Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2003, 08:51
**Lololo**
**Lololo** is offline
Dit vroeg ik me dus af.
Ik zal zelf maar beginnen. Ik vind de ouders van mijn vriend erg aardig, maar... ze zijn ook af en toe best irritant omdat ze zich overal mee bemoeien. Mijn vriend is enigskind en ze kunnen hem niet loslaten. Hij wil zelf ook altijd alles met zijn ouders doen en hierdoor ben ik wel eens jaloers op ze..

Herkent iemand dit en wat zijn jou ervaringen met de ouders van je vriend(in)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2003, 08:58
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb geen vriend, maar wel iemand die ik leuk vind en die vinden ze maar raar
en mijn beste vriendin mogen ze niet ze zijn blij dat ze een jaar uit de picture is en 2 vriendinnen waarmee ik ruzie heb hebben het helemaal bij ze gemaakt, iedere keer vragen ze weer waar ze zijn
*zucht*
Oud 18-12-2003, 09:04
Mania
Mania is offline
Ik vind mijn schoonmoeder heel aardig, soms kan ze wel irritant zijn omdat ook mijn vriend enigskind is en zij alles voor hem wil regelen ook al wonen we nu samen... Zijn vader ken ik niet die woont ergens in colombia
Oud 18-12-2003, 09:08
Verwijderd
Die zijn wel oke
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 10:13
CryptapiX
CryptapiX is offline
dr pa =
dr ma = hoogst irritant..

dr ma is ook de rede da ze mijn vriendin niet is..
zo erg is die ma dus
Oud 18-12-2003, 10:18
Some
Some is offline
Bij me ex...

dr pa: Wel lachuh
dr ma: Pffffffffffrttttttttt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 10:23
Verwijderd
Z'n moeder is leuk . En z'n vader is een beetje verward en langzaam, maar wel erg aardig.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 10:57
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik vind zijn ouders heel erg aardig... zen pa ken ik niet echt maar die maakt wel koele opmerkingen... zen ma is egt heel aardig
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 11:15
Stefanie
Stefanie is offline
Zn vader vind ik superaardig en ook wel behulpzaam. Hij heeft mijn fiets al een aantal keer gemaakt toen hij kapot was, zonder dat ik het vroeg... Lief!

Zn moeder vind ik best wel irritant soms. Ze zit veel te veel achter zijn kont aan, waarschijnlijk omdat ze bang is dat hij het zelf niet red ofzo Ze belt altijd naar boven om ervoor te zorgen dat hij niet te laat komt. En niet één keer, nee! constant. Alsof hij dat zelf niet kan... Ook bemoeit ze zich (zoals alle moeders) met veel dingen. Soms kan ze ook wel aardig zijn, maar ik vind die vader toch cooler! (mn vriend lijkt nog het meest op zn pa dan op zn ma, gelukkig maar)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 12:02
Verwijderd
De ouders van mijn vriend zijn heel aardig en lief en je kan met ze lachen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 12:42
Thomas
Thomas is offline
Wel aardig, over het algemeen gezien.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 13:04
leucomelas
leucomelas is offline
mijn "schoonouders" zijn heel aardig. wilma me schoonmama heeft beetje dezelfde stijl en smaak enzo... peter is heel slimmig en helpt me soms bij schooldingen... ze zijn ook heel avontuurlijk en creatief en gewoon heel meelevend en liefig
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 13:06
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind ze wel aardig en mag ze wel alleen ze kunnen ontzettend oneerlijk zijn tegen mn vriend..
Oud 18-12-2003, 13:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ze zijn wel aardig
zijn moeder is stoer want ze geeft me altijd eten en drinken mee voor in de trein naar huis
Oud 18-12-2003, 13:48
MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik heb zn ouders nog niet ontmoet . Maar bij mijn ex waren zijn ouders heel aardig. Die vader was er vrij weinig dus had ik niks mee te maken, maar die moeder vroeg altijd hoe het met mij ging en was heel geïnteresseerd en als ik een tijdje niet was geweest vroeg ze aan mn ex wanneer ik weer kwam en hoe het met mij ging.
Oud 18-12-2003, 14:26
jet
jet is offline
ze doen wel aardig tegen me.. volgensmij mogen ze me wel.. al vinden ze hun zoon een pedo (18-15)
Oud 18-12-2003, 15:50
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Ik heb het niet zo getroffen met mijn schoonouders. Ze zijn met 4 kinderen thuis en mijn vriend is de oudste. Bij alles wat hij doet krijgt hij de schuld. Zijn moeder is niet helemaal oke in dr hoofd dat is gewoon overduidelijk en dan zegt ze dat mijn vriend niet helemaal spoort. Mij vinden ze heel aardig maarja wie weet wat ze tegen andere mensen over mij zeggen. Ik snap er niks meer van bij hun thuis.
Mijn moeder vind mijn vriend helemaal geweldig, als het thuis niet meer goed ging bij hun dan mocht hij bij ons komen. De vriend van mijn zusje vindt ze maar niks, maar dat vindt heel de familie.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:09
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
De ouders van mijn vriend zijn wel aardig (over het algemeen) maar niet al te intelligent. En dat is best wel te merken Het enige waar ze het over hebben zijn de buren (en de buren van de buren, en de buren van de buren van de buren) en kennissen en vrienden, en wie nu weer in het ziekenhuis ligt enzovoorts. De ontmoeting met zijn ouders en de mijne was ook niet helemaal positief Maar ach, ik ben er nu wel aan gewend...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:55
Luna
Luna is offline
Ze zijn aardig tegen me. Met zn vader praat ik meer omdat we ons een beetje voor dezelfde dingen intresseren. K zie ze niet zo vaak want mn vriend woont niet meer thuis en ziet ze zelf ook niet zo vaak.
Oud 18-12-2003, 17:11
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik vind zijn moeder echt heel aardig. Heel geintereseerd enzo en gewoon een lieve moeder.
Zijn vader heb ik niet echt contact mee en weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden. Zie hem niet echt vaak ofzo. (z'n ouders zijn niet gescheiden) Maarja.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 17:17
Verwijderd
Zijn moeder is echt een moeder, "ruim je spullen op" enzo, en dat moet je vooral tegen hem zeggen
Verder is ze superdun, en erg sportief, draagt ook heel korte rokjes enzo

Zijn vader is echt heel aardig, maar altijd of aan het werk of thuis de boel aan het verbouwen (maar dat mag ook wel, hij is echt heel handig.)

Verder heeft ie nog een broer die uit huis is, en die is gaaf, gaan we altijd mee naar concerten en vliegeren enzo.
Maar daar ging het niet over.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 17:17
hajo
hajo is offline
ik val geloof ik als man een beetje uit de toom door te zeggen dat ik mijn "schoonouders" erg graag mag, maar ze zijn echt in één woord GEWELDIG. Vol humor, altijd bereid te helpen, niks moet alles mag en ze vinden me aardig.
Oud 18-12-2003, 17:58
coffee_mug
coffee_mug is offline
ik vind ze, wel aardig?
zijn moeder reageert een beetje afstandelijk. zn vader is wel ok, voor zover ik het kan beoordelen...
Oud 18-12-2003, 18:18
Verwijderd
Z'n pa is wel okay, droge humor en zegt niet zoveel. Z'n ma kan over van alles doorzieken (over z'n zus bv) en ze houd niet op... erg irritant. Het zijn geen slechte mensen, we hebben geen hekel aan mekaar ze mogen me zelfs graag... ik kan het alleen niet uitstaan om langer dan een halfuu rmet ze aan tafel te zitten. We zitten zeg maar niet op dezelfde golflengte.. at all
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 18:28
Blackeyed
Blackeyed is offline
Z'n ma is heel erg vriendelijk en lief tegen mij,en ze kan geweldig koken,en ze is best wel behoorlijk modern ( ze zei dat ze het niet erg vond dat we samen sliepen)
Z'n pa is militair zegt dat niet al genoeg Beetje commanderen,heel erg verstrooid,vraagt soms 3 keer hetzelfde aan mij,maar het valt nog mee.
Oud 18-12-2003, 19:03
Verwijderd
Zijn vader is heel aardig en zijn moeder opzich ook wel, maar ze praat altijd zo streng en ik heb altijd het idee dat als ik daar ben, dat ze me de hele tijd in de gaten houdt en keurt. Ik doe dan ook het liefst niks daar, omdat ik bang ben om het fout te doen, maar ook niks doen is niet goed. En als ik bijvoorbeeld tegen mijn vriend zeg: schat, we moeten nu dan echt opruimen, voordat je moeder thuiskomt... zegt hij: ach, boeie.. dat komt wel.. en dan laat ik t maar en dan komt ze thuis en dan wordt ze boos. En daar kan ik niet tegen! Ik ben dan ook niet graag daar. Ben veel liever thuis. Daar is het ook niet altijd leuk, maar voel ik me meer op mn gemak en heb ik niet het idee 24/7 in de gaten te worden gehouden. Het liefst zit ik dan ook bij mn vriend op zn kamer. Lekker veilig..

ze maakt ook van die opmerkingen waar ik heeeel erg boos om kan worden:

Mijn vriend was gezakt en daar heeft ze echt maanden over door lopen zeiken, alsof hij het expres had gedaan. En nu nog af en toe zegt ze t weer...

We zitten wel eens om 1 uur nog in onze slaapkleding op de bank ofzo.. Ik heb echt zoiets van: boeie! En de volgende dag zit zij om 4 uur nog in dr nachthemd!

'Ilona, weet je dat je nu heel erg zit te zappen?' 'Ja, dat doe ik wel vaker.' Dus zij krijgt afstandsbediening --> zapzapzapzap

Maar ze kan ook heel lief zijn hoor. Ik ben vegetarisch en elke keer probeert ze zo goed eten voor mij te maken.. En elke keer maakt ze apart eten enzo voor me.. Echt lief

Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 19:07
COELEN
COELEN is offline
Der pa is wel relaxed,zolang ik maar zorg dat alles geregeld is voor haar en maar goed op haar let! Der ma ziet mij zo ongeveer als haar slaafje (maar ben bereid om alles te doen voor mijn vriendin,om t haar naar de zin te maken!),dus doe ik daar nogal wat dingetjes in huis!"Bram,kan je ff naar de comp kijken?!hij doet t niet!" en dan kan ik dat hele ding vervolgens gaan reinstalleren!!!!:@ GRRR... maarja, alles voor mn vriendin he
Oud 18-12-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
COELEN schreef op 18-12-2003 @ 20:07:
Der pa is wel relaxed,zolang ik maar zorg dat alles geregeld is voor haar en maar goed op haar let! Der ma ziet mij zo ongeveer als haar slaafje (maar ben bereid om alles te doen voor mijn vriendin,om t haar naar de zin te maken!),dus doe ik daar nogal wat dingetjes in huis!"Bram,kan je ff naar de comp kijken?!hij doet t niet!" en dan kan ik dat hele ding vervolgens gaan reinstalleren!!!!:@ GRRR... maarja, alles voor mn vriendin he
Haha, zo gaat dat hier ook hoor. Roelof? Kan je dit doen? Roelof wil je dat doen? O Roelof, weet jij wat er met datendat is?

Wel handig hoor
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 19:13
COELEN
COELEN is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-12-2003 @ 20:12:
Haha, zo gaat dat hier ook hoor. Roelof? Kan je dit doen? Roelof wil je dat doen? O Roelof, weet jij wat er met datendat is?

Wel handig hoor
Ja ja vast wel handig ,hahaha!!! MAar wie moeten t weer opknappen! WIJ DUS!!! oeoeeoh!
Oud 18-12-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
COELEN schreef op 18-12-2003 @ 20:13:
Ja ja vast wel handig ,hahaha!!! MAar wie moeten t weer opknappen! WIJ DUS!!! oeoeeoh!
tsss
*doet meer thuis dan hij thuis of bij mij*
(en ja, de opmerking: jij wordt mijn huisvrouw, is ook al gevallen )
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 19:18
COELEN
COELEN is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-12-2003 @ 20:17:
tsss
don't get it helemaal,maar ik wil ook wel een huisvrouw leg de rest eens uit! between the *
Oud 19-12-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-12-2003 @ 20:17:
tsss
Ik heb lekker een huisman

Nah, mijn vriend doet echt niets thuis, maar bij mij wel en hij kan heel goed koken, dus dat mag hij later doen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-12-2003 @ 12:04:
Ik heb lekker een huisman

Nah, mijn vriend doet echt niets thuis, maar bij mij wel en hij kan heel goed koken, dus dat mag hij later doen
heerlijk zeg. Wij kunnen beiden niet echt koken. Naja, nooit uitgeprobeerd. Maar idd.. bij mij doet ie veel meer dan bij hem
Maar we zijn tot een compromis: we doen het meeste samen als we gaan samenwonen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:03
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik vind de ouders van mijn vriend erg aardig... tja wat kan ik er over zeggen,,, ze doen gewoon aardig, niet te boemoeierig maar wel geintresseerd in mij en ons.
Oud 19-12-2003, 18:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik vind ze heel lief. Met zijn vader heb ik minder contact, maar zijn moeder spreek ik toch best vaak. Ze is gewoon heel aardig en toont interesse in mij.
Oud 19-12-2003, 19:10
Gothic
Gothic is offline
Z'n vader is erg grappig en ontzettend aardig.
Z'n moeder is ook aardig. Ik kan het meestal niet met moeders vinden, maar met haar gaat het prima. Daar moet ik alleen wel bij vertellen dat ik 4 weken bij haar dochter op een kamer heb geslapen en ik met haar zoons ging kaarten elke dag op vakantie, dus ze kende me al voordat het iets werd en ze kende mijn broertje en moeder ook en dat scheelt ontzettend denk ik...
Oud 19-12-2003, 19:23
Verwijderd
hele leuke mensen

zijn vader: leraar bij mij op school, moest dus in t begin wel wennen, maar t is een toffe man, met heerlijke humor

zijn moeder: ook al een heel aardig mens, met humor, en hart voor een ander.

en ze wonen nog bijna naast me ook
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:52
Verwijderd
z'n moeder is echt heel erg aardig Tjah. wat valt er verder nog meer over te vertellen... Ze toont interesse en is niet bemoeizuchtig ofzo. Oja ze heeft leuke humor
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 16:31
Lady Jane
Lady Jane is offline
De moeder van mijn vriend is best aardig, alleen vind ik sommige dingen die ze doet echt verschrikkelijk, en heb ik op dit moment flinke irritaties.

De vader van mijn vriend is best aardig, die heb ik alleen nog niet zo heel vaak gezien. Zijn ouders zijn gescheiden, zijn vader woont in Amsterdam, en wij in Hilversum. Maar ik kan het wel beter vinden met zijn vader dan met zijn moeder.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 17:42
snoopy
snoopy is offline
lief
met z'n moeder kan ik heel goed opschieten. Ik ben zelfs mee op vakantie geweest.
Z'n vader zie ik niet zo vaak (z'n ouders wonen niet bij elkaar), maar ik ga dr wel oud&nieuw vieren, dus...
Oud 21-12-2003, 18:21
Bravo
Bravo is offline
Ik ga ze volgende week ontmoeten, spannend!
Oud 21-12-2003, 18:28
Verwijderd
Ken ze nog niet echt goed. Maar ze zijn hip, uhuh.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 18:40
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
bij m'n ex:

z'n vader: gewoon...niet fantastisch..niet verschrikkelijk
z'n moeder: verschrikkelijk

ik dacht dat ik ze te vertrouwen was, ik was een keer bij m'n ex en ze vertelde me dat haar ouders zouden komen 'savonds en dat ze daar geen zin in had..
dus ik krijg een heel verhaal te horen (waarom ze dat vertelde weet ik ook niet) en voor ik t weet zit ik te vertellen wat ik van mijn moeder vind (kan ik niet goed mee om gaan)
ik denk vertrouwelijk gesprek, heb ik gezegd.
Volgende dag mijn moeder boos, want de zus van de moeder van mijn ex had dus gebeld en het hele gesprek verteld.

Het is nooit meer goed gekomen tussen ouders van anderen en mij
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:01
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 21-12-2003 @ 19:28:
Ken ze nog niet echt goed. Maar ze zijn hip, uhuh.
Oud 22-12-2003, 13:15
Chimera
Chimera is offline
Leuk, erg gezellige en warme mensen. Nog maar een keer langsgeweest maar voelde me meteen op m'n gemak.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 22:51
Droomsmurfie
Droomsmurfie is offline
Ouders van mn ex zijn echt super!! Vooral die vader, echt een schat! mis ik echt nu... mijn ex vind mijn ouders ook relaxed dus wij hadden wel geluk met onze ouders
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 08:25
Verwijderd
Z'n ouders zijn . Ik voelde me er ten minste meteen thuis, en ze hebben ook geen problemen met mij, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 09:36
Verwijderd
zn ouders zijn wel tof...zn moeder is wel een beetje zielig wat zn pa zit het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 10:06
vanillestokje
vanillestokje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-12-2003 @ 20:03:
Zijn vader is heel aardig en zijn moeder opzich ook wel, maar ze praat altijd zo streng en ik heb altijd het idee dat als ik daar ben, dat ze me de hele tijd in de gaten houdt en keurt. Ik doe dan ook het liefst niks daar, omdat ik bang ben om het fout te doen, maar ook niks doen is niet goed. En als ik bijvoorbeeld tegen mijn vriend zeg: schat, we moeten nu dan echt opruimen, voordat je moeder thuiskomt... zegt hij: ach, boeie.. dat komt wel.. en dan laat ik t maar en dan komt ze thuis en dan wordt ze boos. En daar kan ik niet tegen! Ik ben dan ook niet graag daar. Ben veel liever thuis. Daar is het ook niet altijd leuk, maar voel ik me meer op mn gemak en heb ik niet het idee 24/7 in de gaten te worden gehouden. Het liefst zit ik dan ook bij mn vriend op zn kamer. Lekker veilig..

ze maakt ook van die opmerkingen waar ik heeeel erg boos om kan worden:

Mijn vriend was gezakt en daar heeft ze echt maanden over door lopen zeiken, alsof hij het expres had gedaan. En nu nog af en toe zegt ze t weer...

We zitten wel eens om 1 uur nog in onze slaapkleding op de bank ofzo.. Ik heb echt zoiets van: boeie! En de volgende dag zit zij om 4 uur nog in dr nachthemd!

'Ilona, weet je dat je nu heel erg zit te zappen?' 'Ja, dat doe ik wel vaker.' Dus zij krijgt afstandsbediening --> zapzapzapzap

Maar ze kan ook heel lief zijn hoor. Ik ben vegetarisch en elke keer probeert ze zo goed eten voor mij te maken.. En elke keer maakt ze apart eten enzo voor me.. Echt lief

volgens mij hebben wij dezelfde schoonmoeder

Mijn vriend is net het huis uit, omdat zijn vader beledigend over mij had gesproken (Ging te ver)
Voorlopig hoef ik hun iig niet meer te zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten