Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ongelooflijk grappig om te zien hoe mensen zich in de luren laten leggen en compleet op een dwaalspoor gezet worden door een soort virtueel image van jezelf dat gecreeërd wordt door te posten. Je alter ego gaat echt leven op zo'n manier. En dat is leuk.
![]() Ohja en verder vind ik het wel grappig om te posten, ik doe het elke dag, maar het boeit me ook weer niet als het er een dag afligt |
![]() |
|
Geinig om rond te hangen op de momenten dat ik niks beters te doen heb, leuk om met andere mensen te kletsen enzo, maar als het vandaag plat zou gaan denk ik niet dat ik er verdrietig om zou worden. Met de leukere mensen die ik hier heb leren kennen heb ik toch nog wel contact, en leedvermaak is overal te halen
![]()
||
Citaat:
Zolang je niet in staat bent je te verzetten tegen de hogere, gele macht die ons allen dwingt te forummen, ben en blijf je forumverslaafd. Pasals alle gele, negatieve krachten uit je lichaam zijn verwijderd, zal je in staat zijn je te verzetten. Het is een proces van járen, schijnt het, maar er is dus nog hoop. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ben verslaafd
![]() aldus mijn psych
||
Citaat:
#4><0|2!
|
![]() |
|
Ik vind het af en toe een virtuele vraag om aandacht bij sommige mensen. Maar af en toe is het wel gezellig. Kom je nog eens leuke dingen tegen. Lach je je suf om een newbie. Krijg je nog eens een leuke discussie. Ik vind het enige nadeel dat sommige forummers niet op bepaalde discussiepunten in gaan. Beetje zwak. Maar het overgrote deel van de forummers is wel ok.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 | |
Verhalen & Gedichten |
wanneer is iets nou een gedicht Yu fat chin | 8 | 09-11-2001 19:38 |