Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 12:49
finger_fish
finger_fish is offline
hoi mensen

In augustus (13,14,15) is er in Utrecht weer Summe darkness...(gothic lifestyle meeting) daar is dus vanalles te doen... er is muziek een gothic markt , enz enz http://www.summerdarkness.nl/nieuws.asp
Ik vroeg me af of er vorig jaar mensen waren geweest die me er meer over konden vertellen (ik wil er namelijk heel graag heen maar ik moet mijn vader overhalen dussss... ) Please tell me....
Oud 03-06-2004, 12:53
Verwijderd
wat wil je weten dan?
Oud 03-06-2004, 12:58
finger_fish
finger_fish is offline
nou gewoon hoe dat allemaal gaat, naja dat wil ik niet weten..me vader *zucht* nou en wat ik wil weten of alle "groepjes" een beetje mixen enzo..... beetje ja algemene dingen ................. Iemand...tell me please

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 20:34.
Oud 03-06-2004, 20:45
Verwijderd
Nou het gaat zo. Iedereen gaat in een kringetje zitten, dan worden de scheermesjes uitgedeeld. Vervolgens begint iedereen op commando driftig te snijden

Degene met de mooiste vormpjes of het meeste bloedverlies krijgt een gesigneerde foto van Dani Filith.
Oud 03-06-2004, 20:47
Verwijderd
Verder kun je velourse soepjurken kopen voor als je oude te klein is geworden of te bebloed, en zullen er diverse dieren worden geofferd aan Satan. DJ Ville Valo zal de muziek verzorgen en tevens een modeshow houden.
Oud 03-06-2004, 21:47
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-06-2004 @ 21:45 :
Nou het gaat zo. Iedereen gaat in een kringetje zitten, dan worden de scheermesjes uitgedeeld. Vervolgens begint iedereen op commando driftig te snijden

Degene met de mooiste vormpjes of het meeste bloedverlies krijgt een gesigneerde foto van Dani Filith.
Oud 03-06-2004, 21:57
Faery
Faery is offline
Mja en voor darknessfest2004 komt wel Corvus Corax in Tivoli.

Hoerenzooi, ik wil geen geheel-kaartje-kopen. Zou 't ook los kunnen?
Oud 04-06-2004, 02:51
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-06-2004 @ 21:47 :
Verder kun je velourse soepjurken kopen voor als je oude te klein is geworden of te bebloed, en zullen er diverse dieren worden geofferd aan Satan. DJ Ville Valo zal de muziek verzorgen en tevens een modeshow houden.
DJ Valo OMG hoe kom je d'r op
Oud 04-06-2004, 04:12
GRRR
GRRR is offline
vet. ik ben wel benieuwd eigenlijk. ik denk alleen dat ik uit de toon zou vallen met mijn evisu kleding
Oud 04-06-2004, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 03-06-2004 @ 22:57 :
Mja en voor darknessfest2004 komt wel Corvus Corax in Tivoli.

Hoerenzooi, ik wil geen geheel-kaartje-kopen. Zou 't ook los kunnen?
Volgens mij wel. Ik ben van plan alleen op de Feindflug dag te komen \m/

+ ontopic vingervis mag ik je cu2 weten
Advertentie

Regels voor berichten