Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar iig de mijne zien er ook zo uit maar dan in het blauw. En inderdaad het verslijten begint vrij snel. Maar ze doen het nog goed en ik heb ze voor de winter gehaald en heb er veel op gelopen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over de kwaliteit van All-Stars in het algemeen heb ik ook nix te zeuren, tzijn wat mij betreft perfecte schoenen, ik loop d'r al jaren met plezier op... Als reactie op de bovenstaande foto's: Het lijkt er wel erg op ja, maar ik heb dit probleem ook wel eerder gehad met 'normale' All-Stars, alleen dan op lange termijn pas [na anderhalf jaar ofzo] maar dan is van de rest van de schoen ook niet bijzonder veel meer over... Foto van de schoen: Ik heb dus weer contact gehad met die winkel en ik krijg van de week m'n geld terug, en ik krijg binnenkort voor goedkopere prijs de handbeschilderde All-Stars [beperkte oplage] Ze gaan met Converse NL bellen of het probleem daar misschien bekend is, ik was bij deze winkel [Project 43 Groningen] de éérste die ze kocht dus ze hebben nog niet meer klachten gehad...
|
Ik heb ze(de zwarte all stars met vlammen) dus afgelopen woensdag gekocht maar ik heb (nog) nergens last van.
Maar wel raar, xal het iig in de gaten houden. Maar die dingen bestaan wel al heel lang(zelfs me moeder heeft erin gelopen) dus slechte kwaliteit zal het over het algemeen niet zijn. Maar nu ik het weet zal ik het in de gaten houden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb al meer als een jaar neppe allstars en bij mij zie je nog niks van slijten
![]() maar ja, komt gewoon omdat je daar het vaakste buigt met je voet dus.....heb je soms ook met sportschoenen daar boven op je voet waar soms die gaatjes zitten, krijg je ook scheuren omdat het daar vaak buigt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar die gaan maar tot maat 40... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik vind ze ook wel lekker zitten, alleen als je er een hele tijd op hebt gelopen dan begint je kleine teentje wel een btje pijn te doen, heb ik in iedergeval steeds last van
![]() Maar das wel minder als die schoenen allemaal zo snel kapot gaan, ik zal er ook eens op gaan letten of het ook voor de allstars versleten jeans geldt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ja , ik heb het nu ook.
Idd bij die punten waar ze doorbuigen scheurt het en is die verf ook weg, vet lelijk man. Ik ga ze terugbrengen en nieuwe vragen ofzo of geld terug vragen. Maarruh is het bij alle schoenen zo dat ze alleen maar tot de naad zijn geverfd? ![]() Ik vind namelijk die 2 links van die met die vlammen ook cool. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
tsja, ik heb ook allstars, en zoals ik net zie beginnen bij mij de zolen ook al een beetje los te laten....bummer....
![]() ![]() ![]() Maar ja that's just how I see it... *BB* Wiccaleentje ![]()
|
|