Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en alle opgefokte kragge gitaarherrie is meer garagerock |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
edit: daarnaast focussen bands als madball zich meer op de aggressie in de teksten. Nouja, niet dat ik madball zo goed ken, qua teksten. En hardcore in het algemeen heeft een zwaardere politieke lading. Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 15:35. |
![]() |
|
Motorhead? hahaha dat valt er nou weer echt niet onder.
Maar damn Speedrock??!!? maarja, qua nederlandse bands: 69 Charger & The Spades Nashville Pussy is erg goed ja Gluecifer The Hellacopters The Stivs Supersuckers Electric Frankenstein The Dwarves vallen er niet echt onder denk ik. dat is meer rauwe trashy punkrock'n'roll, of garage punkrock'n'roll of punkrock. Ze zijn nogal afwisselend. maar goed ik vind het zowiezo allemaal Garage Punk. of Punk-rock-n-roll
||
Citaat:
koe kip kat kut kaars klara koeioneren...... dat snap ik er van
|
The Turbo A.C.'s
GoToHells The Datsuns The D4 ik snap die hele deal met Speedrock niet zo. Het is gewoon Garage Punk (rock-n-roll) of punk-rock-n-roll of whatever. Of Hard rock. en wie zegt dat Nashville Pussy hetzelfde is als ppsr is goed gek ![]()
|
![]() |
|
|