Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 21:36
girl1
girl1 is offline
Je kent t wel , je bent een avondje aan t stappen en je ziet een leuke jongen. Ga je meteen met m zoenen of zoen je alleen maar met hem als je hem echt heeel leuk vind...
Of vind je dat je de jongen eerst moet leren kennen voordat je pas met hem zoent?
Vroeger maakte het me geen reet uit, als hij er maar een beetje leuk uitzag ging ik gewoon met m zoenen.
Tegenwoordig vind ik dat een beetje hoerig.
Een vriendin van mij pakte ook zowat elke avond een ander en die kreeg al snel de bijnaam hoer
Maar hoe zit t bij jullie...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2002, 21:38
GRRR
GRRR is offline
nee ik ben geen slet
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 21:39
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
tsja dat zou ik dus nooit kunnen.. ik zoen alleen als ik verliefd ben en echt verliefd word je niet na elkaar een beetje dronken te hebben zien dansen...

ik zoen alleen met iemand waar ik toekomst perspectief in zie
Oud 16-01-2002, 21:42
Verwijderd
neej

ik vind het absoluut minder om met iemand te zoenen die ik a) niet ken en b) later toch nooit meer zal zien. ik zoen alleen met mensjuhs die ik al langer ken en echt heewl lief vind
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 21:47
Verwijderd
Hoort dit op Lifestyle? Nee op Liefde & Relatie....

Maar nee dat doe ik niet meer, vroeger deed ik het alleen als ik dat meisje echt leuk vond (leuk genoeg voor een relatie) nu helemaal niet... De spanning is meteen weg en dan is het meestal maar voor een avondje... daar zit ik niet echt op te wachten...

Alex
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 21:55
Verwijderd
Doe ik nooit.. ik zoen alleen met jongens waar ik verliefd op ben.. en die mij ook leuk vinden.. en dat zijn geen halfzatte jongens uit de discotheek..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 22:52
Verwijderd
Voor mij is zoenen eigenlijk altijd onlosmakelijk verbonden geweest met liefde. Dus ik zoende eigenlijk ook nooit met een meisje als ik er niet gek op was....daarom bleef de 'score' ook altijd heel beperkt. Ik deed (en doe) ook nooit aan één-avond-stands...en soms vind ik dat ook wel jammer, want soms heb je gewoon zin om iemand te zoenen, maakt niet zo heel veel uit wie, maar gewoon omdat het lekker is en omdat je er zin in hebt. Maar omdat het bij mij altijd zo samenviel met (ver)liefd(e)heid heb ik het verschijnsel van 'zoenen om het zoenen' nooit zo onder de knie gekregen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 22:54
beuk
beuk is offline
Wat zijn dan al die grote verhalen over hockeyfeesten?
Oud 16-01-2002, 23:19
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:

Toch hoor je mij nooit letterlijk zeggen dat ik zoveel sletjes lap op een hockeyfeest
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 23:19
Six4Eight
Six4Eight is offline
Als hij bij het eerste aanzicht gelijk steigert heb ik geen problemen met zoenen hoor

Plat uitgedrukt, m'kay

In ieder geval doe ik er niet zo moeilijk over. Ik moet haar wel leuk vinden, ze moet me in eerste instantie gewoon aanspreken en me opvallen, zoenen om het zoenen trekt me niet.
Oud 16-01-2002, 23:43
drama
drama is offline
Nah, ga nooit naar disco's maar ik ben niet echt een tiep dat meteen de eerste avond met iemand zou zoenen...

Kwil iemand wel leuk vinden en dat is niet echt in 1 avond te merken. En al helemaal niet in de gemiddelde disco...
Oud 16-01-2002, 23:44
drama
drama is offline
Maar ik weet wel dat het gewoon kan gebeuren...maar dat zijn sporadische gevallen bij mij.
Oud 17-01-2002, 00:24
sSaArRaA
sSaArRaA is offline

Sluit me wel bij de laatste alinea van 648 aan. De mannelijke versie van de gelukkige dan . Hockeyfeesten etc. vallen overigens in een aparte categorie vind ik
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 00:42
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik zoen niet snel uitgezonderd in de hockey omgeving-> dit kan dus ook zeilen zijn.

Nu al helemaal niet heb een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 06:17
KazzZ
KazzZ is offline
nee, kga sowieso niet naar discos toe... ik leer liever een jongen goed kennen, voordat ik ermee ga zoenen.
Oud 17-01-2002, 07:30
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
beuk schreef:

dat is toch wel de plek om voor 1 avondje met iemand te zoenen. Zijn ook vaak wel hele leuke jongens allemaal!!!

Ik heb wel vaker gewoon gezoend voor de lol, waarvan ik wist dat het verder niks zou worden. Ik heb alleen wel in gezien dat ik daar ook niet vrolijker van wordt. Dus doe het in ieder geval niet meer of probeer dat iig het kan natuurlijk zou uitkomen dat hij wel heel erg leuk is, maar toch bij 1 avondje blijft. Dan is het opzich wel ok!

Oud 17-01-2002, 07:34
~SylpH~
~SylpH~ is offline
nee ik sleur hem eerst mee naar buiten
Oud 17-01-2002, 08:22
Esmée
Esmée is offline
Hoort dit hier..?

Naja ik zoen in principe best snel en zie daar ook geen negatieve kant aan eigenlijk... als je allebei weet dat het voor een avond is, boeien, dan heb je toch gewoon een avondje lol?
Niet dat ik elke week een ander heb of zo, dat zeker niet, maar zo nu en dan voor een avondje heb ik op zich geen problemen mee... En op hockeyfeesten/toernooien en evenementen als Sneekweek ligt het idd nog weer gemakkelijker
Oud 17-01-2002, 08:43
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Hoort dit hier..?

als je allebei weet dat het voor een avond is, boeien, dan heb je toch gewoon een avondje lol?
Oud 17-01-2002, 10:13
rodina
rodina is offline
Citaat:
Alex schreef:
Hoort dit op Lifestyle? Nee op Liefde & Relatie....

Maar nee dat doe ik niet meer, vroeger deed ik het alleen als ik dat meisje echt leuk vond (leuk genoeg voor een relatie) nu helemaal niet... De spanning is meteen weg en dan is het meestal maar voor een avondje... daar zit ik niet echt op te wachten...

Alex
idd helemaal met je eens, maar dit hoort hier niet dus..
Oud 17-01-2002, 10:29
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
girl1 schreef:
Ga je meteen met m zoenen of zoen je alleen maar met hem als je hem echt heeel leuk vind...
Ik zoen als ik um echt leuk vind maar ik hoef um niet te kennen.
Ik vin dat trouwns nie sletterig ofzow.
Sletterig vind ik als je effe zomaar met iemand naar bed gaat.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 10:30
*BJ*
*BJ* is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
Sletterig vind ik als je effe zomaar met iemand naar bed gaat.
idd
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 11:23
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
nou...esmee, ik ben het met jou eens...als ik in een disco ben en ik een leuke jongen zie en we weten allebei dat het voor 1 avondje is, nou, dan maak ik er niet zon groot probleem van...zoals esmee dan ook al zei; niet dat ik dan n hoer ben en elke week een ander heb...helemaal niet..maar op zn tijd moet dat toch een keertje kunnen?!?!?!
ach, maargoed, iedereen zn eigen mening en id-en daarover, toch?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 11:37
Verwijderd

Eigenlijk ga ik best over m'n nek van deze hele topic. Ik wil niet overkomen als LOM ofzo maar op één of andere manier staat het me gewoon tegen...

Citaat:
girl1 schreef:
Je kent t wel , je bent een avondje aan t stappen en je ziet een leuke jongen. Ga je meteen met m zoenen of zoen je alleen maar met hem als je hem echt heeel leuk vind...
Of vind je dat je de jongen eerst moet leren kennen voordat je pas met hem zoent?
Alsof je met elke leuke jongen die je ziet moet zoenen!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 11:50
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Alsof je met elke leuke jongen die je ziet moet zoenen!

Dat hoeft ook helemaal niet, maar je kan daar soms toch gewoon zin in hebben! Gewoon voor de lol, je bent nog jong hoor, nu kan je tenminste nog van je vrijheid genieten.
Als je nou met zomaar iedereen het bed induikt oké, maar het is maar zoenen hoor... zoenen stelt alleen iets voor als je er samen betekenis aan geeft en voor een avond doe je dat niet. Tuurlijk voor een avondje voelt ook heel anders dan wanneer je zoent met iemand voor wie je echt gevoelens hebt, maar daarom kan voor een avondje soms heus wel leuk zijn. Vind ik.

------------------
Neus in de lucht en up met die kraag! *Member of the P.G. Society*

[Dit bericht is aangepast door Esmée (17-01-2002).]
Oud 17-01-2002, 16:28
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Dat hoeft ook helemaal niet, maar je kan daar soms toch gewoon zin in hebben! Gewoon voor de lol, je bent nog jong hoor, nu kan je tenminste nog van je vrijheid genieten.
Als je nou met zomaar iedereen het bed induikt oké, maar het is maar zoenen hoor... zoenen stelt alleen iets voor als je er samen betekenis aan geeft en voor een avond doe je dat niet. Tuurlijk voor een avondje voelt ook heel anders dan wanneer je zoent met iemand voor wie je echt gevoelens hebt, maar daarom kan voor een avondje soms heus wel leuk zijn. Vind ik.

Helemaal mee eens!

Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:48
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Mij maakt het niet uit al moet je niet met meerdere meisjes op 1 avond zoenen en ook niet elke week weer, gewoon af en toe.
Hockeyfeesten, tja daar kan ik over mee praten. De meeste mensen op hockeyfeesten ken je al en dat maakt de stap tot zoenen al een stuk gemakkelijker. En hockeytoernooien zijn helemaal ultiem, dan is iedereen zo dronken dat het ook echt niets meer uit maakt (iemand hier wel eens gehoord van Quivive (ofzoiets), daar kreeg elk team een familiepak condooms van de leiding).
Zeilen kan ik na de zomer ook over meepraten (zeilen met vrienden dan).
Verder heb ik maar 1x gezoend met een meisje die ik niet kende, ik neig toch altijd naar een bekende.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:00
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
Esmée schreef:

ben ut ook helemaal met je eens!!!

XXX
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:16
Verwijderd
zie geen ´harm´in met iemand zoenen voor een avondje, zelf doe ik het niet zo vaak, want je hebt er toch niks aan, alleen ff lol.
eigenlijk dus is er niet zoveel aan ( spreekt zichzelf nutegen *lolllz* )
nee ik ga alleen zoenen als er iets in zit, bovendien heb nouw vriend duz...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:22
drama
drama is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Als jij denkt dat je op latere leeftijd niet van je vrijheid kunt genieten doe je gewoon iets fout.

Maar ik zie zoenen niet echt iets als iets lolligs, heeft wel een betekenis voor mij.
Oud 18-01-2002, 21:43
Stier17
Stier17 is offline
Ik heb het wel gedaan, maar het is toch anders dan het "echte werk", wanneer er geen drank in het spel is.

Met de jongen waarmee ik voor het laatst in de disco gezoend heb, heb ik nu nog steeds heel goed contact en heb hem daarna al vaker gezien en toen hebben we ook gezoend. Dan pas besef je dat zoenen leuker is, als je echt verliefd bent, als je gewoon spontaan een kus op je mond krijgt gedrukt, terwijl je broodnuchter bent...
Oud 19-01-2002, 03:10
miep
miep is offline
ik zoen alleen met iemand als ik hem leuk vind. nee ik ga niet midden op de dansvloer zoenen. want 1 dat is niet prettig 2 dat is hoerig. als ik 2 mensen overdreven zie zoenen op de dansvloer dan stoor ik me daar ook aan dus ik ga hier anderen ook niet mee lastig vallen.
Oud 19-01-2002, 06:57
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik dat zoenen in de disco heb ik maar 1 keer gedaan. en dat is met mn huidige vriend <-- toen had ik nog niet met m he Ik vond m echt zo leuk en was dronken en ben toen naar m toe gehobbeld en heb eerst met m staan dansen enzo en ff later nam hij t initiatief! ow, ik was nog nooit zo blij (op dat moment dan) en de donderdag erna bij de basketbal heb ik met m erover probeerd te praten, heb toen zn nr gevraagd en in een sms gezet wat ie van die zoen vond en dat ie wat voor me betekende, of dat ook zo bij hem was. en toen kreeg ik een sms terug dat t wel zo was en dat ie wil dat ik zn meissie wordt, en ja dat wilde ik wel.<-- sorry voor dat gedoe erbij, maar ik heb vandaag pcies 9 maanden!
Oud 19-01-2002, 09:39
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
drama schreef:

Maar ik zie zoenen niet echt iets als iets lolligs, heeft wel een betekenis voor mij.
Tis maar net wat voor betekenis je er zelf aan geeft

Maar goed er zijn idd zat mensen die daar anders over denken
Oud 19-01-2002, 10:02
Verwijderd
Ja, jammer genoeg is het bij mij dus zo dat ik het onlosmakelijk aan liefde verbind. Dus dat is ook meteen de reden dat ik niet aan zoenen-voor-één-avondje doe hoewel ik dat soms best zou willen

Maar we dwalen af.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:13
blue_angel
blue_angel is offline
is twee op avond uhh..hoerig
Oud 19-01-2002, 18:53
ikkes
ikkes is offline
ik vind het zeker fout om op elk festje maar iedereen af te lebberen die er maar een beetje leuk uitziet.ik moet hem zeker wel leuk vinden ech nie voor een keer.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:56
miss Elise
miss Elise is offline
als ik een jongen leuk vind, zoen ik met hem. al ken ik hem maar voor een avond, dan vind ik het toch
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 09:01
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik wil een jongen toch wel beter leren kennen voordat ik er mee zoen, of er iets mee begin. Ik wil natuurlijk zo'n jongen wel heel erg leuk en lief vinden.
Maar heel af en toe gebeurt het natuurlijk ook wel eens spontaan, dat je net drie woorden hebt uigewissled en dan al met elkaar zoent. Maar ik denk dat dat veel te maken heeft met aantrekkingskracht die sommige jongens op mij hebben.

[Dit bericht is aangepast door Lyn (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 09:13
bram_05
bram_05 is offline
[QUOTE]Vespasienne schreef:
[B]Ik zoen niet snel uitgezonderd in de hockey omgeving-> dit kan dus ook zeilen zijn.

Shit, ik zoen zeker nie in een hockey omgeving, eerst alle 3 de kraagjes omlaag, damn... En voor je het weet heb je de hockeyslet en floep, weg reputatie

Oud 20-01-2002, 09:46
@nGeLgiRly
@nGeLgiRly is offline
ik zoen meestal wel voor de lol met iemand maar diegene mag niet lelijk zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 09:47
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
Shit, ik zoen zeker nie in een hockey omgeving, eerst alle 3 de kraagjes omlaag, damn... En voor je het weet heb je de hockeyslet en floep, weg reputatie

Als er in hockey-omgeving (wat een woord) iemand op reputatie moet letten zijn het nog altijd de meisjes en niet de jongens, tot slet wordt je snel gebombardeerd als meisje terwijl jongens daarentegen alles kunnen maken

Oud 20-01-2002, 13:05
the exploding boy
the exploding boy is offline
neuh zelf doe ik dat niet echt snel. Ik heb wel met mensen eens gezoend na 1 avond maar wel omdat ik er dan meer in zag
Het moet wel beetje speciaal zijn anders hoeft het voor mij niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:17
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
het is niet zo, dat ik elke zaterdagavond als ik in de disco ben, met iemand sta te zoenen, maar als het een keer gebeurd, heb ik er niet zoveel problemen mee. En af en toe gebeurd het weleens ja.

Kuzz
Oud 21-01-2002, 14:46
Marluz
Marluz is offline
Citaat:
GRRR schreef:
nee ik ben geen slet
net alsof je na 1 x zoenen in de disco meteen een slet bent...
gebruik slet alleen voor echte sletten, d.w.z. regelmatig meerdere op een avond en regelmatig met iemand het bed in duiken.
Niet meteen zo overdrijven...
Oud 22-01-2002, 21:20
Masked Mage
Masked Mage is offline
nee, ik zoen geen meisje waar ik niks voor voel
Oud 22-01-2002, 21:26
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
nee, ik zoen geen meisje waar ik niks voor voel
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 17:28
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
nee, ik zoen geen jongen waar ik niks voor voel

hebbet tot nu toe nog maar 2x meegemaakt dat ik eerst met iemand zoende voordat ik er wat mee kreeg, en als de jongen die nu mn vriend had gezegd nadat we gezoend hadden 'dit was voor mij maar eenmalig voor de gein' haddik hem echt wat aan gedaan..
Oud 25-01-2002, 18:37
drAzE
drAzE is offline
neuh
Oud 25-01-2002, 20:33
Verwijderd
Citaat:
blue_angel schreef:
is twee op avond uhh..hoerig
Jazeker
Met citaat reageren
Advertentie