Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk dan, aapje.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(nou alleen nog mensen vinden maar ok niemand schijnt de hipheid ervan te realiseren) |
![]() |
|
Tja, ligt eraan waar je van houdt natuurlijk..
Persoonlijk ga ik een tijdje niet meer naar t Paard, want de laatste 2 keer dat ik er op donderdag was werden steeds vriendinnen lastig gevallen door echt gestoorde gasten, niet normaal.. Op vrijdag en zaterdag gaan heb ik ook niet zo'n behoefte, want vaak vind ik dat ze teveel entree vragen voor helemaal niet zoveel speciaals Silly Symphonies is ook open, maar daar ben ik eigenlijk ook niet zo erg weg van (al ben ik nog niet op vrijdag of zaterdag geweest), maar toen we er laatst langsliepen op donderdag, was het clubgedeelte gesloten en alleen het cafe open, dus wekte eigenlijk de indruk dat het dus niet erg lekker loopt (op donderdag) Iets wat ik echt probeer te ontwijken op donderdag is de Asta, want daar lopen alleen asociale studenten rond, maar op andere dagen is het soms wel leuk (Carl Cox!!) En dan heb je nog de cocoon, altijd leuk, behalve als het te druk is, maar gelukkig hebben ze een redelijk streng deurbeleid, want als ik uitga hoef ik ook weer niet tussen al het jonge grut te zitten (Ben overigens wel bevooroordeeld ![]()
Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 21:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mesgien gaan we er wel heen, we wistennog niet waar we heen wilden ![]() |
![]() |
|
Silly Symphonies
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Paap: is gratis en komen grappige mensen, wel 25+. Word verschillende stylen muziek gedraait , best wel grappig.
't Elfje: Tot 11 uur sochtend's geopend, komen de meest grappige debiele mensen, van travestieten tot wannabe gansters. Chapter one: Cafe geopend tot 2 uur , word alleen maar R&B, dancehall en zo gedraait, komen erg leuke gastah types (van die negers met hoofddoekjes en zo. mijn vaste stamkroeg, te grappig is het daar ![]() et Paard: Ben er een keer geweest met een D&B feest, is me erg bevallen , mooi gebouw, leuke mensen etc. ligt natuurlijk wel aan het soort feest wat er is. Westwood: Tja paar keer geweest , komen voornamelijk "kakkers" , kan wel leuk zijn. muziek eigenlijk breezah stijl. verder nog verkeerde tenten zoals: de Tempel, Select, Bar en Boos , Sax , eigenlijk alleen maar voor et zogenaamde breezah gedoe. en Den Haag is indd saai om uit te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanavond vette Goa in de catacomben in den haag! Dat is bij de grote kerk!
tjek www.shut-up-and-dance.nl ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Babbelen over je woonplaats. Broeder | 282 | 12-06-2005 20:38 | |
Lifestyle |
[allemaal vragen]uitgaansplaatsen enzo coecie | 46 | 10-12-2002 16:43 |