed in en voor N&G wil ik wel meer me best doen als het moeilijk wordt. Het leek me een leuk profiel, en wil later ook de zorg dus dat kwam goed uit. De school stond achter mijn besluit en ik mocht 4havo N&G gaan doen. Ik was er tenslotte van overtuigd dat ik het zou gaan halen, hoe moeilijk het ook werd. Alleen dat pakte vorig jaar anders uit, ik stond voor 3 van de 4 profiel vakken onvoldoende, en ben ook blijven zitten. Het viel me erg tegen, het was moeilijker dan ik verwacht was (wat bij jou anders kan zijn natuurlijk). Ik heb aan het einde van de 4e weer een gesprek gehad en gekozen voor E&M, wat me nu beter lukt. Het hoeft bij jou niet hetzelfde te gaan, maar de mensen die jou dit afraden zeggen dat niet voor niets. Het blijft tot slot wel je eigen keuze dus, succes