![]() |
|
![]() |
tja... wat heet verkeerd?
ik vind het niet zo gek dat je zo met je gewicht bezig bent zelf wil ik' een kilo erbij' er ook altijd weer af hebben ![]() als je maar gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden per dag blijft eten, is het lichamelijk volgens mij niet zo verkeerd en het is nogal logisch dat je je schuldig voelt over een vreetbui enzo Zorgen dat er niks in huis is om op te eten is toch het meest effectief ![]() je moet natuurlijk niet te obsessed worden ofzo maar je gewicht in de gaten houden is oke.. het gevaar van een kilo per jaar toch ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als je 1 kilo wil afvallen heeft dieëten niet zo veel zin, dan kun je beter iets meer gaan sporten. En ja, op zich is het niet nodig om je druk te gaan maken over 1 kilo aankomen, zeker niet omdat je nu waarschijnlijk nog net zo goed slank bent, maar 't is ook niet verkeerd om een kilo erbij weer eraf te willen. Anders krijg je ook weer 'het gevaar van een kilo per jaar' he
![]() |
![]() |
|
Hallo zeg... het gaat hier om één kilo: een kilo is het verschil tussen 's avonds of overdag wegen, tussen veel of weinig hebben gedronken die dag enz
Oftewel: maak je niet druk om één kilo meer of minder Kijk, als het er nou in bijv een half jaar 10 zijn, dan kan je je druk maken ja... maar dat doe je nu gewoon niet En bovendien: waarschijnlijk zit je nog in de groei (tot plusminus je 21ste) en dan zou het raar zijn als je niet wat aankwam... dus maak je niet zo druk zeg!
|
Waar je je overigens wél druk om zou moeten maken is je onzekerheid... het is niet nodig je zo druk te maken om iets als een kilo extra lichaamsgewicht: dat is toch gewoon niet belangrijk als het om een leuk leven gaat?
Probeer daar eens aan te denken ipv aan een overdreven dun lichaam!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Is een totale kuurdosering Roaccutane van 138 mg per kg lichaamsgewicht te veel? sojamelk | 1 | 12-12-2008 11:22 | |
Algemene schoolzaken |
Kleine enquête lichaamsgewicht hallo321 | 83 | 05-12-2005 14:01 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetstoornissen Bianca16* | 24 | 16-06-2004 21:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
anorexia/bolumia?! meissie | 44 | 03-03-2003 18:06 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
help ik snap vraag 8 van sk1 examen 2001 tijdvak 2 niet pinnetje | 9 | 12-05-2002 18:16 |