Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah, mijn vriend doet echt niets thuis, maar bij mij wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar we zijn tot een compromis: we doen het meeste samen als we gaan samenwonen ![]() |
![]() |
|
Ik vind ze heel lief. Met zijn vader heb ik minder contact, maar zijn moeder spreek ik toch best vaak. Ze is gewoon heel aardig en toont interesse in mij.
|
Z'n vader is erg grappig en ontzettend aardig.
Z'n moeder is ook aardig. Ik kan het meestal niet met moeders vinden, maar met haar gaat het prima. Daar moet ik alleen wel bij vertellen dat ik 4 weken bij haar dochter op een kamer heb geslapen en ik met haar zoons ging kaarten elke dag op vakantie, dus ze kende me al voordat het iets werd en ze kende mijn broertje en moeder ook en dat scheelt ontzettend denk ik...
|
De moeder van mijn vriend is best aardig, alleen vind ik sommige dingen die ze doet echt verschrikkelijk, en heb ik op dit moment flinke irritaties.
![]() De vader van mijn vriend is best aardig, die heb ik alleen nog niet zo heel vaak gezien. Zijn ouders zijn gescheiden, zijn vader woont in Amsterdam, en wij in Hilversum. Maar ik kan het wel beter vinden met zijn vader dan met zijn moeder. |
![]() |
|
![]() |
bij m'n ex:
z'n vader: gewoon...niet fantastisch..niet verschrikkelijk z'n moeder: verschrikkelijk ik dacht dat ik ze te vertrouwen was, ik was een keer bij m'n ex en ze vertelde me dat haar ouders zouden komen 'savonds en dat ze daar geen zin in had.. dus ik krijg een heel verhaal te horen (waarom ze dat vertelde weet ik ook niet) en voor ik t weet zit ik te vertellen wat ik van mijn moeder vind (kan ik niet goed mee om gaan) ik denk vertrouwelijk gesprek, heb ik gezegd. Volgende dag mijn moeder boos, want de zus van de moeder van mijn ex had dus gebeld en het hele gesprek verteld. Het is nooit meer goed gekomen tussen ouders van anderen en mij ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij hebben wij dezelfde schoonmoeder ![]() Mijn vriend is net het huis uit, omdat zijn vader beledigend over mij had gesproken (Ging te ver) Voorlopig hoef ik hun iig niet meer te zien ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach I C U | 16 | 30-05-2005 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Ouders van vriend(in) werken niet mee Biskwietje | 24 | 04-10-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
Bijna zoen... Sweetsurrender | 14 | 08-07-2004 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Liefde & Relatie |
De ouders van jouw vriend(in)... CoveredEyes | 46 | 02-09-2003 17:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je met de ouders van je vriend(in) om? Verwijderd | 23 | 30-06-2003 21:51 |