Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoort dit hier..?
Naja ik zoen in principe best snel en zie daar ook geen negatieve kant aan eigenlijk... als je allebei weet dat het voor een avond is, boeien, dan heb je toch gewoon een avondje lol? ![]() Niet dat ik elke week een ander heb of zo, dat zeker niet, maar zo nu en dan voor een avondje heb ik op zich geen problemen mee... En op hockeyfeesten/toernooien en evenementen als Sneekweek ligt het idd nog weer gemakkelijker ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vin dat trouwns nie sletterig ofzow. Sletterig vind ik als je effe zomaar met iemand naar bed gaat. |
![]() |
|
nou...esmee, ik ben het met jou eens...als ik in een disco ben en ik een leuke jongen zie en we weten allebei dat het voor 1 avondje is, nou, dan maak ik er niet zon groot probleem van...zoals esmee dan ook al zei; niet dat ik dan n hoer ben en elke week een ander heb...helemaal niet..maar op zn tijd moet dat toch een keertje kunnen?!?!?!
ach, maargoed, iedereen zn eigen mening en id-en daarover, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() Eigenlijk ga ik best over m'n nek van deze hele topic. Ik wil niet overkomen als LOM ofzo maar op één of andere manier staat het me gewoon tegen... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nou met zomaar iedereen het bed induikt oké, maar het is maar zoenen hoor... zoenen stelt alleen iets voor als je er samen betekenis aan geeft en voor een avond doe je dat niet. Tuurlijk voor een avondje voelt ook heel anders dan wanneer je zoent met iemand voor wie je echt gevoelens hebt, maar daarom kan voor een avondje soms heus wel leuk zijn. Vind ik. ------------------ Neus in de lucht en up met die kraag! *Member of the P.G. Society* [Dit bericht is aangepast door Esmée (17-01-2002).]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helemaal mee eens! |
![]() |
|
![]() |
Mij maakt het niet uit al moet je niet met meerdere meisjes op 1 avond zoenen en ook niet elke week weer, gewoon af en toe.
Hockeyfeesten, tja daar kan ik over mee praten. De meeste mensen op hockeyfeesten ken je al en dat maakt de stap tot zoenen al een stuk gemakkelijker. En hockeytoernooien zijn helemaal ultiem, dan is iedereen zo dronken dat het ook echt niets meer uit maakt (iemand hier wel eens gehoord van Quivive (ofzoiets), daar kreeg elk team een familiepak condooms van de leiding). Zeilen kan ik na de zomer ook over meepraten (zeilen met vrienden dan). Verder heb ik maar 1x gezoend met een meisje die ik niet kende, ik neig toch altijd naar een bekende. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
XXX |
![]() |
|
Verwijderd
|
zie geen ´harm´in met iemand zoenen voor een avondje, zelf doe ik het niet zo vaak, want je hebt er toch niks aan, alleen ff lol.
eigenlijk dus is er niet zoveel aan ( spreekt zichzelf nutegen *lolllz* ) ![]() nee ik ga alleen zoenen als er iets in zit, bovendien heb nouw vriend duz... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij denkt dat je op latere leeftijd niet van je vrijheid kunt genieten doe je gewoon iets fout. Maar ik zie zoenen niet echt iets als iets lolligs, heeft wel een betekenis voor mij.
|
![]() |
Ik heb het wel gedaan, maar het is toch anders dan het "echte werk", wanneer er geen drank in het spel is.
Met de jongen waarmee ik voor het laatst in de disco gezoend heb, heb ik nu nog steeds heel goed contact en heb hem daarna al vaker gezien en toen hebben we ook gezoend. Dan pas besef je dat zoenen leuker is, als je echt verliefd bent, als je gewoon spontaan een kus op je mond krijgt gedrukt, terwijl je broodnuchter bent...
|
ik zoen alleen met iemand als ik hem leuk vind. nee ik ga niet midden op de dansvloer zoenen. want 1 dat is niet prettig 2 dat is hoerig. als ik 2 mensen overdreven zie zoenen op de dansvloer dan stoor ik me daar ook aan dus ik ga hier anderen ook niet mee lastig vallen.
|
nou, ik dat zoenen in de disco heb ik maar 1 keer gedaan. en dat is met mn huidige vriend <-- toen had ik nog niet met m he
![]()
|
Ik wil een jongen toch wel beter leren kennen voordat ik er mee zoen, of er iets mee begin. Ik wil natuurlijk zo'n jongen wel heel erg leuk en lief vinden.
Maar heel af en toe gebeurt het natuurlijk ook wel eens spontaan, dat je net drie woorden hebt uigewissled en dan al met elkaar zoent. Maar ik denk dat dat veel te maken heeft met aantrekkingskracht die sommige jongens op mij hebben. [Dit bericht is aangepast door Lyn (20-01-2002).]
|
![]() |
[QUOTE]Vespasienne schreef:
[B]Ik zoen niet snel uitgezonderd in de hockey omgeving-> dit kan dus ook zeilen zijn. Shit, ik zoen zeker nie in een hockey omgeving, eerst alle 3 de kraagjes omlaag, damn... En voor je het weet heb je de hockeyslet en floep, weg reputatie
||
Citaat:
![]()
|
het is niet zo, dat ik elke zaterdagavond als ik in de disco ben, met iemand sta te zoenen, maar als het een keer gebeurd, heb ik er niet zoveel problemen mee. En af en toe gebeurd het weleens ja.
Kuzz
||
![]() |
Citaat:
gebruik slet alleen voor echte sletten, d.w.z. regelmatig meerdere op een avond en regelmatig met iemand het bed in duiken. Niet meteen zo overdrijven...
|
![]() |
nee, ik zoen geen jongen waar ik niks voor voel
hebbet tot nu toe nog maar 2x meegemaakt dat ik eerst met iemand zoende voordat ik er wat mee kreeg, en als de jongen die nu mn vriend had gezegd nadat we gezoend hadden 'dit was voor mij maar eenmalig voor de gein' haddik hem echt wat aan gedaan..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
----->Noah<----- Riantje | 216 | 16-07-2004 18:14 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |