Citaat:
SuperSanne schreef op 25-12-2003 @ 21:29:
gebeurde dit van de één op de andere dag, of is het geleidelijk gegaan? Ik denk overigens niet dat het ouderdom is... 7 maanden is voor zover ik weet vrij jong voor een hamster. Houd 'm in ieder geval goed in de gaten, controleer of 'ie nog goed eet en drinkt en (als je 'm ziet) of 'ie geen vieze anus heeft, kale plekken in de vacht, troep rond de neu, of iets anders dat op een ziekte zou kunnen wijzen. Misschien is je hamster gewoon moe, maar het kan ook apatisch gedrag zijn en dat laatste is niet best. (probeer 'm eens te pakken. als 'ie angstig is en steeds wegrent of je probeert te bijten is er grote kans dat 'ie ergens pijn heeft)
P.S. heb je nieuw strooisel, of iets anders waar 'ie zich misschien beroerd van kan voelen? (veel knaagdieren zijn allergisch voor van alles en nog wat)
|
dat ging geleidelijk geloof ik, ik weet het niet echt
hij eet en drinkt gewoon en er is niks op aan te merken
en ik heb nieuw strooisel ja

daar zal het dan waarschijnlijk door komen, aangezien er voor de rest toch niks op aan te merken is. De geur van dat strooisel is veel doordringender, het was me ook al opgevallen. (Ik ben ook allergisch aan van alles en nog wat

)
ik zal zo snel mogelijk om ander strooisel gaan (dat dat ie drvoor had)